sviken & hämnades

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Hittade ingen annan kategori, men vill berätta detta.

För en massa år sen, jag var singel just då, träffade jag en kille under närmare 1 år tid, det var riktig passion (iaf från mitt håll) & sexet var bra. Fast jag fick till en början inte ihop det där, vi hördes på telefon & bestämde träff & så bara utblev han, gick inte att nå & fick inget annat svar än att han haft mkt på jobbet (egen företagare) Så småningom fick jag höra ryktesvägen att jag inte var den enda kvinnan han träffade, utan 1 av 3 !

Träffarna blev alltmer sällsynta men jag funderade ut en hämnd, speciellt som en av de andra kvinnorna började vara hemma hos honom allt oftare. Påhejad av 2 väninnor (efter några glas vin) ringde jag honom & drog en gråtvals att jag varit ute på krogen för att försöka glömma honom, men gråtande åkt hem. Bad att få ses en sista gång. Lite motvilligt gick han med på detta & väninnorna passade mina barn medans jag åkte iväg ett par timmar.
Någon dag efter det här fyllde han jämt & jag ringde upp, förståss svarade den andra kvinnan & ville inte låta mig prata med honom. Då frågade jag , sådär helt appråpå om hon föressten hade sett till mina trosor ! ( dom hade jag pulat ner mellan madrasserna) -HA

Hämden var ljuv:D

Idag då ? Han gifte sig senare med den kvinnan , antar att han avslutade med den tredje, hon har en annan & nya barn. Så ses vi hejjar vi & kan prata en stund.
 

placebo

Medlem
Kön
Man
hahahahahahahahahahaha!!!
nej, jag finnr faktiskt inga andra "ord" än hahahaaha!
riktigt jävla kul, måste vara en skön hämd alltså.
skulle nog aldrig kunnat komma på något sådant.
:D:D:D
 
Toppen