Suga kuk med kondom

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Vet självklart att man av säkerhetsskäl ska använda kondom vid sex med okända människor, hur tänker och gör ni?

Träffade en kille i går på ett nakenbad, inget var planerat eller uppgjort, vi bara råkade vara där samtidigt i det underbara vädret. Vi är inte bekanta men känner till varandra, vi hade inte en aning om att vi hade samma läggning och fantasier. Ingen av oss är speciellt erfarna gällande killsex. Började med att vi runkade våra egna kukar och tittade, gick sedan vidare till att vi runkade varandra, helt fantastiskt skönt, vi var så på bristningsgränsen till att komma båda två. Sedan tog han fram kondomer, han trädde på en på min stenhårda kuk och började suga skönt, sedan rullade han på en på sin hårda och blöta kuk, han hade väldigt mycket försats, när jag tog den I munnen så kände jag direkt kondomsmaken och att det är något som fattas. Ska inte säga att jag var direkt besviken, men tog lite udden av att gå miste om smaken och den direkta känslan av den stenhårda kuken. Slutade dock bra med 2 riktigt sköna sprut, jag sprutar ganska mycket, men hans sats var något helt annat, jag verkligen kände hur sperman pulserade ut och fyllde kondomen, vi jämförde och han hade mer än dubbelt så mycket i sin.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vet självklart att man av säkerhetsskäl ska använda kondom vid sex med okända människor, hur tänker och gör ni?

Träffade en kille i går på ett nakenbad, inget var planerat eller uppgjort, vi bara råkade vara där samtidigt i det underbara vädret. Vi är inte bekanta men känner till varandra, vi hade inte en aning om att vi hade samma läggning och fantasier. Ingen av oss är speciellt erfarna gällande killsex. Började med att vi runkade våra egna kukar och tittade, gick sedan vidare till att vi runkade varandra, helt fantastiskt skönt, vi var så på bristningsgränsen till att komma båda två. Sedan tog han fram kondomer, han trädde på en på min stenhårda kuk och började suga skönt, sedan rullade han på en på sin hårda och blöta kuk, han hade väldigt mycket försats, när jag tog den I munnen så kände jag direkt kondomsmaken och att det är något som fattas. Ska inte säga att jag var direkt besviken, men tog lite udden av att gå miste om smaken och den direkta känslan av den stenhårda kuken. Slutade dock bra med 2 riktigt sköna sprut, jag sprutar ganska mycket, men hans sats var något helt annat, jag verkligen kände hur sperman pulserade ut och fyllde kondomen, vi jämförde och han hade mer än dubbelt så mycket i sin.
Kondom är väl det enda som med säkerhet skyddar, inte bara mot graviditet utan i högsta grad även mot andra sjukdomar. Men..... det finns inget mera avtändande än kondom för mig. Inte bara att den smakar illa (vet inte om det fortfarande finns kondomer med smak) men könsdoften och könssmaken försvinner.
Inte minst så försvinner den rätta känslan. Kuken blir som isolerad och det händer oftast att jag slaknar för att kuken inte får den stimulering den behöver.
Så de ggr jag suger eller blir sugen av någon annan så kör vi utan.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Den största risken för HIV - rätta mig (med källa) om jag har fel - är för den passiva partnern som har upprepade anala "engagemang" med en smittad aktiv partner. I övriga fall är risken klart mindre men ökar om man har nedsatt immunförsvar. Sedan har vi andra veneriska åkommor som ehuru obehagliga i sig i huvudsak är botbara. Är man hypokondriskt lagd bör man undvika sex med andra individer överlag. Blow jobs med kondom är ungefär lika tilltalade som en strikt diet för den hungrige skulle jag tro.
 
Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Sen har jag hört -rätt eller fel- att få smittad sperma i munnen/svälja, är inte på långa vägar lika illa som att någon sprutar dig i analen. Magen med sin sura magsaft tar död på det mesta om det inte är stora mängder vill säga, medan tarmen suger upp vätska direkt in i blodsystemet.
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
Som att suga på en ballong.. Jag tycker verkligen inte om kondomsug, händer ju att man får göra det så killen inte slaknar medans den går på (vilket kondomkravet innan rumpsex ibland kan göra, döda stämningen lix)
Men förstår känslan att "något fattas", dels så smakar ju kuk väldigt olika och det känns ju såklart bäst med en partner som man tycker är "god"..
Balong är ju ingen höjdare i jämförelse.. visserligen bättre än unken kuk, men då är det ju bara säga tack men nejtack och gå vidare....
 

Nudieman

Medlem
Kön
Man
Vill man ha kådis så så ska man väl få ha det. Jag har under 45 år haft sex med många okända män, alltid utan gummi, så för mig går det helt bort.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
För feg för att få avsugning utan kådis om man inte känner personen väl
Påståendet är en klassisk sammanblandning av fakta med hörsägen.

Alltså, att känna en person väl garanterar inte att denne skulle vara fri från könssjukdom. Enda garantien vore om man beledsagade personen till en mottagning för testning och sedan låste in vederbörande i väntan på testresultaten.

Det är säkert 10 år sedan jag senast (i gaykretsar) fick frågan: "Är du frisk?" En, om man tänker efter, fullständigt vettlös fråga; så länge man inte blivit sjuk och erhållit en diagnos måste man ju betrakta sig som "frisk". Logiskt sett finns bara "frisk" visavi "sjuk" och något mellanting, typ "halvfrisk", kan det inte vara tal om här. Alternativet är att springa och testa sig var gång man haft sex och att eljest svara "vet inte" vilket förvisso vore sant men knappast uppmuntrande för casual sex.

En HIV-positiv är ålagd att informera om sin status hur som helst.

Märkligt nog har aldrig någon av de tjejer jag legat med ens efterfrågat kondom och inte har de varit särskilt intresserade av min allmänna hälsa heller; en gång fick jag ett blow job fast jag hade en diagnos - prostatit (inflamation i prostatakörteln) - som jag hade informerat tjejen om. Hon var rätt kinky dock.
 
Last edited:

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Sen har jag hört -rätt eller fel- att få smittad sperma i munnen/svälja, är inte på långa vägar lika illa som att någon sprutar dig i analen. Magen med sin sura magsaft tar död på det mesta om det inte är stora mängder vill säga, medan tarmen suger upp vätska direkt in i blodsystemet.
Munslemhinnan/halsen är nästan lika mottaglig som analen.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Nedan en amerikansk artikel i ämnet. Märkligt nog tas inte HIV upp som tänkbar smitta via oralsex.

Som vanligt gäller allmän måttfullhet och att somliga ligger mer i en viss riskzon än andra. Vidare rekommenderas ett vaccin. Det torde inte vara helt obekant att hälsovården tenderar att rekommendera vaccin och läkemedel.

Personligen är jag allmänt skeptisk till hälsovård och läkemedelsindustri mot bakgrund av risken att vinstintressena alltmer kommit att bli ett starkt incitament, i synnerhet för forskningen. I mindre grad finns också politiska och religiösa intressen såsom den omfattande och välorganiserade frikyrkorörelsen i USA och dess minst sagt gammaldags syn på sex och samlevnad.

Ack ja.

 
Last edited:

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Måste säga att förkortningen HPV (dock ej konceptet papillom) var mig okänd fram till för några dagar sedan då den dök upp här i tråden. Idag pratade jag med en granne som skulle vaccinera sig mot just HPV. Han avser resa till Japan i oktober och där, påstod han, sprids HPV via myggor. Har efter visst webletande inte funnit någon bekräftelse på detta påstående. Schkumt...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kondom är ett väldigt bra skydd mot många könssjukdomar. Det här med HIV behandlas man med så kallade bromsmediciner så får man så låga halter av virus att det knappast märks och inte smittar. Det som är farligt är ju de som kan bära på en könssjukdom men inte vet om det. Nu så suger inte jag andra män kan ha analsex med en kvinna om hon vill men helst inte. Vi analsex kan kondom vara bra av flera anledningar speciellt en med glidmedel. Men jag håller med det är skönare utan kondom, men slipper jag någon sjukdom så använder jag en.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Det finns många anledningar till försiktighet vid alla former av sex, möjligen utom vid soloonani.

Alla sexuellt överförbara sjukdomar kan smitta med kontakt mellan slemhinnor. Hur känslig en viss slemhinna är kan man inte uttala sig om rent generellt. Det beror på en mängd faktorer. Bland annat andra sjukdomar, nedsatt immunförsvar, små sår, torrhet och många andra saker. Dessutom finns de flesta smittämnen i olika stammar som varierar i smittsamhet.

Utöver de som vanligen kallas könssjukdomar finns det fler otrevligheter som har samband med oskyddat sex. Struplockscancer visar samband med oralsex. HPV har ni redan nämnt i tråden.

Så mina vänner, onani i ensamhet på kammaren eller avhållsamhet är enda alternativen till telefonsex.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Säkerhet först, har nu fyllt upp badväskan med diverse kondomer för att vara redo för alla storlekar:).
Självklart finns även någon dildo, ett gäng kukringar samt glidmedel med i väskan :).
 
Toppen