Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

manjon

Ny medlem
Ålder
53
Kön
Man
Dragit på mig mjukisbrallor över den sperma-droppande snoppen som svider lite efter dagens långrunk, snoppen skaver också lite mot tyget nu när jag måste sluta onanera och fixa middag.
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Han är lite ledsen och känner sig bortglömd.
Är på jobbet och det finns inte läge att smita iväg en stund för lite TLC....Blir att make it up ikväll :)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Glad och kladdig och tacksam just sprutat till Anna Brolin på Efter Fem. Tänk att få bröst knulla henne eller lägga satsen i hennes slida. Vet inte var det är är men hon tänder mig.
 

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt, precis så för mig idag.
Kort o tight kjol i grått och vit blus.
Inga trosor ingen bh:)
Älskar blickarna o snart lunch :)

Runkar åt mina kåtfantasier om att jag möter Milf94 i en tom korridor på jobbet.... Äter henne med blicken. Tittar lystet på den vickande rumpan och de sköna brösten.
 
Last edited:

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Just nu har den det utomordentligt bra. Kopplat upp hela underlivet mot Electrastim Axis och njuter som bara den medans jag åker hem från jobbet. Så den står hård och fin och håller mig sällskap hela vägen hem.
 

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Vaknade till regn och halvslak kuk… men efter att kikat in här så stiger kåtheten och och man njuter av onanera … blir en fin dag
 

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Nu är kuken i tillfredsställt och nyduschat läge. Blev ca en timmes runk framför datorn, lite olika porrsurf, och avslutade med filmklipp där min fru sitter på knä och suger av mig, så duktig som hon är. Kommer alltid så hårt till henne, min lilla kåta hora. (hon vill att jag kallar henne det när hon är riktigt kåt)
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt förväntansfull. Just nu smeker och leker jag lätt vännen som äntligen sluppit ut ur byxorna. Härlig känsla att veta vad som väntar. Kukvibratorn på laddning och Fleshlight framtagen, allt upplagt för en lång skön kväll i onanins tecken. Så underbart härligt att onanera
 
Toppen