Tjejer! Fantiserar ni om att ni har kuk?

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag har ända sen jag var liten velat veta hur det känns att ha kuk. Det har t.o.m. gått så långt att jag nästan blivit lite småsur när det slagit mig att det är totalt omöjligt för mig att få en riktig kuk, hahaha! Jag har aldrig varit den där tjej-tjejen även om jag absolut inte är extremt åt andra hållet heller, så jag har alltid kunnat relatera bra till killar på nått vis, svårt att förklara. Så därför har det alltid känts självklart att vilja prova bara...att ha kuk. Jag tycker det verkar så jävla skönt att få trycka sig in i en kåt fitta, att få en skön avsugning, att ha en så kåt kuk att det känns som om den ska spricka vilken sekund som helst...och sen bara få spruta utan att knappt behöva röra vid kuken! Mmmm!!! Jag skulle lätt kunna sälja allt jag äger och köpa en kuk om det hade gått att göra så!

När jag fingrar mig själv eller använder vibratorn mot klittan brukar jag såklart röra mig mot handen/vib.en och då händer det allt som oftast att det fladdrar förbi en och annan fantasi om att jag har kuk och juckar in i den där härliga fittan eller i den där härliga handen insmord i olja...... Det här gör mig nästan galen! Jag älskar känslan av kuk i min oljiga hand! Ännu bättre om jag får njuta av känslan både i handen OCH kuken och inte bara i handen som det är nu :oops:

Det är sjukt svårt att förklara det här, men när jag fantiserar om att jag "är" killen och har sex med en tjej är det inte som om att jag ser det genom en killes ögon eller att jag är i hans kropp och att jag ser tjejen ligga framför mig medan jag sätter på henne utan jag är mer inne på enbart känslan av hur det känns att ha en hård kuk, när jag trycker mig in i nån tjej, vem som helst. Tyvärr ser jag ingen speciell tjej framför mig, inget ansikte eller ens hur fittan ser ut. Men jag är där och jag ska in! :D Jag tänder extremt på när min sambo juckar mot/in i mig och jag har mina händer på hans sexiga rumpa och känner minsta lilla rörelse han gör. JAG VILL OCKSÅ!!!

Så, din tur att berätta! ;)

(Även om det var främst tjejernas tankar jag var nyfiken på så är ni killar självklart också varmt välkomna att svara, fast med omvänd fråga då såklart...era jävla lyckostar! :D)
 

Helsingborgaren

Ny medlem
Kön
Man
Jag tror att det är lika vanligt att man som kille så klart funderar på hur det är och känns att vara kvinna. Jag menar ni får vad jag har förstått mer intensiva orgasmer, som oftast håller på betydligt längre än hos oss män. Jag som älskar det kvinnliga könet hade gärna viljat att utforska hur det som kvinna känns rent sexuellt...men jag skulle inte vilja byta bort min manlighet. Gillar helt enkelt att ha kuk och använda den med rätt kvinna :p:p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag förstår precis vad du menar och jag kan säga att när jag provade en strap-on, så var det enormt upphetsande känsla att vara den som "satte på" i stället för att bli påsatt...

Dessutom är det upphetsande att suga på sina fingrar och låtsas att de är något annat;):p
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag förstår precis vad du menar och jag kan säga att när jag provade en strap-on, så var det enormt upphetsande känsla att vara den som "satte på" i stället för att bli påsatt...

Dessutom är det upphetsande att suga på sina fingrar och låtsas att de är något annat;):p


Jag visste att du skulle förstå mig Snäckan! ;):D
Mmm, låter spännande med med strapon, fast jag har väldigt svårt att tänka mig tanken att antingen sätta på min sambo eller att sätta på en tjej (eftersom jag inte tänder på tjejer, tyvärr :() ... Att suga sådär på fingrarna däremot praktiserar jag väldigt ofta ;)
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jo, tanken har slagit mig flera ggr.
Det skulle va härligt att veta hur det känns att ha fitta och klitoris. Bara ligga där och ta emot kuk, tunga och några leksaker så som vibrator.
 

surfing_bird

Medlem
Kön
Man
Min förra flickvän ville gärna testa hur det känns att ha en kuk. Vet inte om det är lika vanligt att killar vill känna på hur det är att ha en snäcka, har själv aldrig riktigt tänkt på det. Jag tror att jag hade blivit lite äcklad av det faktum att det är "min" snäcka, och inte någon annans. Jag föredrar att utforska andras :p
 
Toppen