Titta på par som har sex

HasseGbg2

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Jag har sett par ha sex flera gånger och det är riktigt upphetsande. Dels på några klubbar, Amante och Wandas swing i Göteborg och Cityswingers i Köpenhamn. Och sen privat några gånger. Både knullat frun och sett ett annat par ha sex samtidigt och haft partnerbyte där en annan man knullat min fru när jag haft sex med hans fru. Också suttit bredvid och runkat medan frun haft sex med en annan kvinna. Sen har jag sett några par knulla på nakenbad
 

Couple 006

Välbekant medlem
Lika upphetsande varje gång jag tänker på hur en annan man kommer in till oss på sovrummet och när han ser min nakna kåta fru som ligger där helt naken se hur skönt hans kuk styvnar , kryper upp i sängen och vill bara smeka hennes nakna kropp , hon ser på när han börjar runka hon särar på benen så han kan se hennes lilla härliga fitta ! Blir så skönt kåt på den tanken
 

Joppe.

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja tänk att få smyga in i ett sovrum där ett par har passionerat o hett sex gärna då kanske någon bekants fru som man har gått o varit småkåt på en längre tid. En mycket härlig o pirrande fantasi o få sitta bredvid å smårunka linte.
 
Last edited:
M

micky666

Gäst
En sjukkt pirrande tanke att en annan naken man runkar sin hårda kuk när min fru ligger på ryggen och särar på sina ben leker med fittan för honom, fpr honom till att spruta sin sperma över hennes bröst! Så låter mig knulla henne samtidigt som jag ser på hennes nersprutade bröst
Åhhh..jag vill
 
Toppen