Superforum

Status
Stängd för vidare inlägg.

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja. Man slår in en valfri fyrsiffrig kod som börjar med "2" om två ska snacka och "3" för trepart osv.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Man kan trycka in vilken kod som helst som man på förhand bestämt.

6666 är en allmän "män snackar med män"- kod som omfattar sex deltagare per "rum". 4444 och 3333 används också av gaysnubbar med men mest när 6666 kapas (vilken händer dagligen) av böghatare från landsbygden som snarkar, hostar, snörvlar, härmar andra deltagare eller bidrar med störande bakgrundsljud. Ibland håller nån en politisk monolog - gissa i riktningen - eller så är de flera som sitter och bräker om nonsens på diverse dialekter.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Som tidigare erfaret verkar det svårt att få till en kontakt med någon via onanera.se. Alla som svarat har istället frågat om Superforum och dess uppringningsdebitering. Om jag refererar till denna annonsen i lämplig tråd antar jag att tråden låses dessutom.

Moment 22
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Det nya superforumet känns lite tveksamt tycker jag. Det som var förr var ju ett vanligt nummer man ringde o vipps..folk i rum.

Nu ser det ut som man ska öppna någon tjänst eller vad det nu står, och då blir det stopp för mig. Eller är detta något ännu nyare?
Senast jag ringde nåt var på myshörnan..och nu får jag konstanta sms av dem trots block..så jag kan inte bli av med dem.

Sånt gör att jag drar mig från att ringa nya forum så att säga.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Det nya superforumet känns lite tveksamt tycker jag. Det som var förr var ju ett vanligt nummer man ringde o vipps..folk i rum.

Nu ser det ut som man ska öppna någon tjänst eller vad det nu står, och då blir det stopp för mig. Eller är detta något ännu nyare?
Senast jag ringde nåt var på myshörnan..och nu får jag konstanta sms av dem trots block..så jag kan inte bli av med dem.

Sånt gör att jag drar mig från att ringa nya forum så att säga.

Ring via vanlig telefoni. Nr:et är 072-4002424 varefter man knappar in en på förhand överenskommen fyrsiffrig kod som börjar med "2" om man önskar samtala just två osv.
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Står på nätet att folk ringts upp av detta nummer med. Det känns ju skumt :/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen