Ström i snoppen? /E-stim El-Stim Elmassage och liknande

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Fick min första E-stim orgasm igår, en underbar och annorlunda känsla, tog mig kanske ca 5 minuter innan jag kom. Från slag kuk till orgasm på 5 minuter utan att röra vid kuken, vart riktigt hård samt att det var rejäla ryck i kuken är den var riktigt hård. Upplevde att orgasmen vara mera utdragen:) samt att sperman mera pulserade och rann ut under längre tid, ganska riklig sats skulle jag säga.
Blir helt klart till att utforska detta mera framöver
 

LosRunker

Medlem
Finns det någon i Västmanland som har en bra e-stim uppsättning som skulle vilja visa IRL? Väldigt nyfiken på det men får det inte att fungera så bra.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Körde en på pungen och en på baksida av ollonet, nu är den jag körde med till för ryggbehandling så kan inte placera elektroderna hur som, men funkade betydligt bättre än väntat.:)
 

blind_owl

Aktiv medlem
Kön
Man
En runt ollonet och den andra liksom bakom pungen, vet inte vad området heter men nerven som ska stimuleras sitter där. Man får inte till den bästa placeringen varje gång men när man hittar rätt: wow:giggle:
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jag kör oftast en ”sperm stopper” som jag lött på en kabel på och lite krympslang över. Sen använder jag en en-polig butt plug som jag köpt på aliexpress. Och så en helt ok ström-enhet till det. Känns helt fantastiskt varje gång man kommer av strömmen som pulserar genom prostatan!
Ibland byter jag pluggen mot en 40mm kukring som också är från aliexpress och byggd för e-stim. Det funkar men är inte lika skönt som analstimuleringen.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
En runt ollonet och den andra liksom bakom pungen, vet inte vad området heter men nerven som ska stimuleras sitter där. Man får inte till den bästa placeringen varje gång men när man hittar rätt: wow:giggle:
Menar du området mellan pung och anus, så kallas det mellangården.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag brukar placera den svarta plattan så närma anus det går i mellangården. Den röda straxt under ollonet med en snodd jag gjort själv av ett antistatband.
Kör sedan en puls med små snabba pulser och och några saktare, gäller prova vika som passar.
Lite styrka i början sedan öka sakta så det bara pirrar lagom i kuken.
Slappna av och njut, låt det ta den tid det tar, när man närmar sig klimax känns det som hela underlivet ska explodera, denna intensiva känsla håller i sig en bra stund. Sedan kommer orgasmen, första spruten känns otrolig för att efterföljas av flera sköna sprut.
Det är värt att prova, en speciell känsla men skruva inte upp effekten utan njut av dom små vibbarna.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag brukar placera den svarta plattan så närma anus det går i mellangården. Den röda straxt under ollonet med en snodd jag gjort själv av ett antistatband.
Kör sedan en puls med små snabba pulser och och några saktare, gäller prova vika som passar.
Lite styrka i början sedan öka sakta så det bara pirrar lagom i kuken.
Slappna av och njut, låt det ta den tid det tar, när man närmar sig klimax känns det som hela underlivet ska explodera, denna intensiva känsla håller i sig en bra stund. Sedan kommer orgasmen, första spruten känns otrolig för att efterföljas av flera sköna sprut.
Det är värt att prova, en speciell känsla men skruva inte upp effekten utan njut av dom små vibbarna.
Känner du pulserna eller är de så snabba att det mera blir ett surrande i kuken?
Vad har du för drivenhet till detta? Du skriver om röda och svarta plattor? De jag sett är alla vita....hmmm
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Känner du pulserna eller är de så snabba att det mera blir ett surrande i kuken?
Vad har du för drivenhet till detta? Du skriver om röda och svarta plattor? De jag sett är alla vita....hmmm
Dom snabba pulserna är mer som ett pirr , dom slöare får det att små rycka i kuken.
Är kabeln som har färgmärkning inte plattan som jag skrev.
Kjell o kompani tens, den jag har är en gammal modell men är ingen skillnad på nyare.
Plattorna kan du spola med vatten efteråt och sätt dom blöta på plasten dom sitter på.
Den runt kuken behöver sitta stadigt, i början hade jag gummisnodd som höll plattan på plats.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Dom snabba pulserna är mer som ett pirr , dom slöare får det att små rycka i kuken.
Är kabeln som har färgmärkning inte plattan som jag skrev.
Kjell o kompani tens, den jag har är en gammal modell men är ingen skillnad på nyare.
Plattorna kan du spola med vatten efteråt och sätt dom blöta på plasten dom sitter på.
Den runt kuken behöver sitta stadigt, i början hade jag gummisnodd som höll plattan på plats.
Det står att den har 4 elektrodplattor, går det då att bara använda två, eller måste alla fyra användas?
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Det står att den har 4 elektrodplattor, går det då att bara använda två, eller måste alla fyra användas?
Det funkar så att just den enheten från kjell har två kanaler som man kan använda samtidigt.
1 kanal = en kabel och två plattor.
2 kanaler = två kablar och alla fyra plattor.

Om man har alla fyra så kan man placera två på varsin sida om anus och två på varsin sida om kuken eller en ovanför och en på perineum (mellangården). Eller om man vill ha dem på något annat sätt. Bara fantasin som sätter gränser när det gäller e-stim i underlivet.

Själv är jag inte mycket för de där plattorna.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det funkar så att just den enheten från kjell har två kanaler som man kan använda samtidigt.
1 kanal = en kabel och två plattor.
2 kanaler = två kablar och alla fyra plattor.

Om man har alla fyra så kan man placera två på varsin sida om anus och två på varsin sida om kuken eller en ovanför och en på perineum (mellangården). Eller om man vill ha dem på något annat sätt. Bara fantasin som sätter gränser när det gäller e-stim i underlivet.

Själv är jag inte mycket för de där plattorna.
Kanske effektivare att byta ut plattorna mot butplugg och spermstopper, som du gjort. Jag har provat spermstopper men det svider så infernaliskt i urinröret och när jag sedan kissar, och det sitter i någon dag efter... Kanske bättre med en ring runt ollonet då?
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Kanske effektivare att byta ut plattorna mot butplugg och spermstopper, som du gjort. Jag har provat spermstopper men det svider så infernaliskt i urinröret och när jag sedan kissar, och det sitter i någon dag efter... Kanske bättre med en ring runt ollonet då?
En ring går självklart också bra. Har några sådana också.
 
O

openmindedXXX

Gäst
Men oj, detta hade jag helt missat att det finns någon som gör.
Första reaktionen är helt klart no way..haha. Men då ser jag framför mig, att man mixtrar fel o kör på lite för mkt power.
Men vid lite funderade o när man läser om det, ja varför inte.
En dag kanske man provar:)
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Men oj, detta hade jag helt missat att det finns någon som gör.
Första reaktionen är helt klart no way..haha. Men då ser jag framför mig, att man mixtrar fel o kör på lite för mkt power.
Men vid lite funderade o när man läser om det, ja varför inte.
En dag kanske man provar:)

För mig började det med att jag såg filmer på killar som gjorde det. Och framför allt en som hade en buttplug som åkte in och ut av sig själv. Tänkte ”Det här bara måste jag testa”. Så köpte jag något billigt kit på wish och testade. Sen började jag bygga mer och mer grejer själv men investerade i lite bättre enheter och då blev det skönare och skönare. Nu har jag siktet inställt på en 2B från E-stim Systems, det ska tydligen vara creme de la creme av alla ström-enheter.
 
Toppen