Titta på par som har sex

S

storbystfixerad

Gäst
Finns inget skönare än att titta på ett par som har sex. Har gjort det många gånger. Gillar att vara den undergivne fluktaren och runkaren som inte får knulla. Brukar få smeka brösten. Titta på när kuken går ut och in i den blöta fittan och känna knulldofterna. Se brösten hoppa när hon rider. Slicka fittan ren från sperma. Kanske får man lägga sin sats på brösten.
 

Nudistkillen

Aktiv medlem
Kön
Man
Har sett det på nakenbad många gånger.
Vid ett tillfälle för ca 10 år sen var vi 7-8 st som tittade på ett par som hade sex, de flesta runkade samtidigt.
När de var klara så fick de som ville spruta på hennes bröst, det var 5 eller 6 st som gjorde det.

Skönt minne som utspelade sig på Älgö
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Det hade varit trevligt att se någon gång... ;) Har aldrig sett ett par ha sex tyvärr. Men det kanske kommer någon gång. Är sugen på att besöka en klubb eller så någon gång men har inte träffat rätt damsällskap som är intresserad av det. Så det kanske stannar som fantasi, eller så kanske det dyker upp någon möjlighet någon gång.
Hade sex bredvid tjejens kompis en gång, men tror hon sov. Vet att jag hoppades att hon skulle vakna. Hon låg i bäddsoffan bara en meter eller så ifrån sängen... :p
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har knullat och runkat framför kompisar många gånger! Tyvärr onanerade ingen samtidigt men vet att några av dem gjorde det i efterhand!

Gillar andra sidan av situationen också! Mitt ex och hennes tjejkompis hade sex och lät mig kolla på och onanera en gång och det var så jävla upphetsande! Har även legat i samma rum och lyssnat på kompisar som knullar :)

Jag och min fru har pratat om att vi hade gått igång på att låta folk kolla på medan vi har kul också men det har inte hänt ännu! Har knullat i cam ett antal gånger framför främlingar som runkar iallafall och det är sjukt nice!
 

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har haft förmånen, jag är äkta voyeur så för mig är det en förmån att få titta på när par
knullar skönt. Jag runkar och har det hur skönt som helst. I bland får jag slicka lite fitta, mmm.
Min absoluta favorit sysselsättning.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag bor nog i världens tråkigaste håla. Här har man aldrig lyckats se några grannar ha sex. Jag har t.o.m svårt att tänka mig in i tanken att de ens har sex. De ser inte ut att vara lagda åt det hållet....
Däremot har jag vid några tillfällen varit åskådare på swingklubb.
Älskar när andra ser mig runka....
 

Maloja

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Det är ju underbart att kolla på men även visa upp sig, så upphetsande att se när någon blir kåt av min stora, styva kuk. Har träffat ett par på Älgö en gång, bestämde träff med mannen och när jag kom dit var det många män runtomkring, slutade med att mannen viftade fram mig och bad sin fru runka mig framför alla, jag pullade henne samtidigt och sen kom jag över hennes bröst.... otroligt läckert!

Sen kan jag tipsa om utöver Ågesta nakenbad , Älgö och Kärsön så finns Björndammen mellan Strängnäs och Malmköping. Där brukar det vara en del kåta på nakenbadet. Brukar själv stanna till där och runka i bilen...gillar när någon tittar på...ibland får de öppna dörren...
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var på Björndammens nakenbad och låg naken på en filt och runkade och tittade på ett par där hon låg och sög på sin killes kuk, det var samtidigt en 4-5 män som stod och tittade på och runkade.
Efter en stund så började dom att knulla och det såg så härligt ut och när han var färdig och hon låg där på rygg med brett särade ben och smekte din fitta, så reste jag på mig och ställde mig bredvid henne och började runka och kuken vart strnhård!
Då kom dom andra mannen fram och vi ställde oss runt henne och runkade tills vi alla hade sprutat sperman över hennes bröst! Det var en härlig upplevelse!!!!!
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en fantasi om att få vara med och titta på när ett annat par har sex och samtidigt onanera. Någon som har liknande fantasi?
Hade älskat att knulla medan du sitter eller står bredvid och runkar! Hade fått mig att gå i gång som fan! Du hade gärna fått säga vad du vill att vi gör samtidigt!
Att va den som sitter och runkar fantiserar jag också om och det hade också fått mig att njuta massor! Brukar sitta naken på en stol i sovrummet och runka och sen spruta på golvet eller på mig själv medan min fru ligger i sängen och onanerar!
 
Toppen