Trevligt i skogen

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Att någon råkar se oss, det är deras problem, om vi går ut i skogen och hittar en sjö långt från alla (och badar nakna) och andå får klagomål, fuck dom. motanaklaga för sexuella tracka :.<)
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade en trevlig stund för mig själv i skogen igår. Var långt från dom vanliga mtblederna och vägarna, helt plötsligt blev jag så fruktansvärt kåt, stannade till och lyssnade ett par minuter, hörde ingenting, tog av mig kläderna, och hoppade upp på cykeln naken, vilken känsla, upphetsande och förbjudet på samma gång, cyklade väl 100 meter fram och tillbaka, stoppade in en pinne i baken, sen kom jag väldigt fort. Klädde på mig och cyklade nöjt vidare.
 
T

Tophat

Gäst
Härligt att knulla ute helt nakna, jag och min sambo var på bh ut till Kätsön för att sola o h bada nakna och ha sex också i naturen,
Men på vägen ut till udden längst ut så vart jag så jävla kåt så jag sa till min sambo att jag måste få knulla nu och hon ställde sig mot ett träd och höll i det med änderna och jag drog upp klänningen och drog av mig träningsbyxorna och tryckte in kuken och började knulla rytmiskt och plötsligt då kom det tre män som var på väg ut till udden för att bada och sola nakna
Alla tre stannade och började att titta på en av dom tog fram kuken och började runka efter enstund kom det ett par som stannade upp och tittade på dom också och jag kommenterade att dom också kunde knulla men hansvarade att hans fru var blyg för sådana aktiviteter! Men du så jag och han svarade att jag knullar gärna din tjej, ok sa jag och. drog ut min kuk. Och han var snabb och kom fram och lät sin kuk glida in i min sambos fitta och det tog inte lång stund förtens han fyllde min sambos fitta med sperma. Och nu var fetman tur att få tömma också att h jag vart extra kåt av atteta att hans sperma var inne i hennes fitta och jag pickade på i full fart och tände en en stor sats och det bara tan sperma efter hennes lår är vi fortsatte våran promenad ut till udden!
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Var nyss på promenad i skogen när känslan kom över mig. Avvek lite från stigen för en god stund.
Men tyvärr var det bara att avbryta efter mindre än en minut. Man blev så att säga avsugen av väldigt många på en gång. Och då menar jag självklart inte den trevliga typen..... Jävla mygg.
Var bara att ta in den och gå hem
 

Hård73

Aktiv medlem
Kön
Man
Var nyss på promenad i skogen när känslan kom över mig. Avvek lite från stigen för en god stund.
Men tyvärr var det bara att avbryta efter mindre än en minut. Man blev så att säga avsugen av väldigt många på en gång. Och då menar jag självklart inte den trevliga typen..... Jävla mygg.
Var bara att ta in den och gå hem

Surt med mygg när man ska runka! Har själv runkat i skogen en gång på landet på väg till sjön där vi brukar bada ibland. Har också knullat min exfru en gång medan vi badade i sjön. Tror ingen av oss kom just då men det blev ett härligt förspel och vi fortsatte sen hemma hela kvällen.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Hir gör ni när ni runkar i skogen? Långrunk?snabbrunk? Naket? M.m. själv så är det nästan alltid ner med byxorna och in med en pinne i baken, oxh jag sprutar ganska omgående.
 

Kåtis007

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Kvinna
Var nyss på en skogspromenad, naken under min tunna klänningen. Efter ett tag tog jag av mig klänningen hade bara gympaskor och sockar. Fotade några fina bilder med selfiepinnen, Vågade inte gå hela stigen naken, så efter kanske 15 min åkte klänningen på. Tur var det för efter en liten stund kom en äldre man som skulle plocka bär. Han stannade en stund och frågade om jag visste något bra bärställe, min klänning är tunn så kanske såg han lite genom. Mina bröstvårtor var hårda och tryckte mot tyget, de gick inte att missa. Jag var så sjukt kåt så om han hade visat något intresse hade jag slitit fram hans kuk och slukat den;)
 
T

Tophat

Gäst
Fan det skulle ha varit jag som mötte dig då hade du får en rejält hård och ådrig kuk in i din fitta bakifrån, vi får stämma träff någon dag.
Jag är jämt kåt och villig!
 

bigtool4you

Välbekant medlem
Kön
Man
Var nyss på en skogspromenad, naken under min tunna klänningen. Efter ett tag tog jag av mig klänningen hade bara gympaskor och sockar. Fotade några fina bilder med selfiepinnen, Vågade inte gå hela stigen naken, så efter kanske 15 min åkte klänningen på. Tur var det för efter en liten stund kom en äldre man som skulle plocka bär. Han stannade en stund och frågade om jag visste något bra bärställe, min klänning är tunn så kanske såg han lite genom. Mina bröstvårtor var hårda och tryckte mot tyget, de gick inte att missa. Jag var så sjukt kåt så om han hade visat något intresse hade jag slitit fram hans kuk och slukat den;)
Men åhh så mysigt och hett det låter.
Skulle va läckert att stöta på en kvinna som du i skogen.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Var nyss på en skogspromenad, naken under min tunna klänningen. Efter ett tag tog jag av mig klänningen hade bara gympaskor och sockar. Fotade några fina bilder med selfiepinnen, Vågade inte gå hela stigen naken, så efter kanske 15 min åkte klänningen på. Tur var det för efter en liten stund kom en äldre man som skulle plocka bär. Han stannade en stund och frågade om jag visste något bra bärställe, min klänning är tunn så kanske såg han lite genom. Mina bröstvårtor var hårda och tryckte mot tyget, de gick inte att missa. Jag var så sjukt kåt så om han hade visat något intresse hade jag slitit fram hans kuk och slukat den;)
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Så underbart att vara kåt i skogen.
Låg och solade naken i en glänta en gång. Låtsades läsa. En kvinna kom väldigt nära. Ute på orientering. Jag såg hennes blick och hur hon diskret vände och tog en annan väg.
Som om hon inte ville störa.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Var nyss på en skogspromenad, naken under min tunna klänningen. Efter ett tag tog jag av mig klänningen hade bara gympaskor och sockar. Fotade några fina bilder med selfiepinnen, Vågade inte gå hela stigen naken, så efter kanske 15 min åkte klänningen på. Tur var det för efter en liten stund kom en äldre man som skulle plocka bär. Han stannade en stund och frågade om jag visste något bra bärställe, min klänning är tunn så kanske såg han lite genom. Mina bröstvårtor var hårda och tryckte mot tyget, de gick inte att missa. Jag var så sjukt kåt så om han hade visat något intresse hade jag slitit fram hans kuk och slukat den;)
Så härligt med naturliga kåta kvinnor det tänder mig
 
Toppen