trekanten

kenny_s

Ny medlem
Kön
Man
hej.. jag tänkte bara berätta vad som hände mej för ett tag sedan,det kommer väll inte bli någon novell precis men kanske kan vara kul att läsa iallafall. Det var jag och min flickvännsom bestämt oss för att ta det lungt hemma en kväll med film och mys. efter att vi kikat klart på filmen så bar det av in till mitt sovrum där kläderna snabbt åkte av och stereon sattes på (vet inte varför vi började med att alltid ha på musik samtidigt)..Nu till hela grejjen.
Min tjej satt på huk i sängen och sög av mejl helt plötsligt ser jag hur den inte helt stängde dörren glider upp och där står min killpolare,som vi kan kalla Kristoffer. Han blir förfånad av det han ser och får snabbt fram att han knackat flera gånger på ytterdörren men att vi troligt vis inte hört för radions volym. min tjej som satt på huk med hela fittan riktad mot honom lade sej bredvid mej och tog tag i min kuk samtidigt som hon sa, du kan ju titta på om du vill? jag vet inte vem som blev mest förvånad,jag eller min polare, men han ställde sig iallfall framför sängen och bara glode. min tjej tittade på mej med en så kåt blick jag aldrig tidigare sett från henne. hon gled upp på huk över mej igen och började suga av mej hårt och intensivt.
Där låg jag helt förstummad och kunde inte göra mycket mer än att bara njuta. plötsligt ser jag hur min kompis börjar ta av sej och ganska snart stod han där helt naken med världens stånd och tittar i min kuks riktning där min tjej jobbar förfullt. han tar ett steg fram till sängen och böjer seg ner mot min flickvänns bak där fittan troligtvis putade ut. jag såg hur han tog tag med händerna om båda skinkorna och särade på dem samtidigt som han förde ditt munnen och började slicka henne. min tjej ryckte till och avbröt avsugningen en stund och tittade på mej. det är okej sa hon till mej med en oerhört kåt röst. jag vet inte varför och jag förstår om ni läsare tycker att jag är helt tokig, men jag gjorde ingenting, jag blevfaktiskt tom kåt av det hela,jävligt kåt! jag låg där och såg hur min tjej njöt i fulla drag av ett min killkompis slickade henne. Jag sa till tjejen lite tyst att jag snart kommer att spruta om hon fortsätter att suga mej och hon reste på sej från min kuk och vände sej mot min kompis. hon sa till honom att lägga sej raklång i min säng. jag fick ställa mej upp på golvet för att göra plats och där låg han nu,med kuken som ett spett och nästen helt borta i blicken av upphettsning. Min flick vänn började suga av honom och han stönade till väldgit högt när hennes läppar slöts runt hans faktiskt lite större penis än min. jag vet att jag nu borde bli förbannad men såg det hela som väldigt upphettsande, och tänkte även att om jag inte bad honom sluta slicka min tjej så kan jag inte säga till nu.
Efter att jag stått där och sett på i nån minut så hör jag plötsligt hur min kompis säger: knulla mej. min tjej slutar upp med avsugningen och tittar på honom. men han har blicken mot mej, han tittar på mej med kåt blick och frågar mej: kom hit och knulla mej... ja tittar tillbaka med väldigt stora ögon på honom och min tjej.jag ser hur min tjej tänker efter en stund och sen kläcker hon ur sej: det är okej för mej... jaha okej,jag vet inte riktigt säger jag...men tillslut sitter jag framför honom där han ligger man ganska särade ben och min tjej sitter på sängkanten bredvid honom.
Han tar tag om min kuk så att all förhud åker fram och täcker ollonet,sen för han den mot sitt hål. Detta gjorde att jag faktiskt blev brutalt jävla kåt av hela grejjen. här skulle jag precis köra in kuken i min polare samtidigt som min tjej sitter bredvid helt naken och bara njuter. jag tryckte på ordentligt och min kompis blandade njutfulla stön med till en början lite smärtsamma utandningar. men sen såg jag på han hur han började njuta när jag juckade igång lite försiktigt. min flickvänn tittade bara på till en början men satte sej sedan över min kompis med benen och sa till honom: slicka min fitta,och min röv, jag vill åxå prova analsex,det ser skönt ut.

sorry jag måste sluta nu för jag skall iväg en sväng å handla ,men jag skulle kunna skriva mer slutet senare.. tjo
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Den var jobbig att läsa, men det innehållet och bra svenska så...

Jag tycker inte heller att det känns som det är verklighet, men man kan aldrig veta. För min del kvittar det faktiskt, bara det är bra läsning.

- nyfiken på nya och spännande saker -
 

kenny_s

Ny medlem
Kön
Man
ja man ska väll skriva det som att det skall verka äkta eller?
Och den e lika äkta som alla andras historier här;)
 
Toppen