Tips på hemgjord analdildo

Vixie

Medlem
Kön
Man
Jag undrar fall ni har några bra tips på en hemagjord analdildo (jag är en kille och hade velat testa lite anal när man runkar) och jag vill hälst inte ha för stora efter som jag inte är så stor i analet...:oops: Så om ni vet någon bra och lätt att gömma hälst och som är lätt att göra om saker som finns i hemmet så är jag tacksam för svar :D
 

Vixie

Medlem
Kön
Man
En till fråga jag har svår att komma till prostatan (eller jag har aldrig kommit till den så jag får extra njutning och sånt och jag hade vältat test om det nu inte är farligt) så om ni kan beskriva vissa en bild eller något liknande hur man ska göra så vill jag jätte gärna få reda på hur man göra och en till sak är det farligt???
 

liten_o_stolt

Medlem
Kön
Man
dra in ett finger och tryck lixom upp mot magen.. så känns det som att du Trycker ut ballen lr ngt.. det farliga kan la vara om du Provar att köra in ngt vasst kanske.. men annars är det helt Ofarligt tror jag. Testa med Vad som helst^^
 

Vixie

Medlem
Kön
Man
Okey tack får väll testa någon gång med ett finger eller något redskap men vad känns mest som en riktig penis? Har aldrig fått en riktig penis i mitt anal så hade varit spännande att testa hur det känns. :D
 

nightmare

Medlem
Kön
Man
Jag gjorde en egen dildo av ett träskaft till kastar o sånt. Är ju fint avrundad i toppen o sågade av det till önskad längd. På med en kondom o kör, jag blev rätt nöjd med den faktiskt. :D Va riktigt kåt en kväll o ville ha nått o leka med i analen så jag gick ut i garaget o kollade va som fanns o hittade det där skaftet o då fick jag den iden :p
 

Maugrim

Aktiv medlem
Kön
Man
I och för sig går det inte upp mot en riktig balle i röven, men en dildo är ju skönt också.
Skulle däremot inte göra en själv.
Nu för tiden finns det ju att köpa på postorder.
Till och med Ellos har ju löskukar o vibratorer.
En vibrator i analen är otroligt skönt.
Jag sprutar utan att röra kuken om jag stoppar upp en vibrator i baken.
 
Toppen