Strörre meddelandefönster!

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag fick ett långt meddelande häromdagen, och av en ren slump så tog jag och drog upp fönsterstorleken så fick jag se mycket mer text, nästa det dubbla mot vad man såg i det ursprungliga fönstret. Det fanns inte ens så man kunde scrolla.

Kan man inte göra större fönster så det anpassar sig till texten, eller att man kan scrolla?

Någon funktion behövs i alla fall så man vet att meddelandet är längre än vad man ser i det ursprungliga fönstret! :)
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
om man har en scrollknapp som man kan trycka ner så man får en såndar rund plupp med två pilar i skärmen, och sen scrollar man genom att föra pekaren uppåt och neråt istället, så funkar det att scrolla med, iaf för mig.

Hoppas du fattar vad jag menar... :D
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jo jag vet vad du menar :) Men det fungerar inte i meddelandefönstret. (Men fungerar på andra sidor, så jag har i alla fall den funktionen)
Det enda som går är att dra i det så att det blir stort. Men ibland så kanske man inte tänker på det som så missar man massa roliga saker :)
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
eftersom det troligen inte kommer hända något alls vad det gäller den tekniska utveckligen på ett tag, så får du nog börja dra, och dra, och dra, och dra i dina fönster... :D:D:D

Men det är ju ganska trevligt att dra i den, inte sant?
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jo om man får dra i meddelande fönstret så betyder ju det att någon har lagt ned tid och tanke på att skriva ett meddelande till mig. Vilket jag helt klart uppskattar.

(Om det var den du menade att det var trevligt att dra i?? ;):oops:)
 
Toppen