svullen fitta

Kön
Man
Jag försöker att inte röra fitta på några dagar...älskar att reta mej själv på såvis......den sväller och dryper.....de är inte lätt att inte röra fittan...sitter just nu me en drypande fitta på stolen

Onanera är skööönt....:p
 

abc123

Ny medlem
Kön
Man
jag har klarat 4 månader det var skiit jobbigt man vill ju bara onanera nu klarar jag aldrig av det moste göra det varje eller varanan dag //:p[/size=3]"mailto:ufogorillan@hotmail.com
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Rör jag inte min kuk så kommer det i sömnen vilket är synd men det kan bli ränt skönt ibland. Och ollenet bli känsligare ju längre man väntar. Max 1 vecka orkar jag vänta. Längre går väl men så fort jag ser en snygg brud spricker allt.
 
Kön
Man
Idag har jag lekt med min svullna varma fitta hela dagen....sååå skönt
Fittan blänker och bultar av kåthet......är så nära så nära nu att komma i en skööööönt orgasm....mmm:p
 

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
synd att du inte var min Märta..då skulle vi kunna hålla på tillsammans..och låta bli sakerna innan vi kör på

Intreserad av rätt så mye..
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Håller me föregående som sagt att ju längre destå skönare x)

Lite off topic så runkade inte jag på 22 dagar en gång!! :O det va iofs inte frivilligt men ändå... bragdguldet till mig kanske ?
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Hoppas ni har sett filmen 30 days 30 nights eller vad den heter. Det är en kille som lovar att inte runka på en hel månad. Det var skitrolig. Dom satsade pengar och allt.
 
Toppen