Tänder på att se kukar knulla annat, typ mat, frukt och liknande.

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror det har varit uppe på en annan tråd jag lade en sats i en sallad som min lillasyster skulle ha med några av sina väninnor, tjej kväll på morgon var salladen uppäten och källaren i källaren låg några halvnakna kvinnor och sov.
Ovanligt god dressing på den salladen
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det har inte med kukar att göra men har ätit både gurka och jordgubbar som varit inne i en kvinnas våta slida, lite sötsyrliga smak en annars men inte obehagligt.
 

Bondegutten

Medlem
Denna video blir jag jävligt kåt av att se. Posta fler om du har.
 

Runkepär

Medlem
Ålder
56
Kön
Man
Som ung en varm sommardag var jag mycket kåt och gick in i ladan på landet. Där låg höbalar. Jag tryckte ett hål med fingret och sedan pissade jag i det så att det blev varmt och fuktigt. Där efter juckade jag i det och kom. Satan vad grejer man gjorde när man var yngre. Hade aldrig gjort något sådant idag. Stickigt och skavande. Men kåtheten övervann det mesta då.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Smet just undan in på toaletten här på jobbet och runkade min nytvättade och hårda kuk över handfatet till det där klippet med bananen.
Jag edgade så skönt och fick mig ett härligt försprut som jag tog i handflatan och slickade i mig medan jag fantiserade om att få smaka den mosade bananen och suga den sköna kuken ren från banankladdet tills jag fick sprutet i min mun.
Sedan fortsatte jag runka till ännu en edge och fick ännu mer försprut som jag runkade ut över kuken och smorde in mig med till en tredje edge.


Själv älskar jag att knulla och kladda med min kuk över allt jag äter och jag älskar att kladda både försats, försprut och sperma över mat, frukt och bär och fika av alla möjliga sorter.

 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
I går prova jag med en banan, förlåt två för den första sprack.
Den andra grävde jag ur en fem centimeter.
Tryckte sakta in ollonet så den inte skulle spricka, kände ganska snabbt hur jag kom i botten.
Började försiktigt runka den fram o åter, varje gång jag kom i botten kände jag hur bananen blev djupare men trängre.
Banan moset rinner utmed kuk skaftet och ner på pungen. Ganska snabbt känner jag hur jag är på väg att komma, rumpan drar sig samman , magen spänner sig och jag pumpar ut min sperma i bananen. Ligger och juckar lite efteråt, sperma blandad bana mos rinner utmed kuken ner över rumpan.
Blev dusch och byte lakan, ska nog köpa fler bananer.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Åhhh så härligt sugen jag blev på banan.
Skulle gärna ha smakat på bananmos blandad med sperma …. Eller tänk att få smaka på en banansmakande kuk.

Måste ta mig en bananrunk nu i veckan jag med.
 
Toppen