Sugen på porrbio

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jobbar som vanligt på annan ort. En sådan ort där sådana som jag behövs.

Sitter på hotellet och har det tråkigt efter dagens arbete. Kommer då på att det ska finnas en porrbio på orten. Blir sugen att besöka den och och bestämmer mig utan alltför lång betänketid för att gå dit trots att det är cirka 1,5 timme till stället stänger.

Så kommer jag till stället som är ganska sunkigt. I och för sig inte helt ovanligt på denna typ av ställen. Går runt lite i lokalen och konstaterar att jag är ensam. Slår mig ner i en soffa och slappnar av lite. Det rullar sköna filmer på de stora skärmarna.

Hör så hur kassaapparaten rasslar och steg närmar sig. Två personer konstaterar mitt tränade spanaröra. Bli nu lite nyfiken och flyttar mig lite så jag ska se bättre mot passagen utanför. Jo, det är två. En man och en kvinna. De verkar inte notera mig utan går in i ett annat rum, likt det jag sitter i.

Väntar fem minuter innan jag reser mig och går efter för att se vad som händer. När jag kommer in i det andra rummet sitter mannen bekvämt tillbakalutad i den ena av två soffor. Kvinnan dansar sakta och utmanande framför honom. Hon har en paljettprydd topp, kort kjol och stayups. Man ser riktigt fina tatueringar på både armar, rygg och det som syns av magen.

Jag blir stående i dörröppningen och känner hur jag blir stenhård. Mannen ser upp på mig och frågar med ett leende om jag gillar det jag ser. Jag får inte fram något vettigt, men hummar och nickar. Då säger han till mig att jag ska sätta mig i den andra soffan och njuta av hennes dans.

Dansen fortsätter och efter en stund säger han till mig att ta fram kuken och runka om jag är kåt. Är inte sen att följa hans initiativ och knäpper upp. Hasar ner byxor och boxer en bit. Kuken står som ett spett. Han skrattar och frågar om jag varit på sjön länge. Tjejen har sakta men säkert styrt om sin dans till att mer och mer fokusera på mig.