Tantslem

Isdx

Medlem
Kön
Man
Har hänt mig också ofta på krogar ;) Äldre kvinnor vet vanligen vad dom vill och brukar inte va blyga att visa det öppet, speciellt efter ett par järn ;)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Måste ju säga att jag reagerade precis tvärtom när jag läste denna artikel. Jag menar, tafsning är väl ett sexuellt brott vem som än utför den, om inte "offret" är med på det vill säga. Vilket inte killarna i artikeln var!

Det är väl ingen skillnad om det är en kvinna eller en man som utför handlingen? Pinsamt tycker jag, tur att jag bara faller för män som är äldre än mig...:)
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Är nog inne på Rödluvans linje. Men bra att det tas upp i media, behövs nog en attityd förändring över lag. Jämställdhetsdebatten drar inte jämt alla gånger. Minns med all tydlighet en artikel i Aftonbladet förra sommaren om en kille som fick uppsöka läkarvård efter att tre kvinnor hoppat på honom med dildos. Mina systrar som var med skrattade båda två, de hade ingen tvekan om att det var synd om grabben men kunde inte låta bli att skratta åt situationen i vilket fall. Omvända roller så hade ingen skrattat...
 
Toppen