Tråden för oss heterokillar som älskar att suga kuk!

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vad mer för sidor finns det än BC? Som redan nämnts så är det mest oseriösa där. Man skriver tydligt på sin sida vad man söker men ingen läser utan skickar direkt typ: vill du knulla min röv? Får jag suga dig? Osv
Oseriösa överallt.
Man kan börja med att ange ålder och var man bor så visar man lite mer seriös sida av sig själv
 

tralala

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad mer för sidor finns det än BC? Som redan nämnts så är det mest oseriösa där. Man skriver tydligt på sin sida vad man söker men ingen läser utan skickar direkt typ: vill du knulla min röv? Får jag suga dig? Osv
Du kan ju söka här. Dom flesta är väl relativt seriösa och trevliga,,, och lugna och sansade. Jag har aldrig pratat med någon otrevlig här hittills.
 

vfgbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är i precis samma situation.
Vill också runka och suga kuk utan att behöva riskera fru och familj….
Är så otroligt sugen på att suga en stor hård kuk.. t om ta sprutet i munnen..
Blir stenhård av bara tanken på det..
Jag finns strax utanför Gbg, jobbar på Hisingen. Kan ses dagtid.
Så finns det nån som är intresserad hör av er :).
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad mer för sidor finns det än BC? Som redan nämnts så är det mest oseriösa där. Man skriver tydligt på sin sida vad man söker men ingen läser utan skickar direkt typ: vill du knulla min röv? Får jag suga dig? Osv
Jag har provat flera olika, som t ex här, QX, kik, Grindr och bc. Måste påstå att BC är det som givit bästa resultatet, dvs flesta träffarna. Ok, flera ruttna ägg, en del no-show och andra oseriösa men också flest möjligheter.

Jag har tips från att ha lärt mig att skilja ut vilka som är vilka
 
Toppen