Titta på..

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Killar.
Vilket vore bäst om ni fick titta på en tjej som onanerar.
1 Skulle det var mer upphetsande om hon visste om att ni stod och tittade, att ni var där tillsammans.
2 Eller vore det bättre om hon inte visste att ni såg på, så hon trodde att hon var ensam?

Lina
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by lina

Killar.
Vilket vore bäst om ni fick titta på en tjej som onanerar.
1 Skulle det var mer upphetsande om hon visste om att ni stod och tittade, att ni var där tillsammans.
2 Eller vore det bättre om hon inte visste att ni såg på, så hon trodde att hon var ensam?

Lina


för mig är det definitivt svar 2
Om hon inte vet att jag ser så skullle hon inte "göra sig till" utan bara njuta precis som hon gör när hon är ensam....
Fast jag har ju också faktiskt sett på några tjejer som onanerar framför mig ( som vet att jag är där), och även det är en obeskrivligt upphetsande.

Jag gillar också när en tjej tar på sig själv när vi har sex , tex : Om hon rider mig och samtidigt smeker sig själv över bröst och mus....
Det är inte alls något kränkande mot mig i den meningen att jag skulle känna mig otillräcklig , utan då vet jag ju att tjejen njuter , och att se en tjej njuta är nog den mest upphetsande som finns... ( glömmer faktiskt bort att ha det skönt själv ibland...)Jag tror nog att många killar skulle uppskatta det....

Lina har du någon erfarenhet av det?



Some play hard to get , I play hard to want
 

zorro

Ny medlem
Kön
Man
Håller nog med om alternativ nummer 2.

Blir ju en annan sort spänning på samma gång. Inte bara kåthet utan även spänningen, adrenalinet att hon inte vet om att man ser allting hon gör :p
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Hörrni killar.
Det verkar som rätt många killar gillar att "cama". Är det en "killgrej" eller är ni bara lite nyfikna på att visa upp er för andra?
Jag tror vi tjejer inte är så nyfikna på att gör det framför kameran sittade vid datorn, och sen titta på en kille man inte känner.
För mej känns det rätt långt borta. Jag tror faktiskt inte jag skulle göra det ens med min kille. Då skulle jag hellre skicka med honom mina trosor eller något annat och kanske ett långt brev, och följa upp det med ett telefonsamtal dagen efter. För att höra vad som "hände".

Lina
 

teca1971

Medlem
Kön
Man
Det kan nog vara en killgrej. Jag har genom åren inte träffat många tjejer som vill "cama". Menför min del är det nog ändå det att få se någon annan (helst en kvinna) smeka sig till himmelens skyar som är det mest tändande. Visst det är klart att visa sig själv ger en kick också.

Jag hade för ett par år sedan nästan som ett förhållande med en kvinna i USA. Vi hetsade upp varandra via kamera nästan varenda dag, skickade heta email och chattade nästan jämt. Tyvärr så tappade vi kontakten....
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Originally posted by lina

Det skulle vara mysigt om någon kollade på mej när jag gör "det", om det var min kille, en "bra" komis eller så. Då skulle jag nog till och med spela ut lite extra.
Om det var någon jag inte kännde så skulle jag nog sluta, skulle bli osäker, så det skulle nog störa för mycket.
Att titta på en kille är en av mina favorit fantasier.......ryser vid bara tanken.:love:

Lina

Du kan få kolla på mig närsomhelst :p
 

Razamanaz

Ny medlem
Kön
Man
Skulle vara riktigt upphetsande att se en tjej onanera, framförallt någon vacker väninna!

Underbart att läsa tjejer att ni fantiserar om runkande killar. Det är sånt som man vill höra! :cool:
 

tom

Ny medlem
Kön
Man
Hej Lina!
Din dröm är min även som kille men då av motsatta könet.
Finns det något kåtare än onanera för varandra tyvärr vill min tjej
inte så ofta.Annars är min erfarenhet att tjejer inte tänder på en runkande och sprutande kille.
Snarare en annan fitta i fantasin.
Tanken är att stå någonstans och tro att man är ensam och sedan upptäcka en tjej i samma situationJag får ståfräs direkt.
[8]
 

Like2Watch

Ny medlem
Kön
Man
Mitt nick säger väl allt? ;)
Jag tycker det är otroligt upphetsande att onanera tillsammans med en tjej via cam. Internet gör ju att man får möjlighet att träffa så många människor som inte bor där man själv bor, och träffar man ngn man tänder på så är ju camsex ett trevligt alternativ.

Bättre att ha ensamsex tillsammans än var och en för sig. :p

Det finns många tjejer som gillar camsex men...de flesta tjejer vill nog prata lite först :)...vi killar har nog lite för bråttom i vår desperation att få utlösning (och att bli sedda och bekräftade?). Största problemet är förmodligen att det går sisådär 100 killar på varje tjej som vistas på siter som denna. [:(!] Lika mkt tjejer som killar skulle ändra en hel del tror jag.

Ps. Om det är ngn tjej här som vill prova på camsex så "ställer" jag gärna upp. :D Ds.
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
men hejsa... vem hade inte det :)

[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]
 

eve

Medlem
Kön
Man
Jag har en fantasi om att ligga i ett "preformance-rum" på en madrass på golvet och tre-fyra spegelglas-rutor på väggarna runt om. Där bakom sitter totalt okända män och runkar medan jag onanerar för dem.
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Det är lika upphetsande att bli tittad som att titta. På en nudiststrand händer det med jämna mellanrum. Man njuter av att veta att tjejen har det skönt när hon smeker sig med ett finger lite så där i smyg på stranden trots att det är folk i närheten. Men det är ju lite av upplevelsen; att kanske bli upptäckt och inspirera andra. Och i friheten på en solvarm strand ger det en kick. Och det är SEXIGT!!!

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

TonyTiger

Ny medlem
Kön
Man
Jag har i flera år drömt om att få onanera tillsammans med en tjej, både -åt- varandra och titta på varandra när den andra parten onanerar och gärna smeka varandras kroppar, pilla på tjejens bröst också. Vore väldigt upphetsande och jag skulle njuta av varenda sekund.
Tyvärr har jag inte lyckats hitta någon tjej så här långt som velat testa det :( vilket känns väldigt trist och frustrerande [}:)] på nåt vis för det hade funkat väldigt bra tror jag med de två jag frågat. De har båda varit den sortens tjejer som är öppensinnade för sex. Båda gångerna har det handlat om att de ser mig för mycket som kompis och tycker det då är pinsamt bara :(


Otur i turen - varför just jag ...?
 

Viild

Ny medlem
Kön
Man
<font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">[black][/black]Hehe va i omklädningsrummet i skolan... hade fotbolls match.. såg en riktigt heet kille sitta o runkaa:p... riiktigt upphetsande faktiskt...
;)

En glad tjej som gör dt på egen hand ;)
 

frippe99

Medlem
Kön
Man
Att se någon onanera tycker jag är väldigt upphetsande, kanske för att det är något så intimt och privat, som att få en smygtitt in i någons allra mest privata.. Att titta i smyg på en tjej som onanerar skulel säkerligen göra mig ordentligt upphetsad. Tycker också att det är underbart att onanera tillsammans med en tjej.. att båda få titta på varandra och att få visa sig när man onanerar tycker jag är väldigt häftigt. Ett utmärkt sätt att hetsa upp varandra innan man hittar på annat härligt.. ;)
 
Toppen