Trådlösa/ fjärrstyrda vibratorer

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag undrar var man kan köpa trådlösa eller såkallade fjärrstyrda vibratorer som någon annan kan kontrollera.

har någon testat detta och hur är dem, låter de mycket eller är de diskreta??

lite småsugen testa nåt sådant o inte ha full kontroll :)
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
det finns i alla fall trådlösa ägg att få tag i - men jag har hört sägas i ganska många rescensioner att de inte fungerar så bra. De vibrerar osv. men räckvidden är max ett par meter. Det är oftast inte tillräckligt om man ska "busa" lite.
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
det finns i alla fall trådlösa ägg att få tag i - men jag har hört sägas i ganska många rescensioner att de inte fungerar så bra. De vibrerar osv. men räckvidden är max ett par meter. Det är oftast inte tillräckligt om man ska "busa" lite.

Ja och det var ju lite bus jaghade i tankarna...vad synd :( för de får ju inte låta för mycket eller ha dålig räckvidd...
 

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
Skaffade en som skulle gå 10 meter, men 2-4 meter är mer realistiskt..

räckvidden går att öka, fjärren har ingen antenn, och har man radiokunskap av att fixa till en sådan, och kanske höja effekten på fjärren en aning, så kan få rätt bra räckvidd på ett ägg... ;)

Men, tyvärr, så är det inga kvalitetsprodukter dom där trådlösa äggen...

"fram med lödkolven och modda ;)"
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Skaffade en som skulle gå 10 meter, men 2-4 meter är mer realistiskt..

räckvidden går att öka, fjärren har ingen antenn, och har man radiokunskap av att fixa till en sådan, och kanske höja effekten på fjärren en aning, så kan få rätt bra räckvidd på ett ägg... ;)

Men, tyvärr, så är det inga kvalitetsprodukter dom där trådlösa äggen...

"fram med lödkolven och modda ;)"
det ser jag fram emot " mcw67" skulle vara kul att låta nån annan busa med en. ;)
 

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
Stoppa en mobiltelefon på "silence" i trosorna så har ni hur lång räckvidd som helst :D

Hmm.. inte så dum ide', en vidareutveckling på den är att låta ägget trigga när telefonen ringer, borde kunna fixas genom att låta ägget sniffa RF från telefonen.. typ samma teknik som lampa på antennen ;)
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna

:p den du läs spec nedan...tänk o råka gå nånstans där många mobiler finns :) då skulle man inte få någon paus

SPEC till länk ovan!
"Spännande nyhet - ett vibroägg som aktiveras av mobiltelefonen! Vibroägget kopplas till en mottagarenhet, och denna aktiverar vibrationen varje gång en mobiltelefon, inom 1 meters räckhåll, ringer eller får ett SMS. Vibrationen varar så länge samtalen varar och sedan i ännu 20 sekunder. Tänk bara på hur många tillfällen man skulle kunna ha kul med denna! Silverfärgad mottagarenhet och vibroägg som har måtten:4 x 1,5 cm. "
 

Jumjum

Ny medlem
Kön
Man
>>>Hejsan på sig sambo-tjej!!!.

Vet du?, sex-prylar finns att köpa i många butiker, även på nätet.

Det finns ett mkt stort utval i "Tekniska-magasinet-butiken, du kan ju gå in där och hämta en kattalog och betälla hem en via postförskott, eller så köper du en direkt över disken då när du redan är där *L*.
Jag har till och med för mig att jag har sett dildos i Ellos-kattalogerna.
Här har du en sida tex till Ellos>>>

http://www.ellos.se/asp/aspcontainer.as ... me%3dDildo

Sweeeeeeat allalalalong... =0)
 
Toppen