Sweet memories...

D

Deleted member 26814

Gäst
Växte upp i södra Vätterbyggden på 70-talet.
Då hormonerna började röra på sig i min kropp, var det en utmaning att få tag på literatur att kunna lätta spänningarna över...
Givetvis visste jag var farsan hade gömt sina porrtidningar och dessa lästes med stort intresse och med värkande stånd...
I dessa tidningar fanns alltid reklam för andra magasin och mina ögon landade ofta på tidningsreklam där sk Shemales fick en stor kuk i sig...
Helt facinerande, tyckte jag...
Hade väl runkat till någon bild på en tjej som fick kuk analt men denna syn med en kuk som penetrerade en annan kukägare fick mina fantasier att börja göra uppror...
Blev helt uppslukad av tanken av att någon gång få känna känslan av få rida på en kuk...

Åren gick och sexlivet för tonåringen Jimmy, bestod av ett samelsurium av olika sexuella eskapader.
Jag började utforska så mycket jag kunde av mina lustar...och det var inte lite det...
Levde med sex i tankarna hela tiden...
Runkade säkert flera gånger om dagen utan att, för den skull, backa för ett skönt knull med flickvännen på kvällen...
Men tanken på att få smaka på och att få känna en kuk i mig lämnade mig ingen ro....
Hade en kusin som var lika frejdig som jag själv, då det gällde sex...
Han lägrade damer på löpande band och njöt av varje dag som om den vore den sista...
En gång berättade han att han, vid ett par tillfällen, testat killsex....
Då jag, mycket intresserat, frågade honom hur det var, berättade han om sina upplevelser med en detaljrikedom som inte utelämnade något...
Jag berättade om min egen nyfikenhet och fick rådet att testa om tillfälle gavs...
"Du kommer inte att ångra dig", sa han klurigt.
Då jag ofta bodde hos min kusin, visste jag också att han var välutrustad...
Han hade en väldig kuk som jag var helt betagen av..
Många kvällar befläckades lakanen av fantasier om vad jag velat göra med hans enorma stake.
Tillfället kom så småningom.
I en novell som heter " Jag trodde att jag blivit gay" har jag berättat den ,nästan helt sanna historien om min killsexdebut.
Kusinen och jag utforskade varandra likväl som vi gärna och med stor iver knullade med sköna tjejer.
På 70-talet kluckade fortfarande eftermälets vågor från Flower-Power's sexuella frigörelse, så det var inga större problem att få en knullkompis när lustarna pockade.

Lite senare i livet hade jag förstått så pass mycket om mitt känsloliv att jag då börjat fatta detta med bisexualitet.
Med fru och barn var det dock inget jag pratade fritt om då...
Känslorna pressades tillbaka och sexlivet blev allt tristare...
Separerade så småningom och levde själv i många år.
Sexlivet vaknade igen och jag träffade min nuvarande hustru...
En öppensinnad, levnadsglad kvinna utan förutfattade meningar om "rätt eller fel" gällande sex.
Jag berättade ganska snart för henne om hur jag kände och om mina fantasier...
Hon tände direkt, till min stora lycka...
Utan att jag bett om det ( men, för mig själv, drömt om...) köpte hon en rejäl Strap-on. En rejäl!!
Denna lät hon mig smaka och känna.
Jag älskade att få slicka hennes fitta,smeka hennes bröst för att sedan få stoppa " hennes kuk" i munnen för att fukta den inför ett härligt knull.
Strapon-knullen var ofta förekommande och vi njöt något alldeles oerhört....
Idag är jag så lyckligt lottad över att ha en fru som förstått att en tonårings nyfikna fantasier, faktiskt kan forma en för resten av livet... och dessutom kan njuta av de frukterna själv....
Det gör oss lyckliga.

Nog är det förunderligt skönt, att få vandra uppför "Kåta minnens aveny", då och då...?
Sweet memories.
 
Last edited by a moderator:
Toppen