Ström i snoppen? /E-stim El-Stim Elmassage och liknande

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag får hålla med om att det ser intressant ut med e-stim. Prylarna ser ut att va ganska dyra att kjöpa någon som har någon link till en sajt.
:):p:)

Fast själva enheten går att köpa på Claes Ohlsson. Själv så fick jag en TENS-enhet av min sjukgymnast för ryggen, var ganska enkelt att köpa till lite andra tillbehör till den utan att det kostade skjortan. Däremot funkar det rätt bra med paddsen, men man måste experimentera lite för att hitta bra ställen att sätta dem på. Tror det är väldigt individuellt.
 

gamleman

Ny medlem
Ålder
63
Kön
Man
Claes Ohlsons TENS-appparat är helt ok! Köpte själv en sån för några år sedan. Några av programmen i den ger en fantastiskt skön känsla, men som jm skrev så får man experimentera med placering av pads eller annan elektrod ett tag. Det som fungerat bäst för mig är en pad mellan anus o pung, den andra polen till ett band precis under ollonet. Haft många otroliga orgasmer på det sättet, men kommer inte varje gång heller.
 

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Claes Ohlsons TENS-appparat är helt ok! Köpte själv en sån för några år sedan. Några av programmen i den ger en fantastiskt skön känsla, men som jm skrev så får man experimentera med placering av pads eller annan elektrod ett tag. Det som fungerat bäst för mig är en pad mellan anus o pung, den andra polen till ett band precis under ollonet. Haft många otroliga orgasmer på det sättet, men kommer inte varje gång heller.
Använder samma apparat och den ger helt ok stimulans om man orkar experimentera som sagt. Själv brukar jag ha en pad på undersigan av kuken, precis under ollonet och den andra i en egenhändigt konstruerad analprobe eller en pad mellan pung och anus...den brukar inte funka så bra eftersom padsen fäster så dåligt efter några gångers användning.
 

gamleman

Ny medlem
Ålder
63
Kön
Man
den andra i en egenhändigt konstruerad analprobe eller en pad mellan pung och anus...den brukar inte funka så bra eftersom padsen fäster så dåligt efter några gångers användning.
Jo, padsen fäster dåligt efter ett tag även om man bara fäst dom på vanlig hud innan.

Försökte själv också konstruera en analprobe av en modifierad Aneros Helix prostatamassagestav; men fick som inte till det.
Funderar nog själv på att köpa en enpolig probe, även om det är löjligt dyra.
 
G

Grisham5

Gäst
Sköna filmer! Har nog en gammal apparat hemma som jag ska leta upp
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Inte bara upplevt.
Är en flitig användare av detta vid mina njutningsfulla stunder. Känslan är så otroligt skön när man bara ligger och njuter. Kuken blir verkligen STEN-hård! Och orgasmen är oerhört stark så jag har aldrig upplevt något liknande.
Har dessutom börjat använda en sond som komplement till mina andra leksaker.
Har en kukring, några ”ollonringar” både med och utan ”spermstoper”, en 1-polig buttplug, en 2-polig och en 2x2-polig prostatastimulator. Och dessutom då en sond. Så mina lekstunder med e-stim är både många och grymt sköna!

Fasen, kanske skulle ta en stund ikväll när frugan jobbar.
 
L

Latexnörd

Gäst
Har beställt en apparat väntar otåligt på att få prova den
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Har beställt en apparat väntar otåligt på att få prova den

Vilken har du beställt? Jag har den billigaste från Clas Ohlson, en modell från Electrastim och en från Mystim.
Sedan har jag diverse billiga modeller från Kina, men de är inte så sköna att använda. Skillnaderna mellan de olika strömstegen är för stora tycker jag.

Clas Ohlson: https://www.clasohlson.com/se/TENS-,-EMS--och-massageapparat-3-i-1/p/34-1548

Electrastim: https://www.electrastim.com/collect.../products/electrastim-axis-electro-stimulator

Mystim:
https://www.mystim.com/en/pure-vibes-p54
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Sen kan du köpa labbproppar och tillverka egen utrustning av många sexleksaker.
Jag har köpt många billiga saker på wish som jag har lött och krympslangat för att få fler roliga grejer att leka med. Bara de är i något ledande material.
 

Segelmakarn

Ny medlem
Ålder
75
Kön
Man
Har haft funderingen på att ha en prob i rövhålet på både mig och kvinnan och ha samlag fullt påklädd - för isoleringens skull - och köra elstimmulering samtidigt. Har inte tstat ännu.

Är det nån som provat?
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Tar gärna emot tips på elektriska lekar även för oss fittbärare!

En analplugg och en ”pad” på venusberget lär nog orsaka en del pirrande även på er. Du får titta på lite filmer med e-stim. Och så kan jag rekommendera clas ohlsons TENS-apparat till att börja med, lagom dyr och många olika pulsprogram.
 
Toppen