Svårt att få orgasm

All fools day

Ny medlem
Kön
Man
Jag har svårt att få orgasm...faktum är att jag inte vet om jag någonsin haft det. Blir grymt avundsjuk av o läsa att andra fått det vid 12 års ålder. Jag är inte speciellt stel och har en vibrator som jag försöker med. Vill bara veta om någon är i samma situation el har några tips.
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Nu är jag ju kille men jag skulle tro att det handlar om iställning. Om man vill ha orgasm och onanerar bara för den sakens skull så blir det nog svårt.... Tror att man blockerar sig på nåt sätt då... om jag hade varit i din situation så hade jag onanerat på och gjort det som känns skönt... Klart man kan testa nya grejer, man märker ju om det är skönt eller ej.... Tänk inte så mycket på det, låt det komma bara...

Nån som har nån bättre idé?
 

Muffdiver

Ny medlem
Kön
Man
Inte för att jag är kvinna men kanske kan hjålpa dig med det jag kan :cool:

Prova lägg dig på rygg med benen lite isär och i vinkel..
Börja med att smeka dig själv. och glöm inte fantisera.
Vibratorn är bra använd den uppifrån och ner över hela springan.
Cirkulera runt klitoris och runt själva öppningen.
Ligg gjärna med en kudde under rumpan så kommer du åt bättre.
Prova lite olika.
Kanske massera g-punkten lite.
Känn efter ca 5 cm i på framsidan av fittan så kommer du känna den det är lite ojämt där och massera nu med små cirkulära rörelser med kupad hand så kommer du även att nå klitoris med slutet på handflatan.
Och på så sätt stimulera båda punkter.
Behöver du mer stimulans så stoppa dildon i rumpan samtidigt som du masserar.

Nu till tricket.
När du känner att det är som skönast.
Spänn då insidan av låren och försök att "greppa" fingret du har i fittan genom att knipa åt med underlivet.
Gör detta i pulser och du borde få en härlig orgasm.

Tänk oxå på att.......
A och O i onani är fantasier.
Det finns inga förbjudna tankar i onani så släpp loss det är bara du som vet vad du fantiserar om så du behöver inte skämmas om du tror det är konstiga saker.

Men vad vet jag ja är ju bara kille ;)
Ha en skön stund nu.

Livet är underbart när underlivet är bart.
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Inte direkt samma situation kanske...men jag är kille och har också problem med att nå orgasm, mkt pga de
tabletter jag tar nu. Det går liksom inte att ha sex med någon nu..det blir bara stressigt..men om du vill
snacka om det eller ha väldigt lugna/långsamma sessioner utan orgasm som självändamål så är jag på!

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

All fools day

Ny medlem
Kön
Man
Tack för alla råd! Jag tror inte jag är för fixerad vid orgasm, har ju haft det så här ganska länge o så länge orkar man inte vara fixerad. Har kanske mer med inställning o fantasier...har hittat några bra filmer som jag tror passar mig, så får jag väl se hur det går med dem.
Är det någon som har något bra tips på en bra klitoris stimulator?, blir våt lätt när jag är med en kille men sedan behöver jag mer klitoris stimulans än jag får.
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Min sambo har Mr. Rabbit... samma som i Sex And the City. Den lär vara jävligt bra. Har hört flera tjejer som tycker det. Det är ju både stav och har en bra klitorisstimulator....
 

mattias37

Ny medlem
Ålder
56
Kön
Man
Originally posted by All fools day

Jag har svårt att få orgasm...faktum är att jag inte vet om jag någonsin haft det. Blir grymt avundsjuk av o läsa att andra fått det vid 12 års ålder. Jag är inte speciellt stel och har en vibrator som jag försöker med. Vill bara veta om någon är i samma situation el har några tips.
Det gäller ju att stimulera dig på rätt sätt. Försök hitta de känsliga ställena på din kropp, och variera med vibrator och fingrar. Det finns ju så många sätt att onanera på, så du får helt enkelt pröva dig fram. Du kan ju prova med att använda massageolja. Kanske finner du det upphetsande:)
 
Toppen