"the naked man"

Kungen_123

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Jag så ett avsnitt på "how I met your mother" igår och då var det en kille som hade som raggnings knep att på något sett få komma in i lägenheten och sen när tjejen försvinner ett ögonblick så klär han av sig naken och när tjejen kommer tillbaka så går hon igång på det :p

Funkar det här på er tjejer i sverige? :cool:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
det kanske r nåt som går hem....

det för tankarna till en polare jag hade, såg han ett gäng brudar som var snygga bjöd han upp en,fick han nobben bjöd han upp nästa osv till han fick napp

sååå jag hoppas att du träffar rätt tjej, annars finns det en risk att vi läser om dig i kvällspressen:D
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag så ett avsnitt på "how I met your mother" igår och då var det en kille som hade som raggnings knep att på något sett få komma in i lägenheten och sen när tjejen försvinner ett ögonblick så klär han av sig naken och när tjejen kommer tillbaka så går hon igång på det :p

Funkar det här på er tjejer i sverige? :cool:

Det är ju en riktigt skön fantasi:p Men irl skulle jag nog bli rädd - tror jag:sleep:
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja jag tror att jag kan föreställa mig utgången av ett sånt försök. jag tror att i 9 av 10 fall hamnar man nog i finkan, fast hamnar man i sängen den tionde gången är det kanske värt det ändå...*L*
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Det där skulle nog nästan göra vilken kvinna som helst rädd.

faktum är att nästan alla killar skulle bli kåta av att en tjej gjorde så men tyvärr inte tvärtom tror jag
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det där skulle nog nästan göra vilken kvinna som helst rädd.
faktum är att nästan alla killar skulle bli kåta av att en tjej gjorde så men tyvärr inte tvärtom tror jag

nu tror jag inte du ska vara såå säker på det, tänk om en fullständigt oattraktiv klär av sig naken i dit vardagsrum... lr om den mest attraktiva kvinnan du känner, som filmstjärna lr musikstjärna gör det...

bara stressen att hantera sitautione kan göra en icke-kåt.. haha
det måste finnas nån typ av kemi innan, annars blir det ju en omklädningsrumssitaution...
 
Toppen