Toner av erotik

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tog äntligen din hand. Ditt leende avslöjade att du väntat, längtat. Mina steg gick mot sovrummet. Med bestämda händer på ditt bröst fick jag dig att sätta dig ner. Mina ögon glimtade av lekfullhet och du lutade dig bakåt. Vilandes på dina armbågar var du redo att njuta.

Skenet från fotogenlampan spelade över min kropp. Innuti mig spelades musik... Mjuka toner fyllda av erotik. Tonerna tog över min kropp, jag gav mig hän. Mina händer smekte min kurviga kropp... Jag njöt av var centimeter som jag blottade för dig... De röda tunna axelbanden gled ner för mina axlar. Med lätta fingrar lekte jag över halsen. Min blick mötte din då brösten fyllde mina händer. Nöp hårt i ena bröstvårtan, flämtade dovt.
"Har du inget under klänningen? sa du spontant." Din fråga fick mig att skratta och jag lät klänningen falla till golvet. "Om jag ändå vetat, sa han med en suck" "Sssch..." Mitt finger smekte över hans mun.

Hans upphetsning gick inte att dölja. Hans hårda kuk avtecknade sig tydligt under hans mörka jeans. Knapp för knapp som jag knäppte upp steg spänningen. Jag visste att han ville ta över. Kasta omkull mig och stöta kuken djupt in i mig. Ta mig med våld! Men än kunde han behärska sig...

Han gled ur sin byxor och med en fast hand höll han i kuken. Jag ställde mig gränsle över honom. Med två fingrar delade jag på min trånga fitta. Visade honom hur våt jag var. Hans starka händer smekte upp över mina vader, knän, lår... Jag sänkte mig sakta över honom och han höll kuken redo. Redo för att penetrera, fylla mig till fullo.

Jag ville njuta av var centimeter av hans sköna kuk. Sakta pålade jag mig ner... Lät honom fylla mig...


(D, vågar du fortsätta? ;))
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
(Jag vågar! :D)

Känslan när hennes varma sköte omslöt mitt hårda stånd var obeskrivlig. Längtan hade varit lång och upphetsningen var stark! Vi såg in i varandras ögon. Inte ett ljud från någon av oss. Men våra blickar sa allt. De lyste av njutning...

Med mina händer på hennes höfter hjälpte jag henne neråt tills jag nådde så djup jag kunde komma. Hon stannade upp och gav ifrån sig en djup suck. Mina händer smekte sig längs hennes höfter och upp mot hennes tunga bröst. Hon log när jag började smeka dem...

Sakta reste hon sig uppåt. Min kuk gled lätt och när hon nådde toppen lät hon sig själv glida neråt igen. Jag mötte henne halvvägs och hon gnydde till när jag hårt gled hela vägen in igen. Ännu en kort paus och sedan började hon taktfast och metodiskt rida mig. "Du är skön..." stönade jag. "Jag vet..." svarade hon med ett leeende. Jag skrattade till och började mer hårdhänt knåda hennes bröst.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det uppstår verkligen ljuv musik i kroppen, när man läser era "finstämda" toner.:oops::oops:


Jag längtar efter andra versen;):love::love:
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Beröringen av mina bröst fick min njutning att eskalera. Fick min kropp att stelna. Du visste hur du kunde få mig att explodera och du njöt av vetskapen du hade. Din kuk nådde botten och jag satt tungt över dig. Jag tog stöd med händerna på ditt bröst och reste mig upp. Lät dig beundra mig.

" Du har tur du... Som får njuta av en flicka som jag" mina blåa ögon lös ikapp med honungstonerna i mitt hår då mina röda läppar formade orden. "Mmm" mummlade du medans händerna smekte bestämt över mina höfter...midjan... Min hud knottrade sig då dina händer nådde min hals. Du samlade håret i din hand och drog mig häftigt intill dig. Jag flämtade av förvåning. Du höll mig nära dig... Dina varma andetag smekte min kind. "Du har tur du... Som får skänka njutning till en man som jag" Din röst avslöjade att du log...
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
I långa, djupa drag gled min hårda kuk in och ut ur din sköna fitta. Mitt bestämda grepp om ditt hår höll ditt ansikte nära. Dina ryckiga andetag precis intill mitt öra eggade mig. Min andra hand greppande om din vänstra skinka hjälpte jag dig att hålla takten. Du var ivrig och ville öka, men jag höll tillbaka dig… Jag lyfte ditt ansikte uppåt och såg in i dina kåta ögon. ”Lugn, flicka lilla…”

Djupa suckar och stön fyllde rummet. Våra ansikten var mycket nära. Du sträckte ut tungan och rörde vid mina läppar. Jag tryckte dig mot mig för en kort men intensiv kyss. Men nu var det jag som började bli otålig… ”Kliv av och lägg dig på mage”. Du gav mig en nyfiken blick och gjorde direkt som jag sa. Jag gränslade över din lår och tog tag kring din midja. ”Svanka för mig” sa jag och lyfte bryskt upp dig så din fitta åter låg exponerad för mig. Jag lutade mig framåt och lät mitt ollon på nytt glida in i dig. Först sakta, sedan i en hård stöt. ”Ohh” Du skrek till, men bet dig snabbt i läppen. Jag greppade tag i dina axlar och började knulla dig hårt.
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Älskade hur du kallade mig för din flicka. Fick mig att vilja göra allt för dig, allt för att tillfredställa dig. Försökte svanka djupare, ville resa mig upp på knä, ville möta dina stötar men din tunga kropp låste mig. "Klarar du inte min hårdhet?" "Klarar mer! Önskar mer!" gnydde jag till svar. "Kryp upp på alla fyra och svanka ordentligt" så får vi se hur mycket en slampa som du klarar. Hårt runkade du kuken som var alldeles glansig av min fittsaft.

Jag kröp upp på alla fyra, svankade och vände huvudet åt dig. "Knulla mig" gnydde jag lågt och visade upp min våta fitta. Upphetsningens safter rann längs låren på mig. Du bara log och fortsatte smeka kuken tittandes på mig. Otåligheten spred sig i min kropp och jag suckade över din långsamhet...
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Ditt sug efter mer kuk var uppenbart, men lusten att reta dig lite tog över. ”Smek din kåta fitta” sa jag med låg röst. ”Jag vill se dig njuta av din egen beröring…”. Du lydde mig och din hand letade sig fram mellan dina ben. Dina fingrarna började smeka längs med din våta skåra. ”Svanka mer…” sa jag. Låt ett finger glida in…” Du njöt av att smeka dig själv och dina stön tilltog. Sakta runkade jag min hala kuk.

”Kom och knulla mig nu…” bad du. En önskan som jag gärna uppfyllde. Med ett ordentligt tag kring din höft stötte jag åter min stenhårda kuk i dig. Jag knullade dig med kraftiga tag och det klatschade när våra kroppar möttes. För varje stöt stönade du högt. Du fick beröm… ”Såja, duktig flicka!”
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Men ni är ju alldeles underbara som delar med er av detta:p:love::love::love:

Såå himla skööönt:p:love::love::love:
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
"Mmm, men en duktig flicka är också en duktig kuksugerska", sa jag med ett leende och vände mig om för att möta din blick. " Vill en duktig flicka bli ännu duktigare?", samtidigt drog du dig ur mig. Jag mummlade ett ja till svar samtidigt som jag kröp ner från sängen, satte mig på huk, vägde mina bröst i mina händer och lockade dig med min vidöppna mun. "Din mun är som gjord för att suga kuk!". Smaken av din kuk nådde min tunga innan jag hann svara...
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Hungrigt lät du min hårda kuk glida in i din mun. Du hade rätt – du var en duktig kuksugerska… Du sög mitt ollon hårt. Jag ville testa vad du gick för och tog tag i ditt hår. Din blick lyftes och mötte min. ”Hur djupt kan du ta den?” frågade jag. Dina ögon log tillbaka... Jag drog dig mot mig och centimeter för centimeter av mitt stånd gled in i din mun. Självmant ökade du takten. Girigt svalde du min kuk till roten. ”Åhhh…” Jag kunde inte dölja min njutning...
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tog tillfället i akt, du hade ju tydligt visat mig att du uppskattade min mun. Mina läppar runt din kuk, intensiviteten ökade. Hårt och girigt sög jag dig och mina ögon sökte ständigt dina. Jag ville med mina ögon se din belåtenhet. Du lyckades inte behålla ögonkontakten. Då kuken fyllde min mun till roten gav du ifrån dig ett högt stön och blundade, detta upprepades om och om igen...

Din explosion var nära och du tycktes ha glömt tid och rum. Dina händer om mitt hår hårdnade och dina höga stön ökade. Med ett dovt vrål exploderade du och fyllde min mun med varm sperma. Jag svalde girigt men ändå sipprade klara, salta droppar nerför mina läppar.

Du suckade högt och mötte min blick. Plötsligt blev du medveten om vad som hänt... "Din lilla.....", sa du med ett leende och reste mig upp, handtaget om mitt hår hade hårdnat...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag läser...och jag njuter... Samtidigt älskar jag insikten som Wilda förmedlar...om det är så där en undergiven flicka beter sig...då har jag varit undergiven utan att veta om det;)
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Jag läser...och jag njuter... Samtidigt älskar jag insikten som Wilda förmedlar...om det är så där en undergiven flicka beter sig...då har jag varit undergiven utan att veta om det;)

Undergiven? Vart? Jämnlika... än så länge... ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Undergiven? Vart? Jämnlika... än så länge…

..............................................................................


Jag uttryckte mig lite luddigt och menar att du absolut inte visat tecken på någon undergivenhet här.

Här är ni, precis som du skriver, jämlika och ni spelar i sköna ”erotiska toner” där ni båda skiftar mellan första och andra stämman på ett alldeles underbart sätt…
:love::love:
Undertonen i mitt förra inlägg handlade om att jag har dragit slutsatsen (felaktigt uppenbarligen) att du gillar att vara undergiven i alla lägen. Men, som sagt, det visar du inga tecken på här… än så länge… ;)

Jag tror inte att jag är den ende som längtar efter fortsättningen på den här ljuvliga melodin som ni spelar:oops::love::love:
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Jag hade blivit helt överrumplad, helt oförmögen att hantera situationen. Din mun hade gjort det omöjligt för mig att hålla fokus. Jag var både imponerad och irriterad. Imponerad av dig och din förmåga att trollbinda. Irriterad över att jag tappade kontrollen och lät mig förföras. Jag höll ditt ansikte nära mitt. Studerade dig, försökte läsa dina tankar. Ditt beteende visade en sida, en sida som ville ta över och styra. Men dina ögon sa något annat...

"Så du tror det är din uppgift att styra och ställa?" Ditt leende var trotsigt. "Du tror fel..." fortsatte jag. Jag tryckte dig neråt. Min kuk stod fortfarande stolt och du öppnade munnen, men jag knuffade dig hårt bakåt så att du föll ner på rygg. "Å nej, flicka lilla. Det är inte där den ska in." Din blick var frågande och nyfiken. "Ställ dig på alla fyra!" sa jag med bestämd röst. "Menar du att du ska...?" Du hann inte ställa frågan färdigt. "Tro mig!" avbrör jag. "Du kommer märka vad jag ska gör med dig..."
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Jag kröp upp på alla fyra. Svnakade djupt och vände mig om för att möta din blick. Mina ögon var fyllda av oro liksom förväntan. " Oskuldstagandet är något jag vill minnas som något skönt," sa jag försiktigt och hoppades han skulle uppfylla min önskan. "

Han sträckte sig ner på golvet efter hans svarta sidenslips som han haft under kvällen. Han ställde sig bakom mig, kuken vajade på min rumpa. Han smekte min hals med slipsens lena tyg. Med tysta häftiga andhämtningar kunde jag inte dölja min upphetsning. Jag ville bli fylld nu, hårt och häftigt! Borta var alla oro...

Han lutade sig över mig, hans mun var nära mitt öra. "Jag vill att du öppnar din lilla mun flicka". Jag gjorde som han sa. Mjukt men bestämt band han slipsen om min mun. Med hjälp av slipsen kunde han nu kontrollera mig, min position och mitt läte. " Jag vet att du längtat efter detta, och jag vill inte höra någon klagan då din oskuld tas", din röst var lika bestämd som handtaget om slipsen.

Nerför låren rann mina safter...
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Dina ben nästan darrade och du suckande och stönade med varje ryckigt andetag. Jag lät min vänstra tumme glida in i din hala fitta. Du stönade till, men det var bara ett kort besök. Jag drog ur den väloljade tummen och flyttade istället den till ditt anus. Långsamt men bestämt pressade jag in den. ”Mmmm…” stönade du. I höger hand hade jag slipsändarna i ett bestämt grepp. Jag drog dig mot mig och juckade fram och tillbaka med tummen. ”Du ska inte tro att slipper undan med bara ett finger.” sa jag. Du skakade på huvudet. ”Du kanske rentav förväntar dig mer än en tumme?” Du nickade långsamt… ”Du har tur. Din förväntan ska uppfyllas” sa jag med ett leende.

Med tummen kvar inne i dig lät jag nu min hårda kuk glida in i din fitta. Du tryckte dig mot mig och mötte mig. Du var ivrig. Jag gled lätt till botten av din våta fitta. Dina muskler kramade skönt runt mig. Men jag drog mig ur igen. ”Nu är det dags för dig att förlora din sista oskuld…” Jag lät tummen glida ur dig och tryckte direkt mitt stora ollon mot ditt anus. Med vänster hand runt kukskaftet pressande jag på hårt och bestämt. Med andra handen om slipsen drog jag dig mot mig. Ditt höga stön kvävdes av slipstyget i din mun. Sakta, sakta pressade jag mig in i din trånga öppning.

Med ollonet nu helt inne i dig stannade jag upp. En kort paus för att njuta. ”Är du redo för att ta emot mig helt och hållet…?” Du kikade över axeln. Dina ögon var halvt slutna och blicken var berusad av kåthet. Du nickade långsamt. ”Duktig flicka…” Hårt, nästan våldsamt drog jag i slipsen. Du pressades mot mig och kuken trycktes allt längre in i dig. Ditt kvävda skrik och mitt kåta stön fyllde rummet. Med min kuk helt inne i dig stannade jag återigen upp. Dina krampande muskler kramad hårt mitt stånd.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Mmmm! Det känns som att ha förmånen att få sitta på första parkett och se exakt varje ögonrörelse, höra varje andetag och känna kåtheten som fyller rummet...
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
*stönar*

Vilket underbart samspel...så oerhört upphetsande att få vara närvarande i er erotiska "dans".....:p
 
Toppen