Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

Rosett_69

Medlem
Kön
Man
Har en tung scrotum-stålring och en tung pungring i tajta jeansshorts nu. Har en grymt skön bula som syns ordentligt, så otroligt upphetsande att se tjejer/kvinnor i alla åldrar spana in bulan. När ollonet gnider mot tyget så är det nära hela tiden till sprut.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vaknade tidigt och behövde gå upp och kissa. Ligger nu naken under täcket och smeker en halvstyv kuk, samtidigt som jag kollar läget här och på BC.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hård, som oftast på morgonen. Smeker lite lätt medan sambon sover jämte och hoppas att hon vaknar snart.
Blir det pippa av då?
Morgonsex är bästa sexet tycker jag. Jag har en fru som inte vill ha sex så ofta längre, men när det blir av, så blir det alltid morgonsex. Hon är som skönast då och får oftast flera orgasmer i rad....
 

Gentleman_gbg

Aktiv medlem
Kön
Man
Blir det pippa av då?
Morgonsex är bästa sexet tycker jag. Jag har en fru som inte vill ha sex så ofta längre, men när det blir av, så blir det alltid morgonsex. Hon är som skönast då och får oftast flera orgasmer i rad....Nej, tyvärr inte. Är i samma sits. Jobbigt när man själv har en stor sexlust. De gånger det händer är oftast på kvällen men önskade att hon ville oftare på morgonen.
Nej, tyvärr inte. Är i samma sits. Jobbigt när man själv har en stor sexlust. De gånger det händer är oftast på kvällen men önskade att hon ville oftare på morgonen.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Nej, tyvärr inte. Är i samma sits. Jobbigt när man själv har en stor sexlust. De gånger det händer är oftast på kvällen men önskade att hon ville oftare på morgonen.
Ja, visst är det jobbigt. Så svårt när man har olika nivå av sexlust.

Min fru har egentligen aldrig haft stor sexlust. Lite åt det pryda hållet dessutom... Men klimakteriet ställde till det för henne så dels är hon torr som Sahara och hon har fått stora sömnproblem. Så sex på kvällen är numera uteslutet då när hon tagit sin sömnmedicin och lagt sig vill kunna somna så fort som möjligt. Som tur är så finns det bra glidmedel som räddar det omslutande samlaget. Men orgasmerna får hon inte av att knulla, utan de ordnar hon själv med handen, medan jag runkar min kuk och lägger satsen på hennes fittbuske.
 

Janne62

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Ja, visst är det jobbigt. Så svårt när man har olika nivå av sexlust.

Min fru har egentligen aldrig haft stor sexlust. Lite åt det pryda hållet dessutom... Men klimakteriet ställde till det för henne så dels är hon torr som Sahara och hon har fått stora sömnproblem. Så sex på kvällen är numera uteslutet då när hon tagit sin sömnmedicin och lagt sig vill kunna somna så fort som möjligt. Som tur är så finns det bra glidmedel som räddar det omslutande samlaget. Men orgasmerna får hon inte av att knulla, utan de ordnar hon själv med handen, medan jag runkar min kuk och lägger satsen på hennes fittbuske.
Härligt med buske
 
Toppen