Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Hård smekte den när jag tittade på Bianca, kom inte till Bianca hade det varit mamma Pernilla hade jag nog sprutat. Bianca har snygga ben men nu hade hon Jeans.
Klart hon är program ledare för sitt egen show och hon gör den för att folk skall titta på henne och onanera, fast hon är ju väldigt öppen med att hon själv gör det.
Håller med dig. Tittar inte men runkar till Bianca
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
I morse vaknade jag utan stånd. Det är iof inte ofta jag numera har stånd när jag vaknar, men reser sig snabbt efter lite massage av pung o ollon. Men idag ville den lille inte vara med fullt ut. Svullnade lite och blev väl en fjärdedel 'styv' om man nu säger så... Så är det att vara beroende av erektionspiller. Dags att stoppa i sig ett piller igen framåt helgen så man kan njuta fullt ut.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Börja bra
Trist att det slutade så....

Men du behöver inte svara på alla mess....
Nä jag vet ju det egentligen och jag svarar inte alla !

Men om någon skriver utan att vara otrevlig men ändå avtändande så vill jag inte heller vara otrevlig.
Och jag läser ju så klart alla mess eftersom jag är nyfiken :p
Sedan är ju skadan redan skedd så att säga
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Just nu slak men tillfredsställd efter en kraftig utlösning och sprut i badrummet.
Första gången idag. Skall nu gå ut och tända en cigarett röker inte mycket men kanska 2-3 om dagen ungar som med onanin är olika. Röker aldrig inomhus.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Just nu slak men tillfredsställd efter en kraftig utlösning och sprut i badrummet.
Första gången idag. Skall nu gå ut och tända en cigarett röker inte mycket men kanska 2-3 om dagen ungar som med onanin är olika. Röker aldrig inomhus.
Det är ju inte lönt med 2-3 cigg om dagen. Mycket bättre du lägger av rökandet helt. Det mår både du och plånboken bäst av.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet att jag inte borde röka men lite som med onani svårt att sluta, har väl inte riktig viljan heller. Fast skall man förhoppningsvis få sex med en kvinnan har väl både hon och jag inte rökt på ett tag. Vill inte kyssa en kvinna som smakar rök och inte själv smaka rök heller.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vet att jag inte borde röka men lite som med onani svårt att sluta, har väl inte riktig viljan heller. Fast skall man förhoppningsvis få sex med en kvinnan har väl både hon och jag inte rökt på ett tag. Vill inte kyssa en kvinna som smakar rök och inte själv smaka rök heller.
Det är väl motiveringen som saknas. Jag hade en kollega som rökte en hel del och fortsatte med motiveringen att hon inte ville sluta. Men när hon skulle bli mormor och dottern sa att du får inte träffa ditt barnbarn om du fortsätter att röka, så slutade hon tvärt. Utan några problem.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jo det är väl där det sitter om jag inte får röka så kan jag hålla upp. Om jag har cigaretter går det bra men av någon anledning blir man mer röksugen om sista paket är slut. Men en eller två ibland igen är väl en sak. Röka ett halv eller ett paket om dagen har jag aldrig gjort skulle säkert bara må dåligt både av skam för pengarna och beroendet.
 
Toppen