Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

sven555

Välbekant medlem
Kön
Man
Känns lite gott i kuken , masserar lite lätt .
på med strumpbyxor , bh och blöja på mig o sedan gå ut . Då kommer kåtheten i min kuk
 

Mr.Pene

Medlem
alltå vakna nyss tänkte på mintystarr.... runkade åt hennes nuds på onlyfans... fy fan va sexig röv hon har riktig swedish big ass. hennes onlyfans finns på hennes hemsida

www.mintystarr.com
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Just nu mår min vän mycket bra. Frisläppt hård och blir omhändertagen på bästa sätt när jag smeker. Svarade med lite försats.
 

MicroP

Medlem
Kön
Man
Den är lätt styv i kalsongerna efter att ha läst några trådar här.
Längtar efter att få plocka fram lillen och ge honom lite kärlek.
 

ivanhoe

Aktiv medlem
Ålder
67
Precis satt mig ner vid datorn, dragit ner byxorna och släppt kuken fri, den börjar styvna så skönt, har längtat hela dagen, varit otroligt kåt och längtat efter den här stunden. Har en iskall öl framför mig. Kuken är nu hård och underbar. Funderar faktiskt på att bege mig till Taboo här i Malmö om en stund för lite mysig glory hole?
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
Inget direkt speciellt. Lite glid, några kukringar, en quickshot och en dildo. Dildon tänkt att nyttjas för lite prostatalek, fick dock ett sug efter att värma den till kroppsvarm och köra en kuk mot dildorunk också så den kommer nyttjas till både och. :D
Quickshot är så jävla skön. Haft en i några år och runkar ofta med den. Kommer så jävla mycket med den.
 

ivanhoe

Aktiv medlem
Ålder
67
Dags igen, hinner knappt stänga igen ytterdörren förrän jag drar av mig byxorna och släpper ut kuken. Går igenom lägenheten och låter kuken styvna innan jag sätter mig vid datorn och plockar fram några läckra gay videos. Kuken är med på noterna och jag känner hur skönt det skulle vara med en annan man här just nu. Masserar min välfyllda pung, känner att ikväll ska det bli en fulländad utlösning.
 
Toppen