Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

Larsa

Medlem
Kön
Man
Jag är morgonkåt, halvstyv och väntar på att bli riktigt kåt. Det rinner om kuken. Smeker den å pungen å låter ett finger glida mot rövhålet.
 

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Husse har nyss lekt med mig. Jag är en gubbkuk på 17 cm men inte så grov..Husse tittar på porr och jag blir hård och ståtlig. Sen drar han i mitt skinn fram och tillbaka och blottar mitt lilla huvud. Jag känner sköna ilningar i kuken och vill spotta. Husse tillåter inte det. Han säger att spottet är reserverat till en fitta. Han menar om jag spottar nu så blir jag så liten och tråkig och vill inte leka mer. Just nu är jag slak och vilar på husses mage. Hoppas husse hittar en fitta snart så jag får spotta. Jag håller med husse att fitta är det bästa som finns. Ett varmt blött och trångt hål som jag får krypa in i. Där kan jag leka lite själv, åka fram och tillbaka i hålet och sen spotta. Då mår jag bra. Det finns en fitta här i huset. Hoppas att fittans matte tillåter ett besök i kväll. Husse brukar få tillåtelse att besöka fittan nån gång i veckan. Han brukar använda mun och tunga för att göra fittan extra våt. Det tycker jag är bra för då är det extra skönt att krypa in. När fittan mår riktigt bra brukar den krama mig. Då mår jag extra bra och vill bara tömma mitt spott. Nu tror jag husse vill leka med mig snart igen.Jag är redo!
 
Last edited:

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Husse har nyss lekt med mig. Jag är en gubbkuk på 17 cm men inte så grov..Husse tittar på porr och jag blir hård och ståtlig. Sen drar han i mitt skinn fram och tillbaka och blottar mitt lilla huvud. Jag känner sköna ilningar i kuken och vill spotta. Husse tillåter inte det. Han säger att spottet är reserverat till en fitta. Han menar om jag spottar nu så blir jag så liten och tråkig och vill inte leka mer. Just nu är jag slak och vilar på husses mage. Hoppas husse hittar en fitta snart så jag får spotta. Jag håller med husse att fitta är det bästa som finns. Ett varmt blött och trångt hål som jag får krypa in i. Där kan jag leka lite själv, åka fram och tillbaka i hålet och sen spotta. Då mår jag bra. Det finns en fitta här i huset. Hoppas få besöka den i kväll. Nu tror jag husse vill leka med mig snart igen.Jag är redo!
Hehe så vill man ha det :p
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Just nu mår kuken underbart bra efter besök i min Fleshlight och bearbetning av min sköna kukvibrator. Dessutom med en skön metallring som han delar med pungen..
 
Toppen