Tjejkompis som glömde plocka bort sina leksaker

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en tjejkompis jag tränar med, nu under coronatider så åker jag hem till henne så tränar vi hos henne. Vi hade bestämt att köra ett morgonpass imorse, så åkte dit kl 07 och knackade på. Hon öppnade i träningskläder och sa att hon kunde göra en kopp kaffe medan jag bytte om. Så gick till badrummet och stängde dörren, plötsligt knackade det nästan lite panikartat på dörren och jag sa att jag klar på en minut. Blev tyst i en sekund som om hon funderade på vad hon skulle säga..sedan sa hon ”Du jag tror jag glömde packa undan lite personliga saker....”.

Tänkte att det kanske är någon BH eller ja...binda eller något...sen ser jag att det står 7 dildos i olika storlekar på badkarskanten. Öppnar dörren och går ut, låtsas som jag inte sett något...och hon ursäktar sig och smiter in.

Hade lite svårt att koncentrera mig på träningspasset efteråt. Blev också en runk och skönt sprut i duschen när jag kommit hem efter passet. :p
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Önskar lite att jag vågat fråga nu så här i efterhand. Med tanke på antalet, så kanske hon bara hade fått för sig att ha leksakstvätt kvällen innan...eller ja...dildoparty :D

Våga fråga nästa gång ni ses! Kan leda till nåt kul...
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Damen och jag hade en skön stund i sovrummet. I vår lek hade vi en dildo.
När vi var nöjda och gick å duschade hade vi redan glömt den. Så kom svägerskan och hennes hund på besök.
När vi sitter och pratar i vardagsrummet kommer hunden in med dildo i ett lätt grepp i käften. Rodnande kinder på damen och ett flin å återhållet skratt hos svägerskan. Tyckte själv mest att det var lite lustigt. Döpte historien till "hundbenet"
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Var hemma hos en väninna och skulle hämta lite prylar
Hon visade mig runt i huset eftersom det var första besöket
I arbetsrummet/gästrummet stod en säng med en solariumhimmel
På bordet bredvid stod en rejält tilltagen dildo...
Jag sa inget då, hon märkte inte det men tog upp det när vi träffades något år senare
Vi skrattade gott...
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
En gång när min bror och hans familj var på besök, kom deras då femåriga dotter in i vardagsrummet med en av mina kuklika dildosar i handen och undrade vad det var. Hade glömt den framme efter en het natt med en väninna. Pinsamt är bara förnamnet.


Skulle vilja hört din förklaring för 5 åringen, haha
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
En gång när min bror och hans familj var på besök, kom deras då femåriga dotter in i vardagsrummet med en av mina kuklika dildosar i handen och undrade vad det var. Hade glömt den framme efter en het natt med en väninna. Pinsamt är bara förnamnet.

"En stafettpinnen..."
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
En gång när min bror och hans familj var på besök, kom deras då femåriga dotter in i vardagsrummet med en av mina kuklika dildosar i handen och undrade vad det var. Hade glömt den framme efter en het natt med en väninna. Pinsamt är bara förnamnet.

Det där har hänt en kompis till mig också, hennes dotter hittade hennes vibrator när de hade besök. En av gästerna frågade om någons mobil ringde, men det var hennes dotter som vaknat och lyckats nappa åt sig vibratorn från nattygsbordet från spjälsängen, satt där helnöjd och lekte med de olika knapparna, haha
 
Toppen