Svara på denna killar!

frippe99

Medlem
Kön
Man
Några månader? Är ni inte kloka? Har aldrig hållit på mig mer än max en vecka. Kan inte leva utan onani. Är ett behov som vilket annat som helst.
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Skulle tro att det var max 8 dagar. Hade varit Danmark med ett gäng kompisar. Var inte läge för något runk då. Fick sedan med mig en tjej hem från båten som inte var villig direkt. Då fick jag gå in på toa och jag drog nog bara ett drag i kuken så sprutade jag. Och det var inget dåligt sprut heller
 

LillPer

Medlem
Ålder
42
Kön
Man
När jag gick i tre:an på gymnasiet hade vi en sex och sammlevnads dag. Då kom det några sexologer som berättade att man absolut inte fick bli beroende av onani. Man skulle hällst holla en vecka eller åtminsonde några dagar mellan runken. Men det skiter jag i. Jag runkar minst en gång om dagen. Har dock klarat mig i typ tre veckor som mest men det var en pers.

Om man (som kille) vaknar med ett stående problem är det bara å dra några snabba slutsattser så har man snart lösningen i egna h
ender.
 
G

Guest

Gäst
Jag har nog bara klarat av en vecka utan runk. Men jag ska försöka slå det rekordet med 2 veckor. Sen ska jag öka med en vecka itaget.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
En vecka är nog max här med och det har varit när man har varit sjuk. Men det är skönt som bara den när man sedan blir frisk och sexlusten kommer tillbaka att bara dra en härlig runk.
 

fittälskaren666

Ny medlem
Kön
Man
2veckor i lumpen tror jag det var
låg konstant ute i fält i 2 veckor i pissigt väder o inget käk förutom tallbarr och myror, dessutom knappt nån sömn pga simulerade eldöverfall varje natt.

dessutom kallt så snorren kröp in o gömde sig

hallå alla brudar
 

runkgalen79

Ny medlem
Kön
Man
klarat max en vecka men sen runkar man ju konstant i två dar i sträck.... sket i att gå till plugget dom dagarna och bara runkade hehe

jerkin off is a lifestyle! do it always and everywhere!
 

Kaes

Ny medlem
Kön
Man
Flera år! ända sedan födseln till 11-13 års åldern eller nåt sånt! men nu går det absolut max en vecka! mer pallar man knappt :D

Kaes å husmusen! det är ett par goa grabbs :)
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
<font face="Times New Roman"></font id="Times New Roman">Lyckades ofrivilligt hålla mig 11 dagar i lumpen. Kom på militärsjukhus ett tag. Kunde inte hålla mig mer. Men en kille låg i sängen mittemot o han fick ju inget märka. Jävlar vad det kom i handen. Försökte samla men det sprutade för mycket. Vet inte hur, men jag lyckades gå förbi honom med kladdet på toa. Kunde ju inte gärna torka i sänkläderna o bli visiterad nästa dag av militärläkaren.

Anyway.. har aldrig lyckats med ett så långt uppehåll mer och förresten, vad har man för det, om man inte vill bjussa på en rejäl laddning förstås. Men då räcker 3 dagar. :p
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Lämplig fråga för mej eftersom jag är inne i en celibatperiod. Mitt senaste förhållande tog slut för över ett år se´n och har inte knullat sedan dess. Har heller inte runkat till sprut på c a två månader. Håller förstås på som faan att dra i den men stoppar innan det går. Ska testa hur länge jag står ut.. det är faktiskt skitskönt att plåga sig på detta sätt. Man ser omvärlden på ett lite annorlunda sätt..heehe..
 
Toppen