That's the way I like it!!

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Redan när jag öppnar ytterdörren känner jag doften och hör hur du visslar. Det luktar...tyvärr älskling, men det luktar vidbränt!! Du visslar en Sousamarsch...ett tydligt tecken på att du är irriterad....

Det slamrar och dundrar i köket när jag sparkar av mig mina högklackade skor och vickar på mina ömma tår. Snyggt, ja men inte så värst bekvämt att gå i en hel dag!! Jag tassar runt hörnet och ser på dig när du arbetar...du viftar frenetiskt med kökshandduken över en gryta som det ångar..eller ryker ur. Det luktar bränd mjölk, men bakom dig ser jag det vackert dukade köksbordet. Vit duk, vinglas, tygservietter och en långskaftad röd ros i den smala kristallvasen. Någon har verkligen bemödat sig för att göra den här helt vanliga onsdagskvällen trivsam! Jag uppskattar det extra mycket eftersom jag vet att du gör det enbart för min skull..din uppfattning om "god mat" är en Findus färdigrätt eller en kebabtallrik på grillen runt hörnet.

Jag smyger upp bakom dig och lindar mina armar runt din midja och ger dig en hård kram...för att du försöker göra min vardag så vacker! Du hoppar till och tappar handduken ned i grytan med vad som ser ut att kunna vara bechamelsås, om det inte vore för de små svarta flagorna som simmar runt i den. Du kväver en svordom och snurrar runt i mina armar och besvarar min kram, din svettfuktiga överläpp letar sig mot min mun och du kysser mig lätt innan du stammar fram: Men älskling, är du hemma redan!! Maten...alltså maten är inte klar ännu, men du kanske vill bada först!? Jag har gjort iordning....!! Och så leder du mig ut i vårt minimala badrum där det står tända ljus på varenda upptänklig yta och vattnet formligen ångar ur karet, du vet att jag älskar det hett, hett så det nästan bränner.

Du vänder dig mot mig och börjar sakta och koncentrerat knäppa upp de små pärlemorknapparna i min blus, dina grova fingrar fumlar och din tungspets tittar fram i din mungipa. Jag tittar på dig utan att du märker det och ler ömt. En efter en får du knapparna att glida ur sina hål och jag tror bestämt att du rodnar när min oskuldsfullt vita spetsbehå blottas. Du drar min blus ner över mina armar och råkar nudda vid mitt ena bröst och drar häftigt efter andan. Jag ler menande mot dig men du försäkrar mig att det alls inte var meningen, jag ska ensam få krypa ner i badkaret medan du går tillbaka ut i köket för att färdigställa middagen. Du knäpper upp min kjol och håller den medan den glider ned för mina ben och jag kliver ur den och står framför dig i spetsbehå och matchande trosor.

Du för dina händer upp bakom min rygg och häktar vant isär de irriterande små hakarna i min behå och drar den nedför mina armar och när mina bröst befrias från tyget gungar de fram emot dig, en anblick som du duckar för genom att huka dig med tummarna innanför linningen på mina hipsters och lirka dem nedåt. När du dragit mina trosor hela vägen ned till golvet måste jag erkänna att det är upphetsande att ha dig på knä framför mig och jag vrider mitt ena ben extra mycket ut åt sidan när jag kliver ur min trosa, för att blotta min mittpunkt för dig. Du visar inte med en min att du insett vad jag gjort utan reser dig upp och tar om mina axlar, vänder mig mot badkaret och säger milt åt mig att kliva i och slappna av medan du fixar maten, och går ut ur badrummet.

"Älskade vännen min " tänker jag "att döma av lukten är den maten bortom all mänsklig räddning", men jag säger ingenting utan kliver försiktigt ned i det heta vattnet med mitt ena ben, står stilla en liten stund tills huden vant sig vid den brännande känslan och kliver sedan ner med den andra foten. Jag står så en liten stund, alldeles rak och låter hettan fortplanta sig i min kropp när dörren plötsligt rycks upp och du kommer inrusande. "Oj, hej...oj, förlåt, jag trodde att du hunnit sätta dig" säger du, med blicken fastklistrad vid min kropp där små svettpärlor nu brustit ut av ångan. "Nej, hjärtat mitt" svarar jag "det är verkligen väldigt varmt idag". Du rodnar igen och mumlar något om "fyllt på med vattenkokaren" och jag förstår att du velat ge mig något extra...utan att tänka på hur kokande vatten kan påveka människokroppen!!

Jag hukar mig försiktigt mot vattenytan och när vattnet når huden på min stjärt kvider jag nästan till, jag ser hur skinnet på mina lår rodnat av värmen och när ångan stiger från ytan och upp mot mitt inre känner jag hur det hettar......Milt leende mot dig sänker jag mig ned i vattnet centimeter för centimeter medan du står bredvid med en stolt min...du har givit din älskling ett riktigt hett bad!! Det doftar gott från badvattnet, inte avslappnande lavendel som jag ofta har i mitt kvällsbad utan fräsch som av citron och du berättar att du just idag på väg hem från jobbet stannat till och köpt en ny badolja, uppiggande skulle den visst vara! Du sträcker dig efter min loofah och häller en flod av min dyra duschcreme på den och stryker med den över mina axlar.

Du tittar koncenterat rakt ut i luften och jag ser hur du rodnar. Är det av värmen eller för att du varsamt tvättar min fuktblanka hud? Med cirklande rörelser stryker du ut löddrande creme över min rygg, längre och längre ner och när din hand kommer i kontakt med vattnet rycker du till. Det är VARMT utbrister du och tittar oroligt på mig, men jag ler lugnande för att bekräfta att jag har det bra. Din hand fortsätter ned över min ländrygg och jag känner hur axlarna sjunker ned och att jag slappnar av bit för bit av beröringen från den sträva loofan som nästan hypnotiskt masserar min hettande hud. Du fortsätter framåt mot min mage och jag lutar mig bakåt i badkaret, blottar min kropp för dina ögon.

Du stryker sakta över min mjuka mage och när du närmar dig min bröstkorg ser jag på dig och ber dig att vara försiktig, loofan är lite för grov för den känsliga huden där. Du släpper genast taget om den och nu är det bara din hand som försiktigt smeker över mina bara, blanka bröst. Du kupar handen om det ena bröstet och stryker med tummen över vårtan som omedelbart drar ihop sig som svar på din beröring. Din tumme glider sakta fram och åter över den styvnade knoppen och jag känner ilningar fortplanta sig i hela kroppen, med fokus i underlivet. Jag stönar lågt och du kommer tilll sans igen, stammar något om maten och börjar resa dig från toastolen där du suttit. Jag tittar roat på dig och ser ett dina jeans plötsligt blivit trånga och fått en rejäl bula framtill. Ärligt talat älskling, maten kan vänta ett tag till, jag behöver dig bättre just nu!!

Du sjunker ned igen utan några protester och din hand fortsätter att röra sig över min kropp. Jag lutar huvudet bakåt och njuter av dina smekningar, ned över magen, ut längs sidorna och runt mina svällande höfter. Du drar med fingertopparna i min ljumske under vattnet, och jag särar automatiskt på låren som för att visa dig vart jag helst vill känna din hand just nu! Du låter handen glida ned mellan mina ben, smeker insidan av låren hela vägen ned till knäet och sedan uppåt igen. Du stannar upp och ser på mig. I din blick speglas mina egna ögon, med en fuktig glans och ett glitter som du vet betyder fortsätt! Du kupar handen över mitt välansade kön och låter långfingret vila mot springan, med ett försiktigt tryck får du blygdläpparna att villigt dela på sig och jag känner din hud mot min långsamt svällande knopp.

Blodet börjar dunka hårdare i mina ådror och jag rör på höfterna för att känna dig närmare mot mig. Du tar min rörelse för en invit och böjer sakta, sakta på ditt finger så att toppen nuddar vid min öppning som börjar fuktas även inifrån. I en försiktig cirkelrörelse masserar du runt ingången och stimulerar alla de små nervändar som finns där samtidigt som trycket av din handflata ger min hårdnande känsliga punkt en skön behandling. Oändligt långsamt för du in ditt finger i mitt innersta, det glider på mina nu flödande safter och när du känner hur jag kramar runt det med mina inre muskler låter du det sakta glida ut, för att återkomma i sällskap av ytterligare ett finger.

Det är alldeles tyst i vårt badrum. Det enda som hörs är vår gemensamma andhämtning, tyngre och tyngre för varje minut och det stilla skvalpet av hett badvatten. Stämningen är tät som ångan i rummet och citrondoften är skarp och påtaglig men det enda jag kan tänka på nu är dina två fingrar med de välklippta naglarna djupt inne i mig. Du håller dem korta, eftersom du vet att jag älskar fingerlekar, liksom jag låter mina växa för att kunna ge dig de halvmånformade kärleksmärken på ryggen som du tycker förhöjer din egen njutning......

Jag suckar besviket när dina fingrar lämnar mitt våta inre och du stryker mig över kinden med en fuktig hand och sträcker den mot mig för att hjälpa mig ur badet. När jag ställer mig upp lägger du en mjuk handduk omkring mig och håller mig hårt i din famn, ditt huvud lutar mot min axel och du stönar tyst mot min hud. När jag undrar varför säger du besviket att du har förstört allt, hela vår romantiska kväll med att "sexa till det". Min lilla älskling...ingenting är förstört, det är ju ens knappast påbörjat! Jag kramar dig tillbaka och kysser dig lätt på pannan, kinderna och på munnen. Du besvarar hungrigt min kyss, nafsar i min underläpp och låter tungspetsen glida längs konturen av mina läppar.

Din tunga är i min mun och jag suger lätt på den, något som får dig att stöna igen och skälva i kroppen. Dina armar runt mig hårdnar och du lyfter mig ur badkaret och ned på golvet, där mina fötter sjunker ner i den mjuka mattan. Du håller mig nära, nära medan våra tungor snuddar, slickar och leker och jag känner hur hård du har blivit av att hjälpa mig med badet....Sakta backar du mot dörren medan du drar mig med, min handduk faller till golvet och jag är naken i dina armar medan du fortfarande är fullt påklädd. Fortfarande intensivt kyssandes närmar vi oss soffan, du för mig baklänges mot den och låter mig sjunka ned mot det svala skinnet. Känslan av oxhud mot min varma kropp är magisk, mjukt och strävt på samma gång och jag lägger mig bekvämt tillrätta och ser på dig, som står över mig och insuper anblicken av min nakna kropp, utbredd framför dig, inbjudande!

Fortfarande fullt på klädd faller du på knä framför mig och kysser mig lätt på magen, en rad fjärlislätta kyssar som sakta för dig ned mot min väntande härlighet. Du leker med tungspetsen i mina ljumskar, ritar ett vått spår närmare och närmare mitt venusberg med den mörka tofsen. Dina händer är på mina knän och särar på mina ben när du lyfter på huvudet och ser på mig som är vidöppen framför dina ögon. Du ser den mjuka kullen med sin välvning nedåt, du ser hur mina yttre blygdläppar har särats i förväntan och hur det blänker vått emellan dem. Du ser mitt glittrande våta sköte och dess rosatonade inre, den svullna klitorisen och den mörka ingången till min kärleksgrotta och njuter av synen.

Nästintill andaktsfullt närmar du ditt ansikte till målet och placerar en kyss precis ovanför springan, kysser längs blygdläppen och nafsar försiktigt. Du blåser en varm luftström mot min kärleksknopp och jag känner hur det ilar av förväntan i mig när du sakta sänker ditt huvud och låter tungspetsen nudda vid den. Väldigt försiktigt låter du yttersta spetsen av din tunga glida sakta fram och åter över klitoriskappan för att låta den känsliga blomman vänja sig vid beröringen. Känslan av din våta tunga mot ömtåliga punkt får mina safter att flöda och du för tungan ned mot min öppning för att fånga upp flödet och massera ut det tillsammans med din saliv för att göra mig mer mottaglig för din behandling. Nu ökar du trycket från tungspetsen och varierar det med att med långa mjuka tag slicka mig hela vägen nedifrån min stjärtrosett och upp över klitoris och jag vrider mig mot den sträva oxhuden av ren njutning.

Med dina händer särar du på mina yttre blygdläppar för att frilägga all den känsliga yta du vill nå med din tunga och dina tummar trycker i nederkanten av min nu plaskvåta grottöppning. Nu slickar du mig med långa, långsamma lapande tag, mina inre blygdläppar smeks av din tunga och den sugs nästan in i mig varje gång du låter den glida över det savande hålet. På ren ingivelse spetsar du tungan och för den in i mig och när du åter drar ut den fortsätter du upp mot klitoris och den här gången avslutar du slickningen med en liten snärt med tungan, något som känns ut i varenda muskel jag har! Du fortsätter så en stund, och den tekniken för mig väldigt nära en orgasm som du bromsar varsamt genom att istället koncentrera dig på mellangården som hos mig är otroligt erogen. Jag stönar högt och kvider av njutning när du stimulerar den känsliga platsen med en varsam tungspets som emellanåt också glider nedåt och nuddar vid mitt bakre trånga hål för att sedan lirka sig tillbaka upp över klitoris som nu är hård och svullen.

Du gör mig våtare och våtare, ditt ansikte blänker av mina safter när du tittar upp på mig för att se njutningen avspeglas i mitt ansikte som blossar av upphetsning. När du återigen fokuserar på mitt kön för du in två fingrar i mitt våta pulserande inre, vrider handflatan uppåt och lirkar med fingrarna inne i mig för att nå min G-punkt. Samtidigt låter du tungspetsen nätt vibrera över klitoris som nu är ett bultande centrum för min lust och känslan av att bli fylld av dina fingrar, din tunga som hetsar och eggar mig för mig närmare och närmare de där underbara sammandragningarna och kramperna.

Du ökar tempot med din tunga, du hör på mina ljud att jag närmar mig klimax och dina fingrar blir hårdare inuti det våta. Du vill verkligen ge mig en dunderorgasm och det blir så....med ett tjut låter jag mig komma, rider på en enorm våg och väter ner din hand och ditt ansikte med mitt flöde samtidigt som jag krampar underbart runt dina fingrar. När du känner hur jag sakta slappnar av och hör hur min andhämtning avtar i intensitet låter du dina fingrar glida ut ur mig och smeker sakta och mjukt över mitt våta kön, kärleksfullt och försiktigt för att låta mig njuta av efterdyningarna. Jag lyfter på huvudet och kan inte göra något annat än att le och njuta av dig...du vet väl hur mycket jag älskar din omtänksamhet!?

Du reser dig och sträcker dig efter vår mjuka filt som vi brukar gosa under i soffan. Istället för att lägga dig bredvid och fortsätta kela stoppar du om mig och säger att jag ska vila, du ska fortsätta med maten och därmed fullfölja det som du vill ge mig: en alldeles egen kväll för njutning!!
 
Toppen