Tunna väggar

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej!

MariaAn skrev en sak i en annan tråd som fick mig att minnas tillbaka. För en tid sedan bodde jag i ett hyreshus där det unga paret i lägenheten ovanför allt som oftast hade ljudlig sex. Killen hörde jag inte mycket av, men tjejen lät så härlig när hon blev knullad - och inte minst när hon fick orgasm! Detta hände så ofta att jag till och med kunde räkna ut när hon hade sin mens; några dagars tystnad en gång i månaden talade sitt tydliga språk...

Nästan varje gång jag hörde henne stöna och gny blev jag så upphetsad att jag slängde mig på sängen, plockade fram kuken och började smeka den. Åtminstone om jag var ensam hemma. Ibland kom jag samtidigt som hon - det var en underbar känsla! Och varje gång jag såg den unga kvinnan i grannskapet, tänkte jag på vilken njutning hon brukade få av sin kille (och ge till mig ;)) - och njöt av att känna till denna hennes lilla "hemlighet".

Numera är jag tillsammans med en tjej som låter minst lika mycket i sängen som den där unga kvinnan. Eftersom vi bor i lägenhet kan jag ju bara ana hur grannarna reagerar när vi sätter igång...

- - -

Vilka erfarenheter har du av att höra grannar älska och njuta?

Hur reagerar du på det? Blir du kåt som jag eller bara störd? Har du onanerat till ljudet av älskande grannar?

Har du några särskilt minnesvärda upplevelser av detta som du vill dela med dig av?

Berätta!
 
G

Guest

Gäst
Jag blir bara kåt.. har hört både grannar och rumskompisar, ibland även sett en glimt. :)

_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 
  • Gilla
Reactions: Mac

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Hade sådana grannar ett tag, och har varit en sån granne ett tag. :) Gillar bägge, gör mig skönt kåt. Jag och min flickvän hörde en kvinna bli knullad på balongen en gång. Man kunde höra varje ord hon ylade, inklusive namnet på älskaren. Direkt efteråt tog jag min tjej bakifrån medans hon höll i det franska balkongräcket där balkongdörren var öppen. Hon gnydde och flåsade underbart, hoppas det låg några kåtingar och lyssnade. :)
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Har aldrig lyckats höra någon annan men lyckats höras. En morgon låg det en lapp i brevlådan. Tacksam om ni inte behöver låta så mycket, min som 7 år undrar varför hon skriker så mycket :)
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
För 7-8 år sedan sålde jag och frugan våran lägenhet. Jag hade varit hos en av mina föredetta grannar och var på väg hem. Då möter jag en annan granne i entren. Vi börjar snacka ett tag. Efter en stund så hör vi ett fruktansvärt skrik. Vi var helt övertygade om att det var en kvinna som var jagad eller blev slagen. Vi tittade oss omkring i grannskapet, men kunde inte se något. Efter yterligare en stund så hör vi skriken igen, och nu blir de mycket tätare emellan dem. Då förstår vi vad det är för något, och till slut lokaliserar vi det ifrån våran gamla lägenhet. Det var ett riktig skådespel nästan, och när vi sedan hörde att de var klara (för det gjorde vi verkligen) så blev det att vi applåderade. Men vi fick aldrig se skådespelarna tacka oss :))


Det allar roligaste är att det var våran sons "dagisfrökenpraktikant" som köpt våran gamla lägenhet. Kommer faktiskt inte ihåg ifall jag träffade henne efter detta. Våran son hade redan börjat ett annat dagis då.

Keep on going!!
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by heimat

Har aldrig lyckats höra någon annan men lyckats höras. En morgon låg det en lapp i brevlådan. Tacksam om ni inte behöver låta så mycket, min som 7 år undrar varför hon skriker så mycket :)

Jag skrattar så jag tårarna rinner!
Underbart!!!! :D
 
N

nyfiken20

Gäst
Har bara hört granne då jag gått förbi utanför sent, de hade fönster öppet. Höt annars min bror då han har sovrummet bredvid mig, troligen hör han även mig då jag har sex
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag hör min granne väldigt väl, och tycker det är underbart.
Brukar runka medan dom knullar, känns så skönt.
Sedan säger jag hej och hälsar på henne när jag träffar henne,
medan mina bilder av att hon blir påsatt sitter i min hjärna.
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag tror att mina grannar hörde mig i natt då jag var på fest igår och blev uppraggad av en tjej som sa rakt på sak: Hemma oss dig eller mig! Efteråt så frågade jag om hon ville mer, men då sa hon, tack, men nej tack. Det är ok med mig. Jag älskar tjejer som tar för sig och sexet var fantastiskt. Jag kan bara säga tack :)
 

lasseswede

Välbekant medlem
Kön
Man
När vi bodde i lägenhet så hade vi en ganska läcker studenttjej till granne i en etta. Hennes lägenhet var vägg i vägg med vårt sovrum och hall. Ganska ofta kom hon hem sent på natten och då dröjde det inte länge innan man började höra hennes säng dunka i väggen och hennes fnitter och höga stönanden. Jag vaknade oftast och blev rejält kåt och brukade alltid runka av mig. Man kunde tom sitta på toaletten och höra allt. Ibland vakande också frugan så då körde vi också på i vår kammare.
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu bor vi i eget hus, men när jag pluggade var det en tjej i lägenheten brevid som knullade högljutt. Hon försökte dölja det med en ljudridå av musik men hon brukade glömma bort att vara tyst när hon väl kom igång...

Jag hade inget emot det utan passade på att njuta samtidigt
 

killen18sthlm

Aktiv medlem
Ålder
35
Kön
Man
Vi hade en granne som var väldig högljudd. Hon hade sex nästan varje dag :) Ibland runka jag till det när sambon sov eller inte var hemma. En gång så hade vi sex samtidigt som hon det måste vara det närmaste till par sex jag har haft och kommer få haha!
 
Toppen