Törnrosa

qwin

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag en 42 år gammal kille som är gift med en tjej på 40. Tyvär är det väl så efter att ha varit gifta i 12 år - sexlivet är tråkigt, speciellt eftersom vi knappt träffas då hon jobbar kväll, natt ofta och jag dagtid. Oftast får jag sitta framför någon porrsajt och fantisera och dra en handtralla. Vilket brukar vara varje dag eftersom jag fantiserar om sex hela tiden och älskar att spruta.

Hur som helst, nu i midsommras så skulle hennes lillasyster komma hit och hälsa på två veckor. Jag hade inte sett henne på 6 år och nu var hon 18 år. När vi hämtade henne på flyget var det inget speciellt med henne förutom att hon var väldigt trevlig, smal, liten och söt.

Jag hade semester den här veckan men min fru jobbade skift och började dagtid dagen efter så jag och Jenny som hon heter blev lämnade själva på dagarna i tre dar. Det var kanonväder och vi låg mest och solade på vår nybyggda terass och tog något dopp i vår lilla, lilla pool på dagarna. På kvällarna grillade hela "familjen" och drack några glas vin och bara surrade.

Det visade sig snart att den här oskuldsfulla, lilla tjejen var grymt sexig. Blont långt hår,liten, smal , men med veckans rumpa, små fasta bröst som doldes av en trekantbikini :( . Trevlig och hade lätt till skratt. Redan andra dan fick jag vakta kuken och försöka koncentrera mig på annat- tänk själv ibland när hon klev ur poolen med vattnet rinnande, leende, små styva bröstvårtor och en liten fitta man kunde urskilja genom tyget på bikinin. Jag måste erkänna att jag tog mig en runk på toan 3:e dan- jag höll nästan på att spruta i badbyxorna då.

3:e dan så började frun jobba kväll- så jag kunde inte titta ifred på dagarna, men det uppvägdes snart - vi kunde ju sitta själva ute på kvällarna och snacka och dricka vin. Jenny var sååå sexig, jag ville bara tafsa på henne och knulla henne stenhårt och sen spruta över hennes söta ansikte. Jag tror hon märkte hur kåt jag var men hon gjorde inget tillbaka alls, förutom att sitta där med sitt söta ansikte, lite väl urringade topp och ett ständigt sexigt leende på sina underbara läppar. Nästan hela tiden hon pratade så kunde jag se hennes läppar omsluta min kuk. Jag runkade minst två gånger dom två kvällarna. Och jag lovar - jag var så kåt !!! 4-5 runktag och jag sprutade massor av sperma över toagolvet.

Dag 5 började frun jobba natt så hon for vid 22 tiden. Jag och Jenny satt ute och snackade till 01 ungefär, sen ville Jenny gå och lägga sig. Jag blev såklart besviken men kunde inte göra annat än att krypa till sängs själv. Kuken var stenhård och jag kunde bara tänka på Jenny och hennes sexiga kropp. Tillslut beslöt jag mig för att jag måste få njuta av den på riktigt innan hon for hem. Så jag låg och väntade 1 och en halv timme med dunkande kuk innan jag tog mod till mig.

Jag smög mot hennes sovrumsdörr i morgonrock men med kuken som ett spätt, naken under morgonrocken. Jag stannade och lyssnade utanför hennes dörr- inte ett ljud hördes så jag smög upp dörren. Det var mörkt i rummet och hon andades tungt, bra tänkte jag "hon sover" ! Täcket låg på golvet och jag kunde urskilja hennes kropp i sängen. Den var täckt av ett tunt, kort sidenlinne. Trosorna och halva hennes mage syntes. Så grymt sexigt !!! Jag kunde inte låta bli kuken utan smekte den lite lätt. Efter en stund kunde jag se att hennes trosor var av hipstermodell och förmodligen ljust rosa. Konturerna av fittläpparna syntes genom tyget och jag ville bara sträcka fram näsan och lukta lite !!! Brösten syntes tydligt under tyget och gjorde mig nästan helt galen av kåthet. Tänk att få leka med dom här små fasta tuttarna, slicka den lilla fittan, höra hennes stönande och sen få knulla henne och spruta henne i ansiktet. Jag stog kvar brevid sängen en liten stund sen backade jag tillbaka till dörren, tittade på henne, smekte och runkade min kuk ett kort, kort tag innan jag slutligen sprutade i morgonrocken.

Dan efter skämdes jag något hemskt och var livrädd för att hon märkt att jag varit i hennes rum. Men Jenny var som vanligt och snart var det glömt. Frun sov hela förmiddagen och på eftermiddagen så åt vi middag - jag och Jenny drack lite vin . Jag blev tvungen att ta en rejäl whiskey efter middagen då vinet helt plötsligt gjort mig galet kåt igen- inte bra då frun var hemma ! När frun for på jobbet var jag och Jenny ganska fulla faktiskt men hon ville gå och lägga sig igen och jag gick moloket till min egen säng. Såklart kunde jag inte sova utan fantiserade om Jenny och runkade min kuk stenhårt, jag sprutade en rejäl varm sats samtidigt som jag tänkte mig min kuk i hennes lilla blöta fitta.Tyvär hjälpte inte det, utan efter en timme var kuken lika hård igen . Jag kunde inte släppa synen från förra natten och smög ner tll hennes sovrum igen.

Väl därinne så smög jag fram till sängen igen, kuken pulserade och jag var dödskåt. Jag kunde inte hålla mig, kåt och full som jag var- och drog upp hennes linne så att brösten syntes. Och vilken syn, det var de finaste tuttar jag någonsin sett. Jag började smeka min kuk igen. Efter en stund så tänkte jag att nä nu får det bära eller brista så jag började smeka hennes bröst försiktigt, efter en stund då hon inte rört sig så flyttade jag längre ner och luktade lite försiktigt på hennes fitta genom trosorna. Åh gud vad gott hon luktade, det ryckte i kuken och pungen spände. Vilken härlig mus som gömde sig där bakom. Jag ville bara dra trosorna åt sidan och slicka hennes unga fitta.

Jenny verkade fortsätta sova så jag rörde mig uppåt igen och omslöt hennes styva vårtor med mina läppar. Jag ömsom smekte och sög på hennes bröst mkt försiktigt samtidigt som jag smekte mitt ollon. Helt plötsligt tog hon tag i mitt huvud och förde det till hennes mun och kysste mig - det var den hungrigaste kyss jag någonsin fått. När hon släppt taget om mitt hår sa hon " du gör mig sååå kåt, kan du inte slicka min fitta " Jag trodde inte det var sant först, men Jenny föste ner mitt huvud mot trosorna. Jag drog av henne dom sakta, sakta samtidigt som jag kände att det börjat rinna droppar ur kukspringan. Ni kan inte tänka er vilken vacker fitta hon hade, ljusrosa, fast och inbjudande.

Jag la mig ner och började suga på hennes blygdläppar, Jenny började stöna direkt, jag drog min tunga genom springan och sög försiktigt på hennes klitta. Jenny började smeka sina bröst och sa " jag såg dig igår kväll när du runkade i mitt rum-det gjorde mig jättekåt, jag blev tvungen att pulla mig själv till orgasm sen" . Jag tittade upp och undrade varför hon inte sa något " vågade inte" sa hon " men nu ska jag suga din kuk- kom hit"

Jag kröp upp och ställde mig på knä brevid hennes huvud. Jenny tog tag i mitt kukskaft och förde ollonet mot sin lilla söta mun. Hon kramade ur några droppar försats och slickade i sig dom. Sen började hon runka och suga min stenhårda kuk. Och suga det kunde hon, hennes lilla mun kunde nästan svälja min kuk. Jag började stöna och började smeka hennes bröst med en hand och pulla henne med den andra. Hennes fitta var jätteblöt och svullen, jag stoppade in ett finger och hon stönade som en dåre samtidigt som hon sög min kuk djupt och skönt. Jag trodde just det skulle gå när hon plötsligt slutade och tiggde och bad om att jag skulle knulla henne.

Jag satte mig ner med ryggen mot väggen och med kuken i vädret , sen vände jag på henne och satte henne över min ådriga kuk. Båda två stönade till när den trängde in i hennes lilla trånga, blöta fitta , jag juckade sakta,sakta medan jag kysste henne på halsen och smekte hennes bröst. Det tog inte lång stund innan hennes kropp skakade av orgasmkramper och fittan drog ihop sig som ett skruvstäd. Jenny lät så skönt när det gick för henne att jag höll på spruta i henne . Vi bägge insåg att vi ville knulla hårt. Jag ställde henne på alla fyra i sängen och körde in min ådriga, stenkåta kuk in i hennes trånga fitta och började knulla henne hårt. Vi skrek nästan bägge två för att vi var så eggade. Hennes stjärt var så sexig och hennes fitta så skön och liten så tillslut kunde jag inte hålla mig utan drog ut kuken, vände på henne och sprutade varm härlig sperma över hennes söta ansikte och små bröst.

Tyvär hann vi bara med en natt till, men vi porrchattar med cam på msn ibland och bara jag tänker på henne så pulserar det i kuken.
 
Toppen