Tänt eller släckt?

  • Thread starter nickespecial (slutar på egen begäran)
  • Startdatum

Piru

Ny medlem
Kön
Man
Tänt om det får vara ett svagare ljus, så man ser varandra bara.
Annars får det vara släkt, vill inte ha världens ljuseffekter på rummet :)
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Gärna tänt men ibland kan det vara mysigt med nedsläckt så man får koncentrera sig på hur det känns, lite spännande att känna sig fram.
Iofs, vill det sig illa kan man råka peta ett finger i ögat om man sträcker sig för att dra fingrarna genom hennes hår :oops:
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Tänder på att se tjejen nuta, så tänt ;)

Men inte dumt med lite mysbelysning, typ som levandeljus?
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
sex med partner - helst TÄNT eftersom synintrycken för mig är en del av njutningen

onani - TÄNT eftersom det kan bli så okontrollerat kladdigt annars ;)
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Tänt helt klart.
Måste däremot erkänna att det kan hetta till ordentligt när man ligger och trevar efter kuk och suger/får sug i mörkret. :p
 

coffeegirl

Medlem
Kön
Kvinna
Spelar ingen roll egentligen: tänder på hans röst och doft och hans varma kropp.. men visst är det skönt att se när han njuter, speciellt den där minen som killar får precis innan dom kommer "gud jag kan inte hålla mig längre!!!" :D
 
K

Kåt_Ung_Flikka

Gäst
Tänt tycker jag :oops:

Eftersom jag vanligtvis e här på forumet, läser nån novell eller har c6 med nån då jag onanerar så ede tänt som gäller :oops:
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Tänt (eller lite neddimmat) när man har sex...man vill ju se den man njuter med...och se sin hårda kuk glida in i en rakad blöt mus (Mmmm!!)...

E ju grymt skönt att vakna upp vrålkåt på natten och känna en varm rumpa som trycker mot kuken...å då tänder man ju inte direkt...

När man runkar spelar det ingen större roll...;);)
 

Smultronet

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
gärna släckt! och gärna slutna ögon... kan iof beror på att jag fortfarande känner mig generad under själva "akten" men men ^^

dessutom, apropå ljuset som alla tjaffsar om... man har ju oftast ett fönster på rummet så även om det är släckt med neddragna persiender så ser man ju ändå pga mörkerseendet ;)
 
Toppen