Tänder tjejer på detta ?

pudding

Ny medlem
Kön
Man
Trevliga små filmer.... Jag tycker dte är mycket uppheysande och se en man runka sig till orgasm. Det pirrar till i fittan....Hmmm....

Fram för mera sex åt mänskligheten!
 

Kalle33

Ny medlem
Kön
Man
hehe det var sprut det.
Måste vara trist när man bara vill runka av sig lite och hela rummet är sprutmålat efteråt :)
 

Bigload

Medlem
Kön
Man
Ja det kan ju vara lite kladdigt...men jag skulle aldrig byta bort det :)

blackwidow: roligt att du gillade mina sprut
 

zxcvd

Ny medlem
Kön
Man
Jag har tydligen gått på alla myter jag, brukar alltid får höra av tjejer att de inte gillar den typen av filmer, eller ens porr. Varför säger ni en sak och gör en annan ;)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Den myten tror jag hör ihop med hur en tjej SKA vara. Vi ska inte vara intresserade av porr, inte visa att vi vill ha sex osv. Sen finns det givetvis tjejer som verkligen inte gillar porr (men du hittar dem nog inte i detta forum...:)) av olika anledningar, kvinnoförnedring bland annat.

Själv tycker jag att porrfilmer är mycket upphetsande, gärna med kladdiga sprut i, så ja, mer sånt!!
 

barbie

Ny medlem
Kön
Man
Mmmm...*stön*. Skulle vilja suga din kuk...låta tungan virvla om det där rödsvullna ollonet...ta emot sats efter sats, bli sprutad i ansiktet, brösten, fittan...suga ut all het, supergod sperma...rida dig som en vild hingst...*stön*.

**Barbie**

:love:
 

barbie

Ny medlem
Kön
Man
Det var till er båda som lagt upp videos...skulle inte emot att ha er båda samtidigt. Rida en av er och suga den andre...och sedan skulle ni spruta ner mig när ni kom samtidigt... Mmmm. :love:
 
Kön
Man
Soffi:

Det är inte din dator som är trög utan något annat fel. Jag skulle kolla igår av ren nyfikenhet men det funkade inte då heller. Jag är hetero men kan kolla in filmer om folk bemödat sig att lägga upp på nätet. Man blir ju också nyfiken på namnet "Bigload" och vill kontrollera om så är fallet.....ja du fattar säkert (lite skoj och lite allvar...)

Ändrat: jo det funkar, man måste bara vänta lite. Det står att filmen kan ta upp till 2 minuter att ladda ner.

Bigload: imponerande kaskader du fick till där!
 

Bigload

Medlem
Kön
Man
Du låter som en bra tjej....men jag är inte så säker på att du klarar att ta emot alla sprut....



Originally posted by barbie

Mmmm...*stön*. Skulle vilja suga din kuk...låta tungan virvla om det där rödsvullna ollonet...ta emot sats efter sats, bli sprutad i ansiktet, brösten, fittan...suga ut all het, supergod sperma...rida dig som en vild hingst...*stön*.

**Barbie**

:love:
 
Toppen