Tight lösvagina

pune

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Håller med JM.
Tenga Flip hole är sjukt skön. Jag är ganska grov Ø 16cm i omkrets, så den är rejält tight för mig. Lägg den i handfatet (varmvatten) så den blir typ 37 grader innan man kör igång, svårt att hålla sprutet tillbaka längre stund ;)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Håller med JM.
Tenga Flip hole är sjukt skön. Jag är ganska grov Ø 16cm i omkrets, så den är rejält tight för mig. Lägg den i handfatet (varmvatten) så den blir typ 37 grader innan man kör igång, svårt att hålla sprutet tillbaka längre stund ;)

Har inte prövat flip hole, blev att jag köpte en Fleshlight istället. Men är fortfarande sugen på att investera i en. Ser lättare ut att rengöra än en FL.
 

Binyfiken_smekare

Aktiv medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jag har köpt ganska många olika varianter under många härliga år, tips från mig som älskar långa oljiga Edging timmar är å köpa en genomskinlig fleshlight modell
Om de e dom sorterna som drar mest å hittar ni nån sort med pärlor gömda i kanterna så köp å njut för de e grymt,

Ja blir sugen bara av tanken så
Ja visar gärna några bilder eller filmer när jag använder mina,
KIK mojo_solo_81

de e alldeles för skönt för å hålla för sig själv tycker ja
 

Tomas

Medlem
Kön
Man
Hej. Jag vill hitta en riktigt tight lösvagina/masturbator till min kille, typ en som kan jämföras med en oskuld. Vi har börjat köra lite roll-lekar och det skulle vara så härligt att kunna överraska honom med en riktigt tight masturbator. Någon som har något tips?!
Vuxentoys.se kommer att stänga ner och har utförsäljning just nu så här kan du fynda billiga sexleksaker. Blev en liten order på några trevliga pluggar till frugan och några kukringar till mig :) Billigt är alltid gott.
 
Toppen