tänder ni på vältränade killar?

V

voodoodoll

Gäst
hum... när jag ser en vän som är vältränad så blri jag tänd... men att bara se någon främling på bild berörs jag iten av... hur snygg personen i fråga än är!
min styvbror har just vuxit upp till en man, och han har en förskräckligt fin kropp, har som haft en del fantasier om honom. Men det blir väl extra spännande bara för att vi e styvsyskon. Iofs har vi bara varit det i ett och ett halvt år.
 
V

voodoodoll

Gäst
annars spelar iten kroppen någon större roll för mig, inte ansiktet heller för den delen... när jag väl lärt känna någon så glömmer jag utseendet väldigt fort
 

Beef

Medlem
Kön
Man
Detta med utseendet funderar iallafall jag väldigt mycket på. Visst det är det allra första man tröttnar på, men jag tror fortfarande killar går mer på utseende än vad tjejer gör? Vi går på rumpa, ansikte, bröst osv...medans oftast tjejer kanske går mer på personlighet, utstrålning, humor osv...

Am I right? [:eek:)]
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
klart det är sexigt med muskler & uthållighet. men, men det får inte vara några biffar å övertränade killar.. Snyggast är muskler som kommit till av hårt arbete..mmm
 

coffeegirl

Medlem
Kön
Kvinna
[red]Tänder[/red] definitivt på [black]spjutkastare[/black], [navy]brottare[/navy] och andra stora killar men långdistanslöparna är ofta för små.. [:eek:)]
 
Toppen