Tända på sig själv!

  • Thread starter Kontot borttaget på egen begäran.
  • Startdatum
K

Kontot borttaget på egen begäran.

Gäst
Jag har kommit på att jag får skönast orgasm om jag först sitter ett tag och kåtar upp mig och pillar med mig själv framför vissa favvo-sajter tills jag känner att det är dags. Då går jag ut i hallen och ställer mig naken framför stora hallspegeln. Om dessutom ljuset är schysst och jag dessutom har gymmat nyss och är lite mer uppumpad, blir jag så grymt kåt när jag leker med mig själv att jag kommer på nolltid. Känns verkligen som att njuta av sig själv.. :D

Känns grymt knäppt dock... Lite egosexuellt kanske! Nån annan som kan gå igång på sig själv ibland?
 

Throb

Medlem
Kön
Man
Det där att bli kåt på gymmet känner jag igen, men inte av mig själv utan av svettiga heta frustande stånkande tjejer! Då går jag igång! :D
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
har hänt att man runkat framför spegeln:p....och har även spelat in mig själv när jag runkar och sprutar:oops:
 

gunde86

Ny medlem
Kön
Man
Javisst! Har hänt att jag fotat/filmat mig själv och sedan gått igång på dessa bilder eller filmer.. :) Känns mysko, men rätt coolt att man kan använda sig själv ändå.. hehe
 
K

Kontot borttaget på egen begäran.

Gäst
Javisst! Har hänt att jag fotat/filmat mig själv och sedan gått igång på dessa bilder eller filmer.. :) Känns mysko, men rätt coolt att man kan använda sig själv ändå.. hehe

Ja, har testat det med när jag lånade en kompis kamera. Att se runksekvenser på sig själv var sjukt upphetsande, man kände sig lite som en amatörporrskådis! Jag var NOGA med att ta bort allt innan jag lämnade tillbaka kameran - shit, hade blivit jobbig stämning annars...
 

coffeegirl

Medlem
Kön
Kvinna
Det händer ibland att jag ställer mig framför stora spegeln i sovrummet och [purple]strippar[/purple] åt mig själv :oops:. Öppnar skjortan eller drar upp den så att brösten hamnar lite sexigt i kläm, öppnar byxorna och smeker mig med fingrarna.. Tar av byxorna.. tar fram [pink]dildon[/pink], ställer mig på knäna, viker undan trosorna och sätter mig på [pink]dildon[/pink] så att jag ser när den [purple]sakta glider in i mig[/purple]..

Ibland fantiserar jag om [red]en annan tjej [/red]när jag tittar på mig själv i spegeln och onanerar.. lite som att titta på när nån annan tjej onanerar.. :p
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Tänder grymt mycket på att se mig själv i action.
Har en film när jag sög min kärestas påle i somras i närbild.
Det för minnena tillbaka.

...suck... :)
 
G

Guest

Gäst
Anledningen till att jag tar nakenbilder på mig själv är för jag blir så kåt både av att ta dom och sen själv titta på dem, inte för att visa någon annan, även om jag lagt upp några bilder här.

Har även filmer när jag onanerar och sprutar, det är så upphetsande att se sig själv riktigt kåt.

Hade superskönt häromkvällen när min tjej runkade mig när jag låg på rygg i sängen och kunde njuta av att se hur hon jobbade med min stenhårda kuk tills jag sprutade över mig själv.
 
Toppen