Tummen ner!

newbadboy

Medlem
Kön
Man
Det är bra att ni utvidgar "verksamheten" eftersom den gamla sidan började att kännas lika föråldrad som passagen.se, men jag gillar inte utformningen på den nya sidan. Varför denna konstiga inramning? Man kan ju knappast läsa inläggen i den lilla mittrutan jämfört med hur mycket plats ONANERA.SE-skylten fått... Det finns väl förresten också smidigare sätt att upprätthlla en hemsida med hjälp av reklam utan att ebhöve smeta ut det över hela sidan. Dessutom så kan jag inte få med hela sidan i mitt fönster, på sidorna alltså. Kommer bara till "Medlemmar" och där tar det slut... Vad har ni haft för er?
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
högerklicka på skrivbordet, så kommer det upp en meny, sen väljer du egenskaper på den. Då får du upp en grå ruta och klickar på inställningar. Där kan du ändra skärmens upplösning. Jag hoppas det hjälper.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
högerklicka på skrivbordet, så kommer det upp en meny, sen väljer du egenskaper på den. Då får du upp en grå ruta och klickar på inställningar. Där kan du ändra skärmens upplösning. Jag hoppas det hjälper.
Jag kan inte välja egenskaper i den menyn [:eek:)]
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Håller med att ramen tar för mycket plats, dessutom är en nackdel av ramen att det inte längre går att läsa forumet på jobbet, eftersom Onanera går att läsa från flera meters hål.
 
I

iller [stängd på egen begäran]

Gäst
Hmm... Varför går inte sidan att lässa i Firefox ???? Där får man bara upp den gammla första sidan o kommer inte vidare...
 
I

iller [stängd på egen begäran]

Gäst
Oki nu funka det ......... Har fram till idag bara fått upp den blå J... dildon..
 

Volle

Ny medlem
Kön
Man
ändra dina skärminställningar först, så blir det kanske bättre.

Ja visst, vi sitter ju alla med 19" skärmar eller större. Så visst det ser ju jättebra ut på en 17" CRT-skärm att köra i 1280x1024 eller 1600x1200.

Nåja, nu vill vi ju inte att folk med CRT-skärmar ska köra 1280x1024, eller hur? För vi alla vet ju att 1280x1024 har bildförhållande 5:4, medans de absolut flesta CRT-skärmar har 4:3. (bredden på skärmen genom höjden)
Fråga mig inte varför idioterna som tillverkar datorskärmar med bildförhållande 4:3 rekommenderar 1280x1024 som upplösning. Imponerande korkat, det innebär ju att allting ser utdraget ut.
 
Toppen