Swedenonani på Whereby

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Är det någon som vet vad som hänt på whereby/swedenonani? Varje gång jag försöker logga in där så är rummet fullt. Oavsett vilken tidpunkt och så har jag aldrig upplevt det tidigare.. Har det låst sig? Jag har startat om men det hjälper inte....
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja. Man undrar ju om det är medvetet nedstängt, eller om det är tekniskt fel.....
Vad finns det för andra sidor där man kan runka tillsammans?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Whereby har börjat köra med att den som skapat rummet måste vara online, annars kan de andra inte gå med i rummet.
 

pettter

Välbekant medlem
Kön
Man
Vait full i flera dagar nu. Kanske har någon registrerat sig som ägare och blockar. Någon borde väl ordna en ny sida för oss ivriga camrunkare...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Whereby har börjat köra med att den som skapat rummet måste vara online, annars kan de andra inte gå med i rummet.
Att rummet är fullt måste väl innebära att den som skapat rummet måste vara online också? I andra rum som är låsta måste ägaren av rummet godkänna insläpp, men det verkar skumt att rummet ständigt är fullt....
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är nog ett systemfel på whereby.com/swedenonani, för när jag prövar med whereby.com/sthlmcruise så får jag meddelande att invänta rumsinnehavaren och en blåtonad bild. Inget meddelande om att rummet är fullt och utan någon bild, som på swedenonani.
 

Islandgbg

Ny medlem
Kön
Man
Verkar inte vara nån moderator längre på swedenonani. Samt att nån besökare loggat in fyra gånger på sidan från samma web, därför blockerad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen