Titta på...

Curiousguy

Ny medlem
Kön
Man
Jag har en fantasi... Att jag runkar och en tjej tittar på.. Är väl lite exhibisonistisk (Stavas det så?) Har upplevt detta när jag var ung. Var väl 16 och såg på porrfilm med två tjejkompisar. Det ena ledde till det andra, och... Jag runkade framför dom... Hände några gånger till efter det, och jag blir fortfarande aldeles konstig när jag tänker på det. Det känns lite "pervo" men jag skulle vilja uppleva det igen. Inte så att jag söker tjejer här för det, jag bara undrar om det finns tjejer som skulle kunna tänka sig att göra något sånt, eller om jag är ett hopplöst fall!

Halloj!
 

sep

Medlem
Kön
Man
tycker inte alls det låter konstigt att du gillar tanken på det. Berätta hur dom reagerade? Hur gick det till och vad händer när du kom? Spännande erfarenhet ju, dela med dig :D

...
don't bust that nut just yet
 

Curiousguy

Ny medlem
Kön
Man
Tja. Vi satt där och tittade och det är ju klart... Efter en stund satt man där med jättebånge!! Vi pratade lite runt filmen och så och då sa den ena tjejen att du brukar säkert runka till det här. Vart som lite pinit men jag svarade ja! Då sa den andra tjejen att det syntes att jag hade stånd! Jag tänkte att jag kunde kolla hur långt det gick att gå, så jag sa att jag hade runkat om jag var ensam. Då sa den ena tjejen att det fick jag göra om jag ville fast dom var där! Så jag knäppte upp byxorna och tog fram den och började runka. Det var skitcoolt att dom såg på. Dom satt tyst och tittade och jag höll på tills jag sprutade upp på magen. Dom flinade lite och tittade på varandra och den ena tjejen hämtade papper till mig. Kändes jättepinsamt efteråt, men tjejerna var coola och sa inget elakt eller så. Dom frågade om jag gillade att göra det när dom såg, och jag sa att det var det mest upphetsande jag gjort... Jag fick göra det några gånger till också!

Halloj!
 

Curiousguy

Ny medlem
Kön
Man
Jag bor tyvärr antagligen ganska långt från dig! Jag bor lite utanför Luleå... Fast det är klart.. Jag kanske är i närheten av dig någongång.

Halloj!
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Liten?? Vad jämför du dig med då?? Om medel ligger på ca 15 cm och du säger dig ha 15,5 cm så är du knappast liten. Räkna med att killar med längre är piggare på att visa och berätta om sin storlek än killar med mindre. Därför upplever man nog att de flesta är större men så är det inte.

Jag lovar dig, DU DUGER som du är. Acceptera och lär dig njuta av sex istället för att grubbla över storleken.
 

masugn

Ny medlem
Kön
Man
För exhibitionistiska killar lär det finnas webbsidor där man helt anonymt får sätta upp en bild av sin snopp. Sedan får vem som helst, kanske framför allt tjejer, betygsätta bilden och t.o.m. sända kommentarer.
 

masugn

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by ktakillen2k

någon som vet en adress?
Tja, jag är från Finland och vet bara en sida som tyvärr är finskspråkig: www.mahtisonni.net. Nåväl, en bild säger mer än tusen ord, och kan betraktas av vem som helst. Man får se nästa kuk genom att rösta 1-10 uppe på sidan. Efter att man gett sin röst, får man se bildens medeltal (till vänster).

Själv har jag inte sänt in någon bild, även om det kunde vara spännande att se vilken bedömning man får. En bild av ett sprut (eller efter) skulle säkert ge höga poäng. Jag ska dock erkänna att jag har testat att fotografera, bara för att se hur det blir.
 

shorty

Medlem
Kön
Man
jag tycker att det är grymt som fan att kolla när killen runkar. om han sen sprutar över mitt ansikte är det en riktig bonus :)
 

tattoo-kille

Medlem
Kön
Man
mm gillar runka när tjejer kollar med :)
mest gjort det på cam men i verkligheten är det lite goare :)
jag har min kuk upplagd på www.floppydicks.com :)
slaka kukar som betygsätts. så tjejer. bara sätt igång och ge betyg :)
shorty du kan få en show om du addar mig på msn :)

kåt kille i småland
 
Toppen