telefonsex

trombias

Medlem
Kön
Man
Jag vet inte om det bara e jag som e sinnessjukt pervers eller om det e fler.
men jag kan inte låta bli att runka när jag pratar med en tjej i telefon, spelar ingen roll om det e min syrra eller vem det e.
Lika skönt alla gånger.
Har kommit flera gånger när jag pratat med syrran och hon har frågat vad jag håller på med och har fattat :D
Sagt att säg till när du e klar så vi kan prata vidare.
Har sprutat massor med ggr när det ringer kvinliga telesäljare och vill prata en massa strunt, har riktikgt gjort så att dom inte kan missa att jag runkar när dom pratar med mig, stönat och så så att dom verkligen hör att jag runkar:p
Det e såå skönt, jag klarar mig inte utan mina telefonrunk.

Någon som har samma problem eller vad man ska säga :cool:
JAg lider inte av det, och det gör uppenbarligen inte min syrra heller.
Lider telesäljarna av det så skiter jag ett stort stycke i det :D
JAg känner ju inte dom.

ha en bra dag.
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Familjemedlemmar: NEJ!
Telefonsäljare och dylikt: Ja, det har väl hänt :D Några tjejer har ju haft grymt sexig röst, och måste väl erkänna att man smekt kuken lite då.
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag vet inte om det bara e jag som e sinnessjukt pervers eller om det e fler.
men jag kan inte låta bli att runka när jag pratar med en tjej i telefon, spelar ingen roll om det e min syrra eller vem det e.
Lika skönt alla gånger.
Har kommit flera gånger när jag pratat med syrran och hon har frågat vad jag håller på med och har fattat :D
Sagt att säg till när du e klar så vi kan prata vidare.
Har sprutat massor med ggr när det ringer kvinliga telesäljare och vill prata en massa strunt, har riktikgt gjort så att dom inte kan missa att jag runkar när dom pratar med mig, stönat och så så att dom verkligen hör att jag runkar:p
Det e såå skönt, jag klarar mig inte utan mina telefonrunk.

Någon som har samma problem eller vad man ska säga :cool:
JAg lider inte av det, och det gör uppenbarligen inte min syrra heller.
Lider telesäljarna av det så skiter jag ett stort stycke i det :D
JAg känner ju inte dom.

ha en bra dag.


"kan inte låta bli " och "klarar mig inte utan" brukar vara tydliga signaler på någon typ av missbruk. Om det dessutom drabbar någon annan som kan ta illa upp eller till och med känna sig kränkt (telesäljarinnorna) så tycker jag inte att det är ok.
 

mr_niceman

Medlem
Kön
Man
Att din syrra inte reagerar starkare förvånar... kanske hon också är nyfiken på olagligheter. nämen seriöst, sexiga telefonförsäljare har jag aldrig tänkt på .. måste vara otroligt upphetsande att få dem att förstå vad du gör.
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Har sprutat massor med ggr när det ringer kvinliga telesäljare och vill prata en massa strunt, har riktikgt gjort så att dom inte kan missa att jag runkar när dom pratar med mig, stönat och så så att dom verkligen hör att jag runkar:p
Det e såå skönt, jag klarar mig inte utan mina telefonrunk.

Någon som har samma problem eller vad man ska säga :cool:
JAg lider inte av det, och det gör uppenbarligen inte min syrra heller.
Lider telesäljarna av det så skiter jag ett stort stycke i det :D
JAg känner ju inte dom.

ha en bra dag.

Måste erkänna att jag skrattade när jag hörde det. Ibland hatar jag bara domm, de ringer och frågar efter mig med förnamn, som om de var min kompis. Sedan presenterar de sig med förnamn i syfte att skapa en personlig stämning. Det är ju rätt åt dem om de råkar på dig. Det är de som gjort intrång och som öppnat upp för en intim stämning.

Jag skulle dock tycka det var tröttsamt om min syster onanerade när hon pratade med mig.
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
En kontrollproblematik finns ju tillsammans med en gränsdragningsproblematik. Kanske bäst att ta tag i det innan det går för långt. Intentionen kanske inte är ond precis men någon kan ju ta illa vid sig.
 
Toppen