svårt.

S

smuttan

Gäst
Jag och min pojkvän är i ett läge där d känns så pissigt.
Vi har arit tillsammans länge nu, från och till men den här gången är det seriöst till 100%, båda älskar varann och vill ha enbra framtid. MEN
För måånga år sen orkade jag inte med honom för att han var så svartsjuk och kunde bli våldsam så ja vill göra slut, men det gick inte men lyckades få honom till att tro att det bara var en paus. Unden den pausen var jag me en annan kille, det är inte enligt mig otrohet, men det gör ju likt förbannat näst intill lika ont för det. Han vet i dagsläget att det var slut jag ville göra då... men kallar detr fortfarande för otrohet, men under den här tiden så hade han en ny tjej själv, men enligt honom blev han tillsammans me henne för att han visste att ja höll på me en annan. Han hade aldrig sex me den nya tjejen.

Vad tycker ni om det, var det otrohet, har han rätt att ta upp detta i grälen vi har idag, när det hände för fyra år sen.

Å idag säger han också att han tror att ja komemr vara otrogen igen, att han inte litar på mig fullt ut. Men jag var aldrig tillsammans me honom när jag var me den andra killen, hur ska ja få honom att förstå det här, varför vill han inte förstå?

Alla synpunkter ni har är jag tacksam för.
 

Baller

Aktiv medlem
Kön
Man
låter sopm om du skall vara försiktig med den killen. Verkar som om han vill skylla allt på dig. Det kan du inte i längden ta emot, och har inte heller någon orsak att göra det. Han gjorde ju likadant. Men vill få dig att känna dåligt samvete och få dig att tro att det var du som fick honom att göra samma sak.
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Jag är mycket försiktig med att ge konkreta råd om din situation eller säga om det är något fel på din kille eller ej. Jag har ju bara hört din verison och erfarenheten säger att det ofta kan finnas ett helt annat sätt att se på den hela om man frågar någon annan...

Däremot kan jag ju ge dig ett allmänt råd. Lyssna på dig själv och vad du känner. Om det nu är så att han säger att han inte litar på dig, så är ju det ingen bra grund för framtiden. Å andra sidan kan man säga mycket i svartsjuka som man egentligen inte menar...

Ni måste helt enkelt sätta er ner och prata ut ordentligt om detta. Du måste säga hur du tycker och känner och han måste säga vad han tycker och känner. Först när alla korten ligger på bordet kan ni ta ett beslut om framtiden. Allmäna råd kan du få från medlemmarna på detta forum, men svaren finner du inte här.

Du känner din kille bättre än någon på det här forumet och du känner oxå dig själv. Däri ligger svaret...
 

Baller

Aktiv medlem
Kön
Man
Danny har nog rät. Men jag har upplevt för många som inte i tid vågat ta den där diskussionen och så har det blivit en massa problem sedan.
 
Toppen