Tidpunkt på dan som är bäst för att onanera?

Kön
Man
Jag ser mest fram emot att onanera när jag kommit hem från jobbet. Då har det byggts upp kåthet hela dagen. Man har gått och sexfantiserat och tittat på kvinnor/tjejer på jobbet :p. Brukar oftast starta upp datorn och sitta och porrsurfa en stund. Sen när jag inte kan hålla mig längre så börjar jag onanera.

Visst onanerar jag på andra tidpunkter men bäst är väl "komma hem från jobbet-runken" [^] när det gäller till vardags. Om jag ska säga generellt så är jag klart kåtast när jag varit bortrest. Då måste jag alltid onanera när jag kommer hem för att lätta på trycket.

Jag ställer frågan till alla, både män/killar och kvinnor/tjejer:

Vid vilken tidpunkt på dan är bäst för att onanera (till vardags då man kommer åt att onanera hela tiden?)
 
Kön
Man
När man gått och lagt sig på kvällen och samlat på sig... både av fantasier och sperma. Eller direkt på morgonen, särskilt om man drömt något mysigt.
 

Soffi

Ny medlem
Kön
Man
Förmiddagen,då är jag utvilad och njuter av att dra ut på tiden.kan onanera länge länge då.
Detta gäller ju endast helger och semestrar.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Morgon eller förmiddag när jag inte behöver gå upp i ottan för att gå till jobbet, utan får vakna när jag är utvilad. Fram på dagen är inte heller så dumt.

LÄste i en tysk tidning om en kurva som visar sexlusten. Den är som högst på morgonen, runt 8-9. Dalar sedan för att stiga igen vid 14, sedan ner och sedan är det dags för nästa topp någongång på kvällen (kommer ej ihåg tid).

De två tförsta tiderna stämmer MYCKET bra på mig, mycket frustrerande att vara ledig mitt på dagen medan partnern jobbar, DÅ blir det till att onanera. Det värsta var att kåtheten lagt sig innan han kom hem, vare dig jag gjorde något åt den mitt på dagen eller ej...
 
Kön
Man
Rödluvan:

Jag håller med dig om att det är skönt att onanera även under förmiddan. Jag jobbar skift så jag har varannan vecka ledig förmiddag och då känns det ofta skönt att onanera innan jag åker till jobbet.

Jag hälsade på dig i en annan tråd (där natacha skriver om att kåtheten tar över henne) och skrev att det är bra att du och andra tjejer är på forumet med era inlägg och åsikter :). Om du inte läst det så hejar jag igen, hej hej :love:.

Har just kommit hem från stan med mycket öl och dans eftersom det är festival i min stad. Fick mycket "hångel" med en skön kvinna men inget mer än så. Men kanon, då har man nåt att fantisera om när det ska runkas framöver!
 

shorty

Medlem
Kön
Man
har ni tänkte på att om man onnar på kvällen så blir man trött och somnar men om man onnar på morgonen så blir man liksom vaknare?

skumt
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by shorty

har ni tänkte på att om man onnar på kvällen så blir man trött och somnar men om man onnar på morgonen så blir man liksom vaknare?

skumt

Alldeles sant. Och dessutom är det kanon att onanera inför speciellt stressiga situationer på jobbet eller hemma.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Hej tillbaka runkaärskönt!

Jag jobbar också skift, vilket innebär varannan vecka ledig förmiddag, men det innebär också helgarbete, som idag. Blev idag mycket kåt på jobbet så jag var helt enkelt tvungen att gå lite i skymundan och smeka mig till en skön orgasm. Känns sådär härligt förjudet att göra det på jobbet! :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mmmm låter härligt
Originally posted by Rödluvan

Hej tillbaka runkaärskönt!

Jag jobbar också skift, vilket innebär varannan vecka ledig förmiddag, men det innebär också helgarbete, som idag. Blev idag mycket kåt på jobbet så jag var helt enkelt tvungen att gå lite i skymundan och smeka mig till en skön orgasm. Känns sådär härligt förjudet att göra det på jobbet! :)

jag jobbar oxå skift, säger bara hvergang...

:p



Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 
Kön
Man
Rödluvan:

Låser du toadörren om dig då eller? Antar att du gör det men det skulle väl vara ännu mer förbjudet och upphetsande om du inte låste.

Jag har också onanerat på mitt nuvarande jobb. Det var rätt länge sen nu men tidigare när jag var intresserad av en tjej där på arbetsplatsen hade jag ofta riktigt hårda och "jobbiga" stånd när jag pratade med henne. Då och då var jag bara tvungen att gå och runka på toa för att lätta på trycket. Men sen var jag ändå lika kåt en stund senare när jag pratade med henne. Det var en sådan tjej som bara genom sin närvaro kåtade upp mig enormt.

På ett tidigare jobb onanerade jag i princip varje dag en period på jobbet. Men det var inte på toa utan ett litet utrymme som man gick upp till via en smal trappa. Men jag visste att det ibland kunde komma folk genom det där utrymmet men det sket jag i. Jag minns inte riktigt men jag har för mig att det en gång kom en person men jag hann avbryta och knäppa byxorna. Halva nöjet att runka där i utrymmet var att det kändes förbjudet.

Tack för hälsningen Rödluvan! Offtopic: Förresten vet du att det finns en porrfilm som heter "Rövluvan"?

Doc H: så du runkar också på toa på ditt jobb?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
ha ha.. det händer väl att jag putsar av bajonetten på jobb...
men det jobbar bara killar på mitt jobb & jag e hetro, så jag låser ordentligt om mig!

annars skriver jag novellutkast på jobb, hur upphetsande som helst!





Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 
Kön
Man
Måste var lite trist att inte ha några kvinnor på arbetsplatsen, eller? Jag har alltid varit på arbetsplatser där det ockås finns kvinnor och tjejer.

Just nu är det många söta tjejer som sommarvikarierar och resten av året finns åldrar från 25 år och uppåt.

Som sagt så runkar jag inte speciellt ofta på toa nuförtiden. Men "bånge" får jag rätt ofta men håller mig tills jag kommer hem.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Är inte på toa när jag smeker mig själv på jobbet, men jag låser faktiskt om mig. Om jag inte har stämt träff med någon vill säga...;)

Det är helt enkelt såååååå härligt att gå och ta hand om sig själv, när andan faller på, även om man råkar befinna sig på jobbet.
 

putte_cock

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Rödluvan

Är inte på toa när jag smeker mig själv på jobbet, men jag låser faktiskt om mig. Om jag inte har stämt träff med någon vill säga...;)

Det är helt enkelt såååååå härligt att gå och ta hand om sig själv, när andan faller på, även om man råkar befinna sig på jobbet.

Håller absolut med, men jag måste nog låsa in mig på toan. En gång gick det faktiskt för mig i mina byxor när jag satt och smekte mig utanpå jeansen framför nån skön bild på nätet, men det var länge sen...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
nähäää
det skulle bara göra att jag tappa koncentrationen mer...
det finns enstaka tjejer på min arbetsplats men inte i produkten där jag är. Tur...

Originally posted by runkaärskönt

Måste var lite trist att inte ha några kvinnor på arbetsplatsen, eller? Jag har alltid varit på arbetsplatser där det ockås finns kvinnor och tjejer.

Just nu är det många söta tjejer som sommarvikarierar och resten av året finns åldrar från 25 år och uppåt.

Som sagt så runkar jag inte speciellt ofta på toa nuförtiden. Men "bånge" får jag rätt ofta men håller mig tills jag kommer hem.



Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 
Kön
Man
"Doc H":

nähäää
det skulle bara göra att jag tappa koncentrationen mer...
det finns enstaka tjejer på min arbetsplats men inte i produkten där jag är. Tur...

Kan hålla med dig om att man lätt tappar fokus/koncentration med mycket tjejer på jobbet. Men jag tycker också att det oftast är roligare på jobbet om det finns några trevliga tjejer att snacka och flörta med. Jag gör det just nu med två sommarvikarier (nja nu är jag hemma men när jag väl kommer till jobbet i e.m). Och så har man oftast bra upplägg för onanifantasier om det finns mycket tjejer/kvinnor på jobbet.

"Rödluvan":

Är inte på toa när jag smeker mig själv på jobbet, men jag låser faktiskt om mig. Om jag inte har stämt träff med någon vill säga...

Det är helt enkelt såååååå härligt att gå och ta hand om sig själv, när andan faller på, även om man råkar befinna sig på jobbet.

Om man har eget kontor e.dyl så kan man ju låsa in sig där. Men som arbetare har man oftast bara ett simpelt pausrum som alla andra använder och där kan man ju inte direkt sitta/stå och onanera. Så då är det oftast toa som gäller. Nja, omklädningsrum funkar väl också om man kommer undan lite grann i någon vrå.

Rödluvan, jag skulle inte ha något emot att komma på dig om du glömt att låsa dörren. Om jag arbetade på din arbetsplats och fick se dig onanera....skulle bli väldigt kåt av det.

Stämt träff? Det låter spännande....
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Vissa arbetsplatser är utrustade med övernattningsrum eller dylikt, funkar till andra saker också...

Och runkaärskönt, det är MYCKET spännande att stämma träff, rekomenderas varmt.

Sen måste jag erkänna att jag är den tråkiga typen som gärna gömmer mig lite och gör allt för att inte någon ska råka se mig när jag onanerar. Just den biten är ingenting som jag tänder på, risken att bli upptäckt.
 
Toppen