Tre kåta män på hotel

klanderson65

Ny medlem
Ålder
59
Kön
Man
Är en gift man som nog alltid även haft en bi-sida i mig som varit rätt trevlig. Har inget emot både saft och kakor som man sa på sjuttiotalet. Denna manslukare blommar ibland upp och jag njuter i fulla drag. Att låta kåtheten spralla runt och hoppa i kroppen är den bästa känslan man kan ha. Att ladda kåtheten några dagar och sedan ordentligt släppa loss är ju underbart.


Jobbar en del i Stockholm och bor då på hotel ett par dagar i stöten. Jobbar på kontor och sitter i massa möten. Men under dessa dagar låter jag kåtheten spela fritt under ytan. Sätter gärna på mig ett par string under jeansen och passar ibland på att sticka ner handen och massera rövfittan lite. Känner hur kuken spänner försiktigt. Förra gången jag var uppe i stan smet jag in på Kapahl och köpte ett par svarta stayups. Åhh. Mums att gå omkring med dessa under byxorna och känna denna lite förbjudna känslan av att ingen vet hur slampig jag kan vara under ytan. Hehe..


Brukar iband på torsdagarna gå till Blue Vision under deras nakenkvällar och under dagen planerade jag sakta de olika stegen innan jag var där. Skulle försöka avsluta tidigare på jobbet och ta en lång promenad till hotellet i mina strings. Stanna ibland och sitta på en bänk och massera både fram och bak. Känna denna varma och stissiga känslan i kroppen av kåtheten. Väl på hotellet upp på gymmet och springa lite. Se sig om i bastun lite. Sedan är det dags att göra sig färdig för kvällen och Blue Vision. Rakar pung, kuk och röv sakta och försiktigt. Slät och fin är skönt att vara. Därefter sköljer jag analen ordentligt och noggrant. Håller på en stund och är inne på BC och kollar. Plötsligt hör en kille av sig och ser trevligt manlig ut. Vi chattar medan jag sköljer och fixar. Han meddelar att han skall iväg till en KK som han brukar träffa ett par gånger per år. KK’n bor även han på hotel i dagarna. Varför kan jag inte komma över dig och så blir det en skön trekant? Förslaget är för svårt att säga nej till. Det är dessutom ganska nära och bara en promenad bort. Yes! Vi kommer överens om att ses i baren och ta ett par öl och snacka lite alla tre innan vi bestämmer något. Jag duschar en sista gång, sätter på stayupsen och stringen.. mmmm… och även ett par smala kukringar i metal. Jösses nu är jag kåt som fan. Beger mig ut och till hotellet.


Kommer fram och det sitter ett par saftiga män vid ett bord med stora öl. Jag köper en till mig och slår mig ner. Jag och en kille med skägg, alla tre ganska bitiga män som snackar nakenbad, gloryholes, analpluggar och annat. Haha. Avslappnat och vi känner nog alla att kåtheten börjar stiga. Vi tar en öl till och tillåter oss att snacka vidare om saker vi annars inte kan snacka om och känner in varandra hur det kommer att funka när vi väl kommer upp på rummet. Efter två öl bestämmer vi att vi åker upp.


Genom korridoren och in på rummet. Inga tveksamheter. Fram med tre glas och lite whisky, glidmedel och kondomer. Vi står runt varandra och hjälper varandra att ta av kläderna. De andra två har jocks och en till har stayups. Ohhhh.. vi snurrar runt. Hånglas alla tre. Tre tungor som virvlar runt i en grop. En kuk efter en släpps lös och slår upp mot magar. Vi turas om i leken att gå ner och suga två kukar. Det snurrar i huvudet av kukar, rövar, tungor och håriga kroppar som kramas. De är bägge jäkligt bra på att hånglas och safterna rinner utmed hakorna. Vi rullar ut över stora sängen och jag ställer mig på alla fyra och en slickar mig djupt och skönt samtidigt om jag suger den andres kuk. Jag känner glidmedlet över röven och sakta trycker han in kuken i rövfittan. Mmggf,ff,,mgf. Jag suger och blir knullad. Jösses hur kåt kan man bli? Djupare och djupare och min röv blir mjuk och fin. Bi byter plats. Av med kodisen ochjag suger kuken som nyss varit i min röv. Min dags att knulla. Lägger mig på rygg och den ene killen med stayupsen drar på en kodis på min kuk och gör sig redo att spetsas. Inga problem där. In sjunker kuken i den varma rövfittan och kan börjar rida mig upp och ner vänd mot mig. Jag har hans nylonklädda ben så jag kan slicka dem och samtidigt runka hans stora kuk.


Ja jösses vad vi knullade och turades om. Tog en whiskypaus. Ut o pinka på toa. Fortsatte hånglas och suga kuk och knulla rövfittor. Vi slutade i blöta spermaskjut i våra munnar och skägg och hånglade vilt med sperman slickandes mellan våra blöta och kåta munnar. Mums… mums…


Vi låg en bra stund och snackade och tog en pinne till. Avsluta med en öl i baren.


Gick åter genom stan i mina strings och stayups med en nöjd och trött kropp.
 
Toppen