Träff med en milf

lasseswede

Välbekant medlem
Kön
Man
Denna händelse inträffade när jag var ca 25 år, singel och ofta i behov av sex. Detta var då det fortfarande fanns en hel del porrtidningar och jag låg en eftermiddag och kollade i några sådana. Man tittade på bilderna, läste novellerna och smårunkade och hade det skönt. När jag kom till kontaktsidorna så fastnade jag för en annons som var från samma stad som jag bodde i.

Det var en kvinna på ca 45 år som gärna ville träffa yngre killar för lite skoj. Bilden visade en kvinna med lite former, ganska stora bröst, helt enkelt en väldigt sexig bild. Jag hade aldrig testat att svara på en sexannons innan men kåt som man var där man låg med en hård kuk i handen så tänkte jag att man kanske skulle prova. Jag tog mod till mig och ringde in ett svar på annonsen. Döm om min förvåning när det ca 1 timme senare ringde på min telefon och det var damen från annonsen i luren. Lite nervöst började vi prata om allt möjligt och kom in på sex och sa att jag var singel, oftast kåt och hade fantasier om att träffa äldre kvinnor. Hon tyckte att det lät intressant så hon ville gärna träffas och det visade sig att hon inte bodde så långt ifrån. Kåta som vi var så bestämde vi att hon skulle komma hem till mig om en timme.
Jag hoppade in i duschen för att fräscha upp mig för det var en ganska varm sommardag.

Nästan exakt en timme senare ringde det på dörren och lite nervöst öppnade jag dörren. Där utanför stod en ganska kort kvinna med långt blont lockigt hår och en kort kort kjol som knappt dolde härligheten samt en ganska åtsmitande t-shirt. Vi hälsade på varandra och satte oss ner i soffan och småpratade en stund men det dröjde inte så länge innan hennes hand började smeka mig utanpå byxorna. Kuken reagerade direkt och det blev en rejäl bula under jeansen. Jag började smeka hennes stora bröst utanpå hennes t-shirt och kände direkt att hennes bröstvårtor styvnade till.
Vi möttes i några kyssar och hon knäppte samtidigt upp mina byxor. Kuken stod nu som en fjäder så hon drog ner mina byxor och boxerkalsongerna såg ut som ett tält. Hon satte sig på knä framför soffan och stack in en hand innanför kalsongerna och började smeka kuken långsamt upp och ner. Jag stönade till av njutning. Hon drog snabbt av kalsongerna och böjde sig fram och kysste mitt ollon. Oj vad det pirrade till i hela kroppen. Hon spottade lite på kuken och började suga mig med härliga drag samtidigt som jag drog upp hennes t-shirt och knäppte upp bh:n och blottade hennes ljuvliga bröst.
När hon satt där mellan mina ben och hennes bröst smekte mot mina lår med samma takt som hennes sugrörelser så blev det för mycket för mig så jag sprutade utan förvarning i hennes mun. Hon gurglade till lite och släppte ut kuken ur munnen så de sista strålarna hamnade på hennes bröst och mage. Det var den skönaste avsugningen jag varit med om tills då. Vi torkade av oss lite grann och gick till köket för att dricka lite i sommarvärmen.

Jag var naken och hon endast klädd på nederdelen. Vi började smekas igen och gick nu in till sovrummet där hennes övriga kläder åkte av och nu fick jag se hennes härliga fitta med en fin lite krullig brun tofs framför. Jag bara älskar kvinnor som har lite hår kvar runt fittan. Hon satte sig på sängkanten och hennes läppar blottades när hon särade lite på benen. Jag undrade om jag fick slicka henne och hon sa mer än gärna så jag dök ner mellan hennes ben där det doftade ljuvligt och började slicka. Jag särade på hennes ganska stora blygdläppar och hon smakade gott och var rejält blöt. Jag började kvickna till igen så hon bad mig lägga mig i 69an så att hon kunde suga mig hård igen.
Jag la mig på rygg och hon ställde sig på alla fyra ovanpå mig med fittan ovanför näsan igen så vi kunde fortsätta. Att ligga så här med denna synen framför ögonen och med hennes långa härliga sugrörelser tog det inte lång tid innan jag var redo igen så hon tog fram en kondom och rullade på och la sig på rygg i sängen.
Hon sa välkommen in i grottan och jag var inte sen att nappa på erbjudandet och kröp upp på henne och stötte in kuken i missionären. Först lite nätt men sen allt djupare och hårdare. Hon stönade och roterade med sina höfter och verkade ha det riktigt skönt. Hennes bröst gungade härligt för varje stöt jag gjorde och jag passade på att suga lite på dem. Eftersom jag nyligen hade kommit så var jag lite bedövad och kunde hålla på ett tag.
Hon bytte till att sitta på mig för att rida min kuk samtidigt som jag kunde smeka hennes härliga bröst och se när min kuk gled in i hennes håriga fitta. Efter ett tag så kände jag det bekanta pirret komma och hon stönade också högt av njutning och klämde hårt åt min kuk med sina slidmuskler då jag var längst in i fittan så då kunde jag inte hålla mig längre utan jag tömde mig i kondomen inne i henne. Vi låg på sängen en stund och pustade i värmen innan vi gick och tog en dusch tillsammans. Klockan hade blivit rätt sent nu men vi var sugna på mer så vi bestämde att hon skulle sova över. Och vad som hände då är en annan historia... Jag kan ju säga att det var inte sista gången hon fick smaka på min säd och jag på hennes härliga fitta.
 
Last edited:

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Denna händelse inträffade när jag var ca 25 år, singel och ofta i behov av sex. Detta var då det fortfarande fanns en hel del porrtidningar och jag låg en eftermiddag och kollade i några sådana. Man tittade på bilderna, läste novellerna och smårunkade och hade det skönt. När jag kom till kontaktsidorna så fastnade jag för en annons som var från samma stad. Det var en kvinna på ca 45 år som gärna ville träffa yngre killar för lite skoj. Bilden visade en kvinna med lite former, ganska stora bröst, helt enkelt en sexig bild. Jag hade aldrig testat att svara på en sexannons innan men kåt som man var där man låg med en hård kuk i handen så tänkte jag att man kanske skulle prova. Jag tog mod till mig och ringde in ett svar på annonsen. Döm om min förvåning när det ca 1 timme senare ringde på min telefon och det var damen från annonsen i luren. Lite nervöst började vi prata om allt möjligt och kom in på sex och sa att jag var singel, oftast kåt och hade fantasier om att träffa äldre kvinnor. Hon tyckte att det lät intressant så hon ville gärna träffas och det visade sig att hon inte bodde så långt ifrån. Kåta som vi var så bestämde vi att hon skulle komma hem till mig om en timme. Jag hoppade in i duschen för att fräscha upp mig för det var en ganska varm sommardag. Nästan exakt en timme senare ringde det på dörren och lite nervöst öppnade jag dörren. Där utanför stod en ganska kort kvinna med långt blont hår och en kort kort kjol som knappt dolde härligheten. Vi hälsade på varandra och satte oss ner i soffan och småpratade en stund men det dröjde inte så länge innan hennes hand började smeka mig utanpå byxorna. Kuken reagerade direkt och det blev en rejäl bula under jeansen. Jag började smeka hennes stora bröst utanpå hennes t-shirt och kände direkt att hennes bröstvårtor styvnade till. Vi möttes i några kyssar och hon knäppte samtidigt upp mina byxor. Kuken stod nu som en fjäder så hon drog ner mina byxor och kalsongerna stod som ett tält. Hon satte sig på knä framför soffan och stack in en hand innanför kalsongerna och började smeka kuken långsamt upp och ner. Hon drog snabbt av kalsongerna och böjde sig fram och kysste mitt ollon. Oj vad det pirrade till i hela kroppen. Hon spottade lite på kuken och började suga mig med härliga drag samtidigt som jag drog upp hennes t-shirt och knäppte upp bh:n och blottade hennes ljuvliga bröst. När hon satt där mellan mina ben och hennes bröst smekte mot mina lår så blev det för mycket för mig så jag sprutade utan förvarning i hennes mun och hon släppte ut kuken ur munnen så de sista strålarna hamnade på brösten och magen. Det var den skönaste avsugningen jag varit med om tills då. Vi torkade av oss lite grann och gick till köket för att dricka lite i sommarvärmen. Jag var naken och hon endast klädd på nederdelen. Vi började smekas igen och gick nu in till sovrummet där hennes övriga kläder åkte av och nu fick jag se hennes härliga fitta med en fin tofs på. Hon satte sig på sängkanten och hennes läppar blottades när hon särade lite på benen. Jag undrade om jag fick slicka henne och sa mer än gärna så jag dök ner mellan hennes ben och började slicka. Hon smakade gott och var rejält blöt. Jag började kvickna till igen så hon bad mig lägga mig i 69an så att hon kunde suga mig hård igen. Det tog inte lång tid innan jag var redo så hon tog fram en kondom och rullade på och la sig på rygg i sängen. Hon sa välkommen in i grottan och jag var inte sen att nappa på erbjudandet och la mig på henne och stötte in kuken. Först lite nätt men sen allt djupare och hårdare. Hon stönade och roterade med sina höfter och verkade ha det riktigt skönt. Eftersom jag nyligen hade kommit så var jag lite bedövad. Hon bytte till att sitta på mig och rida min kuk samtidigt som jag kunde smeka hennes härliga bröst. Efter ett tag så kände jag pirret komma och jag tömde mig i henne. Vi pustade ut en stund innan vi gick och tog en dusch. Klockan hade blivit rätt sent nu så vi bestämde att hon skulle sova över. Och vad som hände då är en annan historia...
Skön och upphetsande berättelse! Lite mellanrum - eller styckeindelning - hade gjort läsupplevelsen mera njutbar ;)
 

lasseswede

Välbekant medlem
Kön
Man
Tack Mmmysan. Kul att göra någon upphetsad av gamla sexminnen från yngre dagar. Hoppas att styckeindelningen blev bättre. Hade lite bråttom då jag skrev så jag hann inte tänka på grammatiken då. Fyllde även på lite mer text här och var. Berätta gärna vad du gör till min berättelse och vad som gör dig som mest upphetsad.
 
Toppen