Tjejerna bortskrämda (?) och för få nya saker som diskuteras

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur vore det med lite nya ämnen (jag borde bidra också)? Just nu är det vissa trådar som lever, men lite variation skadar inte både för att göra forumet allmänt intressantare men också locka hit nya tjejer. Annars blir det lätt "Grabbarnarunk" som sitter och rullar skinn och inte så mycket mer.

Och... Är vi rädda om de tjejer som finns här eller är det jobbigt och avskräckande för dem att vara här? Lika lite som jag skulle kräva att en kille camar med mig (nu råkar ju inte just det hända eftersom jag är hetero, men i alla fall...), lika lite skulle jag kräva att få se en tjej pulla sig här i cam och sedan bli sur och oförskämd om hon inte vill. Får jag se henne njuta är det en bonus och för att hon önskar det och vill dela med sig, inte för att jag kräver det.

Och skriver vi intressantare saker än "Öhh - knulla!" när vi skriver PM? Lite för många sådana mail får ju inte tjejen att vilja komma tillbaka. Nej, låt oss (alla!) välja en vettig nivå på umgänge och respektera varandra.
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Är helt inne på ditt spår Smakfullt.
Det är rent generellt en ganska hård jargong mot kvinnor på internet. Man kan vara anonym och bete sig i princip som man vill.
Det jag tycker är det värsta är ju att så fort en tjej hänger här inne eller i ett annat forum inriktat på sex, så verkar de flesta killar tro att dom är kåta och vill ligga med dem, men så är det naturligtvis inte. Krävs så mycket mer än så, och månader av mailande innan det kanske leder till något. Och kan man bara bete sig och respektera tjejerna så har vi kommit en bra bit på vägen, och fler tjejer kanske orkar och vill hänga här och skriva och diskutera. För trots allt, ett forum är till för detta.

Som sagt, sitter man inte bara med ena handen runt kuken och skriver med den andra , utan beter sig vettigt och respekterar varandra så ökar chanserna till att det kan utvecklas till något mer.

Om du orkar läsa vidare, så finns en liten historia om hur jag träffade en kvinna via ett snarlikt forum som detta.


Började med att jag skickade ett PM till en kvinnlig användare på forumet om en grej jag vill ta upp privat.
Jag var absolut inte ute efter något allt, utan ville bara vara trevlig och ta upp saken med henne. Det visade dig vara en härlig kvinna med humor och värme. Vi skickade lite PM sen sen övergick till mail. Vi skickade fram och tillbaka hela hösten och vi skrev om allt mellan himmel och jord.
När vi väl träffades klickade det snabbt mellan oss. Hon var en fantastisk tjej med ett ärrat förflutet från ett tidigare äktenskap. Vi träffades ett par gånger och hade det skönt och mysigt. Sakta började denna blomknopp att blomma ut och vi hade det grymt mysigt och roligt tillsammans.
Tyvärr blev det inte vi, detta dels då avståndet var så långt och ingen ville flytta, sen också detta med barn, hon har två och jag ville ha. Idag har hon en gubbe och hon verkar vara så lycklig. Han verkar ta bra hand om henne och det gläder mig verkligen, för hon är värd allt lycka hon kan få helt klart.

Från att ha skickat ett PM utan tanke på något annat så blev det tillslut en grym tid med henne.
 
Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Började med att jag skickade ett PM till en kvinnlig användare på forumet om en grej jag vill ta upp privat.
Jag var absolut inte ute efter något allt, utan ville bara vara trevlig och ta upp saken med henne. Det visade dig vara en härlig kvinna med humor och värme. Vi skickade lite PM sen sen övergick till mail. Vi skickade fram och tillbaka hela hösten och vi skrev om allt mellan himmel och jord.
När vi väl träffades klickade det snabbt mellan oss. Hon var en fantastisk tjej med ett ärrat förflutet från ett tidigare äktenskap. Vi träffades ett par gånger och hade det skönt och mysigt. Sakta började denna blomknopp att blomma ut och vi hade det grymt mysigt och roligt tillsammans. Hennes
Tyvärr blev det inte vi, detta dels då avståndet var så långt och ingen ville flytta, sen också detta med barn, hon har två och jag ville ha. Idag har hon en gubbe och hon verkar vara så lycklig. Han verkar ta bra hand om henne och det gläder mig verkligen, för hon är värd allt lycka hon kan få helt klart.

Från att ha skickat ett PM utan tanke på något annat så blev det tillslut en grym tid med henne.

Vet du vad? Det där var nog en av de finaste historier jag läst på länge. Även lite sorglig då det inte blev ni två, men så himla fint att du unnar henne lycka även om det inte blev just du som kunde ge henne det.
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Vet du vad? Det där var nog en av de finaste historier jag läst på länge. Även lite sorglig då det inte blev ni två, men så himla fint att du unnar henne lycka även om det inte blev just du som kunde ge henne det.

Tack, kul att du tycker detta. Men hon är en fantastisk kvinna och väl värd all lycka hon kan få. Vi är ju vänner, det är inte fy skam det heller :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Och för att hålla mig till topic, håller jag med om trådskaparen. Det skulle behövs lite mer variation. Ibland undrar jag om forumet skulle behöva en hel reset och nystart? Som jag försått det har det varit rätt många tjejer här tidigare, men mellan forumet har byggs om, varit nere etc så har vi tappat en hel del. Inte bara då tjejer men även användare överlag.
 

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Saknar verkligen fler kvinnliga onanister till forumet! Vi grabbar har ibland lite rå och påträngande sätt att behandla våra få kvinnliga vänner här. Dags att kanske förnya lite på vokabuläret och lätta på jargongen för att underlätta lite för tjejerna att umgås med oss. Att diskutera onani och sex på ett trevligt och ärligt sätt med en likasinnad tjej är bland det roligaste man kan göra med brallorna på! ;)
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Och för att hålla mig till topic, håller jag med om trådskaparen. Det skulle behövs lite mer variation. Ibland undrar jag om forumet skulle behöva en hel reset och nystart? Som jag försått det har det varit rätt många tjejer här tidigare, men mellan forumet har byggs om, varit nere etc så har vi tappat en hel del. Inte bara då tjejer men även användare överlag.
Saknar verkligen fler kvinnliga onanister till forumet! Vi grabbar har ibland lite rå och påträngande sätt att behandla våra få kvinnliga vänner här. Dags att kanske förnya lite på vokabuläret och lätta på jargongen för att underlätta lite för tjejerna att umgås med oss. Att diskutera onani och sex på ett trevligt och ärligt sätt med en likasinnad tjej är bland det roligaste man kan göra med brallorna på! ;)

Det är ju exakt detta jag har sagt här under en längre tid. Skönt att fler börjar komma till insikt om detta.
Det är nästan uteslutande killar som raggar på andra killar, och det är bara kuk hit och kuk dit. Jag som är helt straight har inget intresse för det över huvud taget, vilket också gör att jag inte finner något intresse av att diskutera saker här heller.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är ju exakt detta jag har sagt här under en längre tid. Skönt att fler börjar komma till insikt om detta.
Det är nästan uteslutande killar som raggar på andra killar, och det är bara kuk hit och kuk dit. Jag som är helt straight har inget intresse för det över huvud taget, vilket också gör att jag inte finner något intresse av att diskutera saker här heller.

Många gånger agerar killar utefter fel huvud. Tror man måste tänka sig för lite så det inte blir så vilda västern. Jag ser forumet som en chans att få ta del av andras tankar runt sex och onani. Att man blir tänd eller kåt av att diskutera är bara naturligt, men jag tror vi behöver mer variation på ämnen och kanske även försöka blåsa liv i sex och samlevnadsdelen på forumet. Personligen tror jag den delen är stället som faktiskt kan locka till sig nya tjejer, men även användar över lag.
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Fel huvud kan man lugnt skylla på i de flesta fall. Men skulle inte alla tycka det vore skoj om fler tjejer hittar hit? Stämningen och diskussionerna skulle få fler inlägg, samt också en kvinnas syn på diverse saker. Jag tycker det är intressant.. Just nu är det runk hit, och runk dit, och mer en korvfest faktiskt.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Fel huvud kan man lugnt skylla på i de flesta fall. Men skulle inte alla tycka det vore skoj om fler tjejer hittar hit? Stämningen och diskussionerna skulle få fler inlägg, samt också en kvinnas syn på diverse saker. Jag tycker det är intressant.. Just nu är det runk hit, och runk dit, och mer en korvfest faktiskt.

Jo, känns som vi killar blir lite enspåriga ibland. Som med allt annat skulle det vara bra med en jämnare könsfördelning. Tror också att vi skulle få vettigare och mer variation i diskussionerna.
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Sen finns det dom som skiter i alla andra, som på sitt vis förstör för alla andra på så vis. Dom borde ju bannas.
Ta kvinnornas könsbilder som läggs upp av de få antal kvinnorna här. Tycker det är härligt och uppfriskande att se. Men så kommer kommentarerna.. mmm skulle vilja slicka dig.... Oh vad jag vill köra in min kuk där.... osv... Det är garanterat INGET tjejerna är speciellt intresserade av att höra. PUNKT!
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Jag blev väldigt glad när jag fick ett välkomnande från pussycat. Tjejer kanske behöver ta hand om varandra bättre?
Tycker att alla skall ha rätt att njuta på sina egna villkor - både tjejer och killar (hur självklar är inte jag :D)
Själv älskar jag att flirta och leka med ord. Pang på rödbetan utan förspel är bara avtändande...
Eftersom klockan snart är 7, utgår jag ifrån att alla är ute efter sex:cool:
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag blev väldigt glad när jag fick ett välkomnande från pussycat. Tjejer kanske behöver ta hand om varandra bättre?
Tycker att alla skall ha rätt att njuta på sina egna villkor - både tjejer och killar (hur självklar är inte jag :D)
Själv älskar jag att flirta och leka med ord. Pang på rödbetan utan förspel är bara avtändande...
Eftersom klockan snart är 7, utgår jag ifrån att alla är ute efter sex:cool:

Det är ju nästan lite göteborgshumor på dig Mmmysan :D

Jo, jag förstår att det var kul att få ett välkomstmeddelande av PussyCat. Som för övrigt är en mycket trevlig och go tjej.
På lika villkor är självklart, precis som du säger. Bara för att du är här, så tror väldigt många killar att du är kåt och vill ligga med första bästa kille, eller har jag fel? Du måste ha fått en hel del PM väl?
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Det är ju nästan lite göteborgshumor på dig Mmmysan :D

Jo, jag förstår att det var kul att få ett välkomstmeddelande av PussyCat. Som för övrigt är en mycket trevlig och go tjej.
På lika villkor är självklart, precis som du säger. Bara för att du är här, så tror väldigt många killar att du är kåt och vill ligga med första bästa kille, eller har jag fel? Du måste ha fått en hel del PM väl?
Har inte fått ett enda störande PM! Skall jag bli besviken nu:mad::p
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inte fått ett enda störande PM! Skall jag bli besviken nu:mad::p

Nej nej inte alls. Tvärt om är det väl bara skönt att slippa oanständiga förslag :)
Jag har kanske hård dragit det lite väl mycket. Men jag vet på andra snarlika forum har det varit så, och det trodde jag var samma här.
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Är man medlem på ett forum som heter Onanera, så borde man nog räkna med en del oanständiga förslag - annars vet jag inte vad man räknar med? Anständiga förslag?
Jag gillar oanständiga förslag - som inte är direkt plumpa...
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Är man medlem på ett forum som heter Onanera, så borde man nog räkna med en del oanständiga förslag - annars vet jag inte vad man räknar med? Anständiga förslag?
Jag gillar oanständiga förslag - som inte är direkt plumpa...

Du kan få ångra dom raderna när din inkorg svämmar över ;)
Men okej, vi är alla olika :)
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Den som har läst mina inlägg vet att jag gillar lek med ord! De som inte klarar det, kan svämma över min inkorg hur mycket de vill - jag bryr mig inte:)
Varför göra det mer komplicerat än det behöver vara - puss!
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Den som har läst mina inlägg vet att jag gillar lek med ord! De som inte klarar det, kan svämma över min inkorg hur mycket de vill - jag bryr mig inte:)
Varför göra det mer komplicerat än det behöver vara - puss!


Håller helt med dig faktiskt.
Jag gillar onekligen din inställning Mmmysan.. Det är annars tvärtom enligt min erfarenhet. Att tjejerna får massa meddelanden från brunstiga herrar som har det ena förslaget efter det andra, och det gör att dom tröttnar på att besöka forumet mer tyvärr.
 
Toppen