Sugen på porrbio

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jobbar som vanligt på annan ort. En sådan ort där sådana som jag behövs.

Sitter på hotellet och har det tråkigt efter dagens arbete. Kommer då på att det ska finnas en porrbio på orten. Blir sugen att besöka den och och bestämmer mig utan alltför lång betänketid för att gå dit trots att det är cirka 1,5 timme till stället stänger.

Så kommer jag till stället som är ganska sunkigt. I och för sig inte helt ovanligt på denna typ av ställen. Går runt lite i lokalen och konstaterar att jag är ensam. Slår mig ner i en soffa och slappnar av lite. Det rullar sköna filmer på de stora skärmarna.

Hör så hur kassaapparaten rasslar och steg närmar sig. Två personer konstaterar mitt tränade spanaröra. Bli nu lite nyfiken och flyttar mig lite så jag ska se bättre mot passagen utanför. Jo, det är två. En man och en kvinna. De verkar inte notera mig utan går in i ett annat rum, likt det jag sitter i.

Väntar fem minuter innan jag reser mig och går efter för att se vad som händer. När jag kommer in i det andra rummet sitter mannen bekvämt tillbakalutad i den ena av två soffor. Kvinnan dansar sakta och utmanande framför honom. Hon har en paljettprydd topp, kort kjol och stayups. Man ser riktigt fina tatueringar på både armar, rygg och det som syns av magen.

Jag blir stående i dörröppningen och känner hur jag blir stenhård. Mannen ser upp på mig och frågar med ett leende om jag gillar det jag ser. Jag får inte fram något vettigt, men hummar och nickar. Då säger han till mig att jag ska sätta mig i den andra soffan och njuta av hennes dans.

Dansen fortsätter och efter en stund säger han till mig att ta fram kuken och runka om jag är kåt. Är inte sen att följa hans initiativ och knäpper upp. Hasar ner byxor och boxer en bit. Kuken står som ett spett. Han skrattar och frågar om jag varit på sjön länge. Tjejen har sakta men säkert styrt om sin dans till att mer och mer fokusera på mig.

Nu frågar han henne om hon gillar det hon ser. Hon svarar med en nickning och säger med skärpa i rösten: Be fint din slyna. Hon går ner på knä framför honom och frågar med mycket sensuell röst om inte hennes Master kan låta henne få kuken som står så fint för hennes dans. Han skrattar till och säger "för fan sug av den jävla sjömannen".

Nu kommer hon över till mig och söker ögonkontakt. Som att hon vill ha mitt samtycke. Jag bara nickar och så börjar hon. Slickar retsamt längs hela undersidan från pungen och hela vägen upp.
Leker lite runt ollonet och sedan ner längs skaftet till pungen. Hennes händer rör sig hela tiden lätt. De är runt kuken, pungen, smeker låren och magen. Jag känner att jag inte kommer att klara många minuter.

Så tar hon en kort paus och drar av sig toppen och bhn. Han flyttar sin närmare. Så säger han med låg röst till henne: Du skulle suga av honom, inte leka med kuken. Hon ser på honom, runkar min kuk ett par drag och börjar sedan suga intensivt. Jag stönar högt av njutningen och känner hur det börjar bli nära. Han inser att jag inte kommer att klara mycket längre och frågar mig om jag vill att hon ska svälja eller om jag vill spruta ner henne.

Det blir så svårt att välja att jag nästan tappar det. Det är ju sjuk skönt att komma i munnen medan hon suger och sväljer, men samtidigt underbart porrigt att spruta ner någon ordentligt. Medan jag tvekar har han bestämt åt mig. Jag ska spruta ner henne.

I detta läget kan jag inte hålla mig längre, hon backar lite medan hon slickar på den och runkar. Så kommer skottet, det blir en rejäl sats som landar i hår, ansikte och över brösten. Hon slickar och suger lite till på kuken och jag njuter i fulla drag.

-Ok, tacka snällt nu, säger han. Hon vänder sig till honom och tackar honom för att hon fick suga kuk. Så säger han till henne att klä på sig. Utan att torka av varken bröst eller ansikte drar hon på bh och topp. Så går de ut. Jag tar på mig och går tillbaka till hotellet.

När jag tre dagar senare stöter ihop med henne på jobbet utväxlas blickar, leenden och en lapp med hennes mobilnummer...
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Alltså det låter grymt häftigt!!!
Det vill jag också uppleva haha.....
 
Toppen