sverige tjeckien 2 minuter kvar....

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vinner Tjeckien över sverige ikväll så lovar jag visa nåt naket av mig på onanera.......
;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vinner Tjeckien över sverige ikväll så lovar jag visa nåt naket av mig på onanera.......
;)


:cool: Det var ett av de mest riskfria löften jag har läst - när det var 2 minuter kvar av matchen;)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Vinner Tjeckien över sverige ikväll så lovar jag visa nåt naket av mig på onanera.......
;)


Nån som fått se nåt naket då?? eller var det bara tomma ord, mycket snack liten verkstad?:D

Men hallå där min käre Sambokille! Vann Tjeckien[:0]


Hahaha:oops:

så går det när man läser snabbare än hjärnan hänger med,(var nog ett annat huvud som tog merparten av syret där kanske:D)
Läste det som: vinner sverige....
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vinner Tjeckien över sverige ikväll så lovar jag visa nåt naket av mig på onanera.......
;)


Nån som fått se nåt naket då?? eller var det bara tomma ord, mycket snack liten verkstad?:D

Men hallå där min käre Sambokille! Vann Tjeckien[:0]


Hahaha:oops:

så går det när man läser snabbare än hjärnan hänger med,(var nog ett annat huvud som tog merparten av syret där kanske:D)
Läste det som: vinner sverige....

Erkänn att det var sambo-tjejs erbjudande som gjorde att hjärncellerna krockade;):cool::love::love:
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vinner Tjeckien över sverige ikväll så lovar jag visa nåt naket av mig på onanera.......
;)


Nån som fått se nåt naket då?? eller var det bara tomma ord, mycket snack liten verkstad?:D

Men hallå där min käre Sambokille! Vann Tjeckien[:0]


Hahaha:oops:

så går det när man läser snabbare än hjärnan hänger med,(var nog ett annat huvud som tog merparten av syret där kanske:D)
Läste det som: vinner sverige....

Erkänn att det var sambo-tjejs erbjudande som gjorde att hjärncellerna krockade;):cool::love::love:

Oj då!
Kan jag få sådan effekt? ;)
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vinner Tjeckien över sverige ikväll så lovar jag visa nåt naket av mig på onanera.......
;)


:cool: Det var ett av de mest riskfria löften jag har läst - när det var 2 minuter kvar av matchen;)

Ja chansen fanns om än så liten :D

Spännande att du såg det som en chans och inte som en risk:D;)

Kram på dig:love:

Gillar mer se möjligheter....men klart chansen fanns för de som ville om än så liten..:)

Puss:love:
 
Toppen