tjej på besök

Bella

Ny medlem
Kön
Man
Hej killar! Här är en tjej som sitter och naken och smeker sig just nu. Ville bara spionera på vad ni skriver om manlig onani. Jag blir så grymt kåt av tänka på att ni sitter med era små och stora snoppar i handen och runkar. Kanske skulle ni bli ännu kåtare av att se mig med särade ben och plaskande fitta. Just nu skulle jag kunna visa mig för alla er och om ni ville skulle ni få känna på mig och spruta er sats var ni vill på mig. mmmmm vad skönt det är att fantisera och onanera. Tänk om ni fanns här nu...
 

sep

Medlem
Kön
Man
Jävligt skönt meddelande Bella. Jag fattar hur du menar, hade jag suttit o läst ett forum med massor av kåta tjejer som onanerar så hade jag flippat ut helt av kåthet!


...
don't bust that nut just yet
 

MissVanilla

Medlem
Kön
Kvinna
en tjej till på besök,,, håller med Bella,det är så sexigt att sitta och läsa om alla kåta män och deras kukar och sprut..*ler* /MissV
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mmmm Bella å MissVanilla titta gärna in fler gånger...
det kan bli intressant:D[}:)]



Doc: Frågan e fri
 

Bella

Ny medlem
Kön
Man
mmm härligt att se att ingen blev arg av att man trampar in på killarnas område ;). Sitter fullt påklädd just nu, men om nån vill fantisera om mig så tänker jag nu långsamt ta av mig allt utom mitt nitbälte och sedan sitta här och läsa era snuskiga inlägg en stund. kanske börjar jag ta lite på mig också...
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
hej bella, klart vi inte blir arga...:) jag sitter med stånd nu, ska sakta börja smeka kuken nu,....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Arg på att ni tittar in..

får totalbååånge jag oxå...



Doc: Frågan e fri
 

kille20

Medlem
Kön
Man
Bella du är välkommen in här för mig, blir kåt av att en tjej läser mitt inlägg, jag runkar just nu

Kåt Kille
 

Gutt20

Medlem
Kön
Man
Hei bella ;) gillar at du skriver slikt :p

blir veldig hard av å tenke på dej ;) har du cam ?

Originally posted by Bella

Hej killar! Här är en tjej som sitter och naken och smeker sig just nu. Ville bara spionera på vad ni skriver om manlig onani. Jag blir så grymt kåt av tänka på att ni sitter med era små och stora snoppar i handen och runkar. Kanske skulle ni bli ännu kåtare av att se mig med särade ben och plaskande fitta. Just nu skulle jag kunna visa mig för alla er och om ni ville skulle ni få känna på mig och spruta er sats var ni vill på mig. mmmmm vad skönt det är att fantisera och onanera. Tänk om ni fanns här nu...
 

Gutt20

Medlem
Kön
Man
er ok om du inte vil prata med mej!

Originally posted by Bella

Hej killar! Här är en tjej som sitter och naken och smeker sig just nu. Ville bara spionera på vad ni skriver om manlig onani. Jag blir så grymt kåt av tänka på att ni sitter med era små och stora snoppar i handen och runkar. Kanske skulle ni bli ännu kåtare av att se mig med särade ben och plaskande fitta. Just nu skulle jag kunna visa mig för alla er och om ni ville skulle ni få känna på mig och spruta er sats var ni vill på mig. mmmmm vad skönt det är att fantisera och onanera. Tänk om ni fanns här nu...
 

nick_olsen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Bella

Sitter fullt påklädd just nu, men om nån vill fantisera om mig så tänker jag nu långsamt ta av mig allt utom mitt nitbälte och sedan sitta här och läsa era snuskiga inlägg en stund. kanske börjar jag ta lite på mig också...
läter jätte härligt bella. mysigt att läsa dina inlägg här. messa mig, kan ha trevligt tillsammans...

det är inte bara din kropp jag vill ha...
 

nick_olsen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by MissVanilla

en tjej till på besök,,, håller med Bella,det är så sexigt att sitta och läsa om alla kåta män och deras kukar och sprut..*ler* /MissV

mmmm sexxxigt är det...

det är inte bara din kropp jag vill ha...
 

MissVanilla

Medlem
Kön
Kvinna
kikar in o hälsar på igen.. så skönt att sitta här naken och läsa alla sexiga runk-inlägg! lite inne på samma bana som Bella i ett tidigare inlägg,det är så skönt att tänka på att ni skulle se mej nu när jag är naken och tar på mej själv, för att inte tala om att få se/känna era kukar spruta! mmm.....
 
Toppen