Svälja sperma

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Jag tycker ju inte det är det godaste att svälja men suga gillar jag främst för att se hur han njuter av min behandling men visst sväljs det väl ibland eller spottas ut.
Man får ge o ta[^]
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Om jag suger min karl sas "hela vägen" så väljer jag utan tvekan att svälja. Nu har jag ju (tack och lov) en man vars sperma inte smakar nåt men ibland kan jag få en slags "brännande" känsla i munnen - då är det ju betydligt bättre att han sprutar rakt ner i halsen, förbi smaklökarna än att jag ska ha det i munnen och spotta ut det - då blir ju smaken/känslan betydligt mer påtaglig.

Sen handlar det för mig om hänsyn också - jag vet ju att jag inte alls skulle uppskatta om han spottade och fräste efter att ha gått ner på mig så då gör inte jag det heller...
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Om jag suger min karl sas "hela vägen" så väljer jag utan tvekan att svälja. Nu har jag ju (tack och lov) en man vars sperma inte smakar nåt men ibland kan jag få en slags "brännande" känsla i munnen - då är det ju betydligt bättre att han sprutar rakt ner i halsen, förbi smaklökarna än att jag ska ha det i munnen och spotta ut det - då blir ju smaken/känslan betydligt mer påtaglig.

Sen handlar det för mig om hänsyn också - jag vet ju att jag inte alls skulle uppskatta om han spottade och fräste efter att ha gått ner på mig så då gör inte jag det heller...

En härlig inställning...!:p
 

lavendeltjejen

Ny medlem
Kön
Kvinna
Någon tjej som gillar att suga en killes kuk och ta satsen i munnen och svälja den?

Jag har inget emot att att först suga och sedan svälja, extra upphetsande! :) Å andra sidan är det mest ett sprut som går in i munnen, sedan tar jag ut den och låter resten komma i ansiktet eller på brösten...
 
Toppen